Autor Wątek: Drążki watta, z czego  (Przeczytany 10121 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Drążki watta, z czego
« Odpowiedź #20 dnia: Grudzień 07, 2016, 17:25:59 pm »

Offline Zoltan#1930

  • Administrator
  • Wiadomości: 3185
  • Płeć: Mężczyzna
  • Sport&Classic Workshop
O, widzę wprawne oko konesera :) tak jest tam kawałek deski, bo mam teraz resor dwa pióra i jak wypełnię bagażnik np. workami cementu, to nowe opony 195 mi trą o nadkole, więc "na szybko" jest tak :P
Nie, nie dotyka mocowanie do resoru nawet jak nie ma desek. Pochwa mostu by musiała dotknąć do podłużnicy.
Cytat: KGB
GAZ rzadzi ,GAZ radzi ,GAZ nigdy was nie zdradzi  :twisted:

Polski Fiat 1977r, Polonez 1600 L 1980r, Volvo 945 2300 GL 1992r, Mazda Bongo SD1D32 2200D->2000i 1994r, Iveco Daily Max 2800TD 1997r Chrysler Town&Country 3300 LX 2001r

Odp: Drążki watta, z czego
« Odpowiedź #21 dnia: Grudzień 07, 2016, 18:15:43 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13824
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
ele ten drut to mogles przeciagnac przez odpowiednio wywiercone w klocku otwory
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Drążki watta, z czego
« Odpowiedź #22 dnia: Styczeń 04, 2017, 13:28:37 pm »

Offline tyfer

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 110
  • Płeć: Mężczyzna
    • Fso 125p, Fsm126p, Golf mk1 kabrio, W140 S500
Święty,  jak tam idą ci prace przy prostowodzie? Tak się składa że nabyłem takowy i też będę kombinował  :]

Odp: Drążki watta, z czego
« Odpowiedź #23 dnia: Sierpień 07, 2019, 20:24:44 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7254
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Szpadelek w dłoń i kopiemy.

Jako że borek sobie leży na boczku i masuję go skrobakiem po brzuszku pomyślałem sobie o jakimś usztywnieniu bocznym mostu. Ktoś w końcu zrobił tego watta czy nie?
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Odp: Drążki watta, z czego
« Odpowiedź #24 dnia: Sierpień 07, 2019, 21:35:53 pm »

Offline Joker

  • Żyj Jakbyś Miał Umrzeć Jutro, Marz Jakbyś Miał Żyć Wiecznie
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 456
  • Płeć: Mężczyzna
  • DRIFTER
    • Drift-borek 1.6 16V
ja jestem w trakcie to znaczy jestem na takim samym etapie jak Święty, prace stanely jaki czas temu bo sa rzeczy wazniejsze a auto i tak stoi od 2 lat
« Ostatnia zmiana: Sierpień 07, 2019, 21:37:45 pm wysłana przez Joker »
17.07.2011 - Cycu - [']
22.02.2018 - Czaku - [']
"Żyj Jakbyś Miał Umrzeć Jutro, Marz Jakbyś Miał Życ Wiecznie"
http://www.youtube.com/user/jokerfso/videos
http://vimeo.com/user5582520/videos

Odp: Drążki watta, z czego
« Odpowiedź #25 dnia: Sierpień 07, 2019, 22:31:25 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7254
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
a auto i tak stoi od 2 lat
Dopiero. Moje już z 5... Ciekawe czy święty ogarnął temat do końca...
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Odp: Drążki watta, z czego
« Odpowiedź #26 dnia: Sierpień 08, 2019, 08:21:26 am »

Offline Joker

  • Żyj Jakbyś Miał Umrzeć Jutro, Marz Jakbyś Miał Żyć Wiecznie
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 456
  • Płeć: Mężczyzna
  • DRIFTER
    • Drift-borek 1.6 16V
a auto i tak stoi od 2 lat
Dopiero. Moje już z 5... Ciekawe czy święty ogarnął temat do końca...


Nie, pisałem z nim ostatnio o tym. Jesteśmy na tym samym etapie.
17.07.2011 - Cycu - [']
22.02.2018 - Czaku - [']
"Żyj Jakbyś Miał Umrzeć Jutro, Marz Jakbyś Miał Życ Wiecznie"
http://www.youtube.com/user/jokerfso/videos
http://vimeo.com/user5582520/videos

Odp: Drążki watta, z czego
« Odpowiedź #27 dnia: Sierpień 10, 2019, 06:52:03 am »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7254
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
A macie chociaż jakeś wstępne przymiarki gdzie by to upchać. Robię teraz podłogę to może bym wyspawał jakieś mocowanie... Jakiej grubości jest ten element środkowy.

