Autor Wątek: Drążki watta, z czego  (Przeczytany 10206 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Drążki watta, z czego
« dnia: Listopad 26, 2016, 20:38:33 pm »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6585
  • Płeć: Mężczyzna
Astra 4, Astra 3 (?)

Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Odp: Drążki watta, z czego
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 26, 2016, 21:25:41 pm »

Offline Sławek#1978

  • Partacz
  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1678
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96 OHV Turbo Intercooler +1?? KM?? & Fiat Marea Weekend 1.9 JTD '01 110 KM - Gruz Holownik & Volvo V70 2.4T AWD '01 200 KM - Dailycar "TurboŁoś"
Swiety chyba miał taki montować. Sczesze powiedziawszy zainspirowałbym się typkami ze wschodu, w Ładach też to modzą:

Im dalej w blachę tym więcej rdzy...

Odp: Drążki watta, z czego
« Odpowiedź #2 dnia: Listopad 26, 2016, 23:16:12 pm »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6585
  • Płeć: Mężczyzna
Przy moście Poloneza można by wykorzystać te dziurkowane blachy przy bębnach do montażu końcówek, a środkową część przyczepić do poprzecznicy przed mostem.
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Odp: Drążki watta, z czego
« Odpowiedź #3 dnia: Listopad 26, 2016, 23:59:05 pm »

Offline Sławek#1978

  • Partacz
  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1678
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96 OHV Turbo Intercooler +1?? KM?? & Fiat Marea Weekend 1.9 JTD '01 110 KM - Gruz Holownik & Volvo V70 2.4T AWD '01 200 KM - Dailycar "TurboŁoś"
Chodzi Ci o rozwiązanie inverted?

Szczerze powiedziawszy chcąc wrzucać klasycznego Wata z równymi ramionami to jest trochę ciasno. Chyba że wywalamy zbiornik paliwa to spoko. Z przodu jest jeszcze gorzej. Kiedyś myślałem o rozwiązaniu ze starej Mazdy w którym Watt jest przed mostem ale nie jest on mocowany idealnie po środku. Niestety trzeba tutaj jakiegoś inżyniera do policzenia długości drążków.
Im dalej w blachę tym więcej rdzy...

Odp: Drążki watta, z czego
« Odpowiedź #4 dnia: Listopad 27, 2016, 00:05:53 am »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13828
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
banned,
jakie dziurkowane blachy przy bebnach ?
chcesz montowac odwrotnie,czyli koncowki do mostu, a srodkowe wahadelko do karoserii ? nie wiem,czy znajdzie sie miejsce ,moze za mostem i wtedy to chyba do wneki kola moze,
a koncowki do srub amortyzatorow ,ewentualnie obok sa otwory
« Ostatnia zmiana: Listopad 27, 2016, 00:08:23 am wysłana przez KGB »
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Drążki watta, z czego
« Odpowiedź #5 dnia: Listopad 27, 2016, 11:48:59 am »

Offline Joker

  • Żyj Jakbyś Miał Umrzeć Jutro, Marz Jakbyś Miał Żyć Wiecznie
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 456
  • Płeć: Mężczyzna
  • DRIFTER
    • Drift-borek 1.6 16V
mialem u siebie robic panharda ale mialem obiekcje bo Marcinowi gielo podluznice mimo ze on nie jezdzil sportowo trza by dac rozpurke i zastrzaly do podlogi i obu podluznic,  ale ten Watt z inverterem bardzo mnie zainteresowal, jest wg mnie prostszy do zamontowania, nie mam zbiornika paliwa, nie mam nawet wneki na kolo zapasowe wiec powinno byc proste do wykonania

jak tylko skoncze robic plyty pod 2gie zaciski zajme sie tym Wattem :D
17.07.2011 - Cycu - [']
22.02.2018 - Czaku - [']
"Żyj Jakbyś Miał Umrzeć Jutro, Marz Jakbyś Miał Życ Wiecznie"
http://www.youtube.com/user/jokerfso/videos
http://vimeo.com/user5582520/videos

Odp: Drążki watta, z czego
« Odpowiedź #6 dnia: Listopad 27, 2016, 15:05:15 pm »

Offline święty

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1161
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez S1600 powerd by LANCIA 1.6 16v EFI
    • http://www.kswiecicki.prospect.pl
ja będę to w końcu robił, mam wyspawane z astry 4  ale jakoś strasznie mi ciężko z tym idzie - w każdym razie 50% tego mam już przygotowane, z tym się wiążę trochę rzeźby jak np wydech, przewody paliwowe itp

