Autor Wątek: Wonszczak 1,6 GLE 1992r  (Przeczytany 4345 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Grejfrut#1980

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 391
  • Płeć: Mężczyzna
  • Make Love Not Foch !
    • PNy `80-94
Odp: Wonszczak 1,5 GLE 1992r
« Odpowiedź #60 dnia: Wrzesień 06, 2018, 23:24:20 pm »
jak wszystko :) wieśniak wieśniakowi też nie jest równy :) ale to nie jest temat o biciu piany... niech kolega zadba o poszczegolne elementy i nie spojrzy na wtrysk :)
cwaniactwo Durniom zastępuje intelekt... dlatego Lessi nie wraca, a tylko ... :)

Offline Mariusz

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 651
    • 1.5 GLE
Odp: Wonszczak 1,5 GLE 1992r
« Odpowiedź #61 dnia: Wrzesień 18, 2018, 01:00:40 am »
"Nowy" silnik po 45 kkm przebiegu. Eleganckie ciśnienie oleju. Zalany elf 10W40, przejechane 20 km po mieście. Chyba jednak te wskaźniki nie oszukują tak jak niektórzy twierdzą ;).


Offline daniel22

  • Niewidzialna glaca łysego rynku
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1678
  • Płeć: Mężczyzna
    • matiz 0.8 friend, ale szyby w prądzie (drzwi od wersji joy)
Odp: Wonszczak 1,5 GLE 1992r
« Odpowiedź #62 dnia: Wrzesień 18, 2018, 12:22:50 pm »
Jasne, że nie, mój wskaźnik po remoncie silnika też nagle "odżył", wcześniej podnosił się tylko chwilę po odpaleniu i opadał. :)

Offline Mariusz

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 651
    • 1.5 GLE
Odp: Wonszczak 1,5 GLE 1992r
« Odpowiedź #63 dnia: Wrzesień 22, 2018, 22:10:16 pm »
Udało mi się umówić z Panem Bogdanem Winiarskim na ogarnięcie mojego gaźnika. Teraz to inny samochód. Piękne wolne obroty. Żadnych zdławień, płynne przejście gdy ruszam, a potem gdy otwiera się drugi przelot. Na równej prostej licznikowe 160 w rozsądnym czasie, a potem wymeczone 175.

Wymieniona była ośka, zmienianie rurki emulsyjne i jeszcze parę rzeczy, nie wchodziłem w szczegóły. Oprócz tego ustawienie zaworów, przerwa na świecach i ogólne zgranie tego wszystkiego. Koszt 250 zeta. Silniczek chodzi jak nowy, teraz naprawdę czuć że ma tylko 45 kkm nalotu.

Offline daniel22

  • Niewidzialna glaca łysego rynku
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1678
  • Płeć: Mężczyzna
    • matiz 0.8 friend, ale szyby w prądzie (drzwi od wersji joy)
Odp: Wonszczak 1,5 GLE 1992r
« Odpowiedź #64 dnia: Wrzesień 23, 2018, 00:10:27 am »
No i pewnie ma teraz okolice tych fabrycznych 82KM. Dobrze zrobiony gaźnik musi chodzić dobrze, rzecz w tym, że te FSOwskie często trzeba poprawiać, i omijać/usprawniać felerne serie z końca lat 80. Wrzuć jakiś filmik, jak to chodzi :)

Offline Mariusz

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 651
    • 1.5 GLE
Odp: Wonszczak 1,5 GLE 1992r
« Odpowiedź #65 dnia: Wrzesień 23, 2018, 22:04:48 pm »
Zostało irytujące skakanie obrotomierza między 3-4 tyś obr. Pojawiło się po zmianie silnika, wcześniej było ok. Gdzie szukać problemu ?

Offline daniel22

  • Niewidzialna glaca łysego rynku
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1678
  • Płeć: Mężczyzna
    • matiz 0.8 friend, ale szyby w prądzie (drzwi od wersji joy)
Odp: Wonszczak 1,5 GLE 1992r
« Odpowiedź #66 dnia: Wrzesień 23, 2018, 22:07:19 pm »
Sprawdź zielony kabelek, nie przerywa przy tym?

