Z cyklu
jeździ, skręca, hamuje; serwisowany na bieżąco
![<lol2> <lol2>](http://forum.fsoptk.pl/Smileys/emoty/lol_3.gif)
![](https://naforum.zapodaj.net/thumbs/c684796f716e.jpg)
![](https://naforum.zapodaj.net/thumbs/1a8b35c5978e.jpg)
Tak więc wczoraj pobawiłem się przy kombi, wymieniłem tylną lampę, przednią szybę, chłodnicę; wydaje mi się, że ogarnąłem smród z dmuchawy, zająłem się hamulcami: klocki TRW, tarcze ad (ktoś coś na ich temat?), zregenerowałem zacisk, póki co na 80% ogarnąłem jedną stronę, do 100% zabrakło wymiany przewodu elastycznego i sztywnego, ponieważ dosięgła mnie niemożliwość dostania części do PNa
![:| :|](http://forum.fsoptk.pl/Smileys/emoty/yyyy.gif)
Także czekam na elastyczne przewody hamulcowe.
Podłączyłem wąż od pochłaniacza par paliwa, po odpaleniu zrozumiałem czemu poprzedni właściciel go odpiął, irytujące syczenie dobiegające z tyłu, sprawdziłem co właściwie jest przyczyną takiego stanu rzeczy i odkryłem, że element do którego przychodzi wąż zasysający opary postanowił oddzielić się od wlewu, co najbardziej mnie zaniepokoiło to to, że duża pucha jest w dwóch kawałkach, także paliwo przy ostrych zakrętach może wylewać się w nadkole, więc najwyższy czas wywalić ten szajs i zrobić to tak jak należy.
Aha, jeszcze poszedłem dowiedzieć się na jakie OC należy się nastawić w najbliższym czasie i najtańsze wyszło 805 zł a najdroższe z umiarkowanych ~1500 zł
![:/ :/](http://forum.fsoptk.pl/Smileys/emoty/kwasny.gif)