« Ostatnia zmiana: Listopad 27, 2016, 15:08:26 pm wysłana przez święty »
"jest ryzyko , jest zabawa"

Odp: Drążki watta, z czego
« Odpowiedź #7 dnia: Listopad 27, 2016, 15:14:47 pm »

Offline Zoltan#1930

  • Administrator
  • Wiadomości: 3185
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sport&Classic Workshop
Same drążki dorobić to nie problem. ze zbiornikiem raczej się nie zmieści. Z pojedyńczą i to dobrze wykombinowaną rurką panharda jest ciasno.
Polecam najpierw wypróbować panharda, ktoego zrobienie jest dużo prostrze. ja mam, zrobiłem tak, że normalnie obiązone auto i jest w poziomie oraz jest max długi jak się dalo. po podniesieniu auta ( a mam amory z większym skokiem o 2cm w dół) oś przesuwa się o ok 1cm. Nic nie przerabiałem, wydech robiłem po drązku, bo musi isc trochę wyzej. A podłuznica jest na swoim miejscu, bo mocowanie porządne.
watta nie potępiam, ale to przy wiekszych przeróbkach całego wozu
Cytat: KGB
GAZ rzadzi ,GAZ radzi ,GAZ nigdy was nie zdradzi  :twisted:

Polski Fiat 1977r, Polonez 1600 L 1980r, Volvo 945 2300 GL 1992r, Mazda Bongo SD1D32 2200D->2000i 1994r, Iveco Daily Max 2800TD 1997r Chrysler Town&Country 3300 LX 2001r

Odp: Drążki watta, z czego
« Odpowiedź #8 dnia: Listopad 27, 2016, 15:29:55 pm »

Offline Joker

  • Żyj Jakbyś Miał Umrzeć Jutro, Marz Jakbyś Miał Żyć Wiecznie
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 456
  • Płeć: Mężczyzna
  • DRIFTER
    • Drift-borek 1.6 16V
pokaz Zoltan fotki.
17.07.2011 - Cycu - [']
22.02.2018 - Czaku - [']
"Żyj Jakbyś Miał Umrzeć Jutro, Marz Jakbyś Miał Życ Wiecznie"
http://www.youtube.com/user/jokerfso/videos
http://vimeo.com/user5582520/videos

Odp: Drążki watta, z czego
« Odpowiedź #9 dnia: Listopad 27, 2016, 23:58:59 pm »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6585
  • Płeć: Mężczyzna
Inwertowany o różnej długości drążków, może siadłby z przodu mostu, przecież trochę miejsca tam jest. Niestety nie mogę w tej chwili tego zmierzyć.
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Odp: Drążki watta, z czego
« Odpowiedź #10 dnia: Listopad 28, 2016, 00:42:14 am »

Offline Joker

  • Żyj Jakbyś Miał Umrzeć Jutro, Marz Jakbyś Miał Żyć Wiecznie
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 456
  • Płeć: Mężczyzna
  • DRIFTER
    • Drift-borek 1.6 16V
Mogą reakcyjne przeszkadzać a pozatym troche ciasno tam jest podloga jest niżej i przy dobiciu mostu do.odbojow byłby klops
17.07.2011 - Cycu - [']
22.02.2018 - Czaku - [']
"Żyj Jakbyś Miał Umrzeć Jutro, Marz Jakbyś Miał Życ Wiecznie"
http://www.youtube.com/user/jokerfso/videos
http://vimeo.com/user5582520/videos

Odp: Drążki watta, z czego
« Odpowiedź #11 dnia: Listopad 28, 2016, 16:59:43 pm »

Offline Joker

  • Żyj Jakbyś Miał Umrzeć Jutro, Marz Jakbyś Miał Żyć Wiecznie
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 456
  • Płeć: Mężczyzna
  • DRIFTER
    • Drift-borek 1.6 16V
i amortyzatory tez
17.07.2011 - Cycu - [']
22.02.2018 - Czaku - [']
"Żyj Jakbyś Miał Umrzeć Jutro, Marz Jakbyś Miał Życ Wiecznie"
http://www.youtube.com/user/jokerfso/videos
http://vimeo.com/user5582520/videos

Odp: Drążki watta, z czego
« Odpowiedź #12 dnia: Listopad 28, 2016, 20:53:03 pm »

Offline święty

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1161
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez S1600 powerd by LANCIA 1.6 16v EFI
    • http://www.kswiecicki.prospect.pl
ja przerabiam z astry 3 , tak to wyglądało po zakupie:



na dzień dzisiejszy tak to wygląda:



te dwie L po odu stronach mają najść na podłużnice i być do nich dospawane, jedne z ramion jest przycięte na próbę pomiaru