Offline Mariusz

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 651
    • 1.5 GLE
Odp: Wonszczak 1,5 GLE 1992r
« Odpowiedź #67 dnia: Wrzesień 23, 2018, 22:16:50 pm »
Zielony kabelek wymieniony podczas wizyty u Pana Bogdana na nowy.

Offline Grejfrut#1980

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 391
  • Płeć: Mężczyzna
  • Make Love Not Foch !
    • PNy `80-94
Odp: Wonszczak 1,5 GLE 1992r
« Odpowiedź #68 dnia: Wrzesień 24, 2018, 00:29:16 am »
Zielony kabelek wymieniony podczas wizyty u Pana Bogdana na nowy.

i super :) trafiłeś do jednego z najlepszych regulatorów w PL :)
cwaniactwo Durniom zastępuje intelekt... dlatego Lessi nie wraca, a tylko ... :)

Offline Mariusz

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 651
    • 1.5 GLE
Odp: Wonszczak 1,5 GLE 1992r
« Odpowiedź #69 dnia: Wrzesień 25, 2018, 23:03:34 pm »
Wymieniłem moduł z oryginalnego GL-118 na Hybryd H-161, skakanie obrotomierza ustąpiło. Nie wiem czy to była kwestia słabego styku, czy samego modułu. Samochód jeździ dokładnie tak samo na obu modułach.

Offline OLO

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 915
Odp: Wonszczak 1,5 GLE 1992r
« Odpowiedź #70 dnia: Wrzesień 26, 2018, 10:37:10 am »
Udało mi się umówić z Panem Bogdanem Winiarskim na ogarnięcie mojego gaźnika.

Wymieniona była ośka, zmienianie rurki emulsyjne i jeszcze parę rzeczy, nie wchodziłem w szczegóły. Oprócz tego ustawienie zaworów, przerwa na świecach i ogólne zgranie tego wszystkiego. Koszt 250 zeta. Silniczek chodzi jak nowy, teraz naprawdę czuć że ma tylko 45 kkm nalotu.
W wolnej chwili zerknij jakie masz rurki emulsyjne i dysze powietrza/paliwa
Były:
PNC 1.6 GLE 95
PNC 1.6 DOHC 91
PNC 1.5 GLE 93 EVO 1
PNC 1.5 GLE 94 EVO 2
PNC 1.6 GLI 95 EVO 3
PNC 1.5 GLE 94 EVO 4
PNC 1.4 GLI 96 EVO 5
PNC 1.9 D 96 EVO 6
PNC 1.6 GSI 99 EVO 7

Karetka 1.6 GLI 97 EVO 8
PN 1.5 SLE 90 EVO 9

Offline OTRO

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 110
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO 125P
Odp: Wonszczak 1,5 GLE 1992r
« Odpowiedź #71 dnia: Wrzesień 26, 2018, 10:44:12 am »
Udało mi się umówić z Panem Bogdanem Winiarskim na ogarnięcie mojego gaźnika.

Wymieniona była ośka, zmienianie rurki emulsyjne i jeszcze parę rzeczy, nie wchodziłem w szczegóły. Oprócz tego ustawienie zaworów, przerwa na świecach i ogólne zgranie tego wszystkiego. Koszt 250 zeta. Silniczek chodzi jak nowy, teraz naprawdę czuć że ma tylko 45 kkm nalotu.
W wolnej chwili zerknij jakie masz rurki emulsyjne i dysze powietrza/paliwa

Też jestem ciekaw , pewnie sporo większe paliowe niż seryjne  ;p

Offline Mariusz

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 651
    • 1.5 GLE
Odp: Wonszczak 1,5 GLE 1992r
« Odpowiedź #72 dnia: Październik 13, 2018, 21:55:28 pm »
 

Fura pracuje 8)

P.S. Jaką średnicę ma naklejka na dekielku od OZ ?
« Ostatnia zmiana: Październik 13, 2018, 22:41:25 pm wysłana przez Mariusz »