Panowie od mechaniki czy da się zrobić poziomego watta na unibolach czy odchylenia będą za duże aby przekazywać siły w sposób "okołoliniowy"...
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Odp: Drążki watta, z czego
« Odpowiedź #28 dnia: Sierpień 10, 2019, 08:20:13 am »

Offline Sławek#1978

  • Partacz
  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1664
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96 OHV Turbo Intercooler +1?? KM?? & Fiat Marea Weekend 1.9 JTD '01 110 KM - Gruz Holownik & Volvo V70 2.4T AWD '01 200 KM - Dailycar "TurboŁoś"
Kiedyś przymierzałem Watta z Chevroleta PT-Cruiser-a i i jeśli zrobić by odpowiednio krótkie mocowanie do mostu to jest szansa zmieścić go nawet z seryjnym bakiem.
Im dalej w blachę tym więcej rdzy...

Odp: Drążki watta, z czego
« Odpowiedź #29 dnia: Sierpień 10, 2019, 13:53:11 pm »

Offline wrb#1974

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 2593
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1993. FIAT DOHC 1,6 "kwadrat". poległ w mojej obronie, w walce z przeważającymi siłami wroga.
Jacek, myślę że środkowy drążek z układu kierowniczego jest wystarczający. nie może być z byle gówna bo siły przenosi dość spore i względy bezpieczeństwa mają znaczenie.
Świat dla wszystkich, Polska dla Polaków. to nie rasizm, to prawo do bycia Panem we własnym Domu.

Odp: Drążki watta, z czego
« Odpowiedź #30 dnia: Sierpień 10, 2019, 20:46:33 pm »

Offline Joker

  • Żyj Jakbyś Miał Umrzeć Jutro, Marz Jakbyś Miał Żyć Wiecznie
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 456
  • Płeć: Mężczyzna
  • DRIFTER
    • Drift-borek 1.6 16V
A macie chociaż jakeś wstępne przymiarki gdzie by to upchać. Robię teraz podłogę to może bym wyspawał jakieś mocowanie... Jakiej grubości jest ten element środkowy.
Tak, nawet mam poprzeczkę wyspawana. U mnie będzie za mostem, ale ja nie mam wnęki koła i baku.
Dokładnie takie samo hak Święty wstawiał stronę wcześniej
17.07.2011 - Cycu - [']
22.02.2018 - Czaku - [']
"Żyj Jakbyś Miał Umrzeć Jutro, Marz Jakbyś Miał Życ Wiecznie"
http://www.youtube.com/user/jokerfso/videos
http://vimeo.com/user5582520/videos

Odp: Drążki watta, z czego
« Odpowiedź #31 dnia: Sierpień 10, 2019, 23:19:48 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7254
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
A może by tak zastosować dwa przeguby środkowe polewej i prawej stronie obudowy mostu. Połączyć je po skosie a dłuższe końce dać do podłużnic.
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Odp: Drążki watta, z czego
« Odpowiedź #32 dnia: Sierpień 11, 2019, 00:04:23 am »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7254
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Czy watt musi być centralnie na środku. W roverze sd1 był z boku obudowy mechanizmu różnicowego.
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Odp: Drążki watta, z czego
« Odpowiedź #33 dnia: Sierpień 11, 2019, 00:07:36 am »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13824
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Panowie od mechaniki czy da się zrobić poziomego watta na unibolach czy odchylenia będą za duże aby przekazywać siły w sposób "okołoliniowy"...
generalnie da sie to poskladac w tej plaszczynie na przegubach kulistych, ale "luzy" wynikajace z geometrii beda wieksze, a przeguby moga powiekszyc to zjawisko

Czy watt musi być centralnie na środku. W roverze sd1 był z boku obudowy mechanizmu różnicowego.
moze byc z boku i wtedy ma ramiana roznej dlugosci ,ale lacznik tez musi byc asymetryczny i trzeba to policzyc pod konkretne zastosowanie
« Ostatnia zmiana: Sierpień 11, 2019, 00:09:32 am wysłana przez KGB »
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Drążki watta, z czego
« Odpowiedź #34 dnia: Sierpień 11, 2019, 00:27:05 am »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6570
  • Płeć: Mężczyzna
A może by tak zastosować dwa przeguby środkowe polewej i prawej stronie obudowy mostu. Połączyć je po skosie a dłuższe końce dać do podłużnic.

Drążki mogą iść góra dół, jedynie kwestia dobrania właściwej długości, żeby Watt nie przestawiał Ci mostu, lub nie próbował zdetonować centralnego elementu.

Co innego gdybyś próbował go puścić po skośnie wrzód lub w tył, jak to ktoś robił z Panhardem na forum.
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Odp: Drążki watta, z czego
« Odpowiedź #35 dnia: Listopad 18, 2019, 22:16:24 pm »

Offline xmaniekx

  • Macher
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 658
    • C+ pinto turbo

Wersja pod most volvo. Jak będą chętni, to i pod FSO się uda zrobić. Gdy będę miał go fizycznie wrzucę fotki na budzie i podliczę koszta.