Mam nadzieję że niedługo się uda to jakoś dospawać do budy i zacznę kombinować z ramionami, niestety mam problem z osobami , które mogą to zrobić

to ma być zamontowane za mostem, stąd wywalona wnęka na koło zapasowe w szarym
« Ostatnia zmiana: Listopad 28, 2016, 20:58:17 pm wysłana przez święty »
"jest ryzyko , jest zabawa"

Odp: Drążki watta, z czego
« Odpowiedź #13 dnia: Listopad 28, 2016, 21:55:03 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13828
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
co to za astra, ze jej to zamontowali ?
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Drążki watta, z czego
« Odpowiedź #14 dnia: Listopad 28, 2016, 22:18:10 pm »

Offline Joker

  • Żyj Jakbyś Miał Umrzeć Jutro, Marz Jakbyś Miał Żyć Wiecznie
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 456
  • Płeć: Mężczyzna
  • DRIFTER
    • Drift-borek 1.6 16V
tez dzis dokonalem takiego zakupu.
ASTRA IV / J OPC czy tam GTC roznie pisza ;p

generalnie handlarze maja problem z nazwaniem tego i mozna znalesc to pod roznymi dziwnymi nazwami w roznych cenach od 100 (mi sie tak udalo) do nawet 500zł
« Ostatnia zmiana: Listopad 28, 2016, 22:20:53 pm wysłana przez Joker »
17.07.2011 - Cycu - [']
22.02.2018 - Czaku - [']
"Żyj Jakbyś Miał Umrzeć Jutro, Marz Jakbyś Miał Życ Wiecznie"
http://www.youtube.com/user/jokerfso/videos
http://vimeo.com/user5582520/videos

Odp: Drążki watta, z czego
« Odpowiedź #15 dnia: Listopad 28, 2016, 22:27:05 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13828
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
tak sie zastanawiam do czego im to bylo w samochodzie bez sztywnego mostu,
no i ze taki rzadki model nie starego auta trafia na szroty,
ale za stowe to faktycznie mozna kupic,zamiast samemu robic elementy
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Drążki watta, z czego
« Odpowiedź #16 dnia: Listopad 28, 2016, 23:27:24 pm »

Offline święty

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1161
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez S1600 powerd by LANCIA 1.6 16v EFI
    • http://www.kswiecicki.prospect.pl
alfa 75 też nie miała sztywnego mostu tylko oś de dion i prostowód watta - tutaj w oplu myślę że chodziło żeby belka nie latała na boki podczas zakrętów
"jest ryzyko , jest zabawa"

Odp: Drążki watta, z czego
« Odpowiedź #17 dnia: Listopad 28, 2016, 23:29:46 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13828
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
w sumie to nie pomyslalem,ze chca na sile ujarzmić belke, zamiast zastosowac normalne  wahacze poprzeczne
« Ostatnia zmiana: Listopad 28, 2016, 23:34:35 pm wysłana przez KGB »
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Drążki watta, z czego
« Odpowiedź #18 dnia: Grudzień 07, 2016, 09:01:00 am »

Offline Zoltan#1930

  • Administrator
  • Wiadomości: 3185
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sport&Classic Workshop
Ciężko o dobre zdjęcie, ale widać o co chodzi. Do mostu przykręcone, do budy przyspawane (do podłużnicy oraz do wnęki koła zapasowego). na końcach tuleje z żółtego PU, regulacja z łacznika drązków kier.
Pasuje tylko w takim położeniu, wyżej/niżej się za bardzo nie da, bo albo resor, albo tłumik, albo nie w poziomie.
od lewej strony widać podcięte lekko mocowanie drązka reakcyjnego na moście, bo haczyło.
Cytat: KGB
GAZ rzadzi ,GAZ radzi ,GAZ nigdy was nie zdradzi  :twisted:

Polski Fiat 1977r, Polonez 1600 L 1980r, Volvo 945 2300 GL 1992r, Mazda Bongo SD1D32 2200D->2000i 1994r, Iveco Daily Max 2800TD 1997r Chrysler Town&Country 3300 LX 2001r

Odp: Drążki watta, z czego
« Odpowiedź #19 dnia: Grudzień 07, 2016, 17:08:09 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7254
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Widzę kolega ma auto klasy premium z drewnianym wykończeniem 😂.

Czy jak auto oparło by się normalnie gumą na moście to drążek nie będzie chaczyć o most?
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.