Ja wiem że sworznie, tulejki i łożyska są, bo to na szczęście jest w ciągłej produkcji.
Natomiast problem jest ze zwykłymi sklepami- tylko pod konkretnymi adresami są części na stanie albo na zamówienie na następny dzień.
Swego czasu się długo nachodziłem za bębenkami do zamków i w końcu gdzieś mi gościu wygrzebał coś z dna szuflady, sprężynki mi mechanik dociął z innego auta bo nie było ani w sklepach, ani on nie umiał tego znaleźć.
A nawiasem mówiąc, jak na szarpakach wyszły luzy w trzech miejscach to się aż zdziwiłem, bo auto się tak dobrze prowadzi i nic nie ściąga że z miejsca kierowcy trudno odczuć że coś jest nie tak. Imo wóz jest zupełnie bezpieczny do jeżdżenia, póki co, no ale przeglądu by nie przeszedł... Tzn. zależy od diagnosty, bo widząc jak chodzi ta zwrotnica, jestem zupełnie pewien że poprzednim razem na przeglądzie już był ten sworzeń wybity, tylko że diagnosta nie zauważył i powiedział że tylko drążek kierowniczy jest do wymiany.
![:] :]](http://forum.fsoptk.pl/Smileys/emoty/kwadr.gif)
Nawet pisałem na forum kiedyś pytanie czy jak się kopie w górę koła to ma prawo tak lekko stukać i się ruszać, i ktoś napisał że tak ma być bo łożysko musi mieć lekki luz żeby się nie zatrzeć
![:] :]](http://forum.fsoptk.pl/Smileys/emoty/kwadr.gif)