Autor Wątek: ---===] Co dzisiaj zrobiłem w/z moim autem... [===--- 2017  (Przeczytany 51000 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Online Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 6470
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Odp: ---===] Co dzisiaj zrobiłem w/z moim autem... [===--- 2017
« Odpowiedź #1660 dnia: Styczeń 02, 2018, 13:58:29 pm »
W poszukiwaniu zamienników chłodnicy klimy do fabrycznej plusowej natknąłem się na taki wynalazek:



Dacia Duster 1,5 dci i podobne:
http://www.iparts.pl/czesc/chlodnica-klimatyzacji-skraplacz-loro-0420160028,0-4657-0420160028-1255111.html

Wymiary wyglądają obiecująco i co najważniejsze. Jak dorwie się taką z rurkami to mona zrobić łączniki i w razie W czy D podmienić na nową chłodnicę bez spawania...
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Offline Gomulsky

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1644
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu 16V GLi + Kombi 8V GSi
Odp: ---===] Co dzisiaj zrobiłem w/z moim autem... [===--- 2018
« Odpowiedź #1661 dnia: Styczeń 02, 2018, 14:14:49 pm »
Jak już to raczej poszedłbym w Dacie Sandero I, skraplacz na szerokość jest bardzo podobny wymiarami co polonezowski (sam wymiennik ma 530 mm), jest nieco wyższy (392 mm), ale za to też nieco cieńszy, więc powinien pasować jak ta lal. Problem byłby tylko z dorobieniem węży, bo nie ma w nim "standardowych" rurek, tylko gniazda na złącza.
Jeżdżę FSO:
Cytat: Varisella
BO MNIE KU*WA STAĆ.

Offline Macfly

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 535
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO ATU 1.6 -> 1.4 GLI 16V 1997 Polski Fiat 125p 1980
Odp: ---===] Co dzisiaj zrobiłem w/z moim autem... [===--- 2017
« Odpowiedź #1662 dnia: Styczeń 02, 2018, 15:58:28 pm »
Jednak zimny lut zrobiłem . Przelutowałem na nowo diodę i działa :)

"Anywhere, anytime
I would do anything for you
Anything for you
Yesterday got away
Melody stuck inside my head "

Offline kamil31

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 24
  • Płeć: Mężczyzna
    • polonez 1.6 dohc
Odp: ---===] Co dzisiaj zrobiłem w/z moim autem... [===--- 2017
« Odpowiedź #1663 dnia: Styczeń 03, 2018, 20:21:04 pm »
Co to za ustrojstwo co jest koło pompy ? I czy jest to potrzebne jak zmieniam hample na lucasy ?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Offline Buźka

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3238
  • Płeć: Mężczyzna
    • Klimatyzowany Caro Plus 1.6 GSI '01
Odp: ---===] Co dzisiaj zrobiłem w/z moim autem... [===--- 2017
« Odpowiedź #1664 dnia: Styczeń 03, 2018, 20:34:42 pm »
To jest, panie kolego "sygnalizator uszkodzenia jednego z obwodów hamulcowych" Stosowane to było również w pojazdach marki żuk, przez jakiś czas.Działa to tak, że w razie uszkodzenia (rozszczelnienia, spadku ciśnienia) jednego z obwodów, różnica ciśnień, powoduje przesuwanie się w środku tej obudowy tłoczka, czy czegoś tam i zwierania się obwodu na kontrolkę, która się wtedy zapala.To taki troszkę bajer, bo chyba każdy czuje, że coś jest z hamulcem nie tak? Nie jest to niezbędne do działania, więc tym bardziej, nie jest potrzebne w układzie lucas.Gdybyś chciał to montować, to trzeba to wpiąć miedzy pompę, a korektor hamowania, w starym układzie, korektor był nad mostem, a tu mamy przy pompie hamulcowej, lub w pobliżu skrzyni biegów, na tunelu (w plusach) mam nadzieję, że nic nie pomyliłem.Jeśli tak, to zdementować  :-)