Autor Wątek: Sekwencja, jakie graty.  (Przeczytany 1565 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 11304
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Odp: Sekwencja, jakie graty.
« Odpowiedź #20 dnia: Marzec 19, 2017, 17:40:11 pm »
a jak ma byc podpiety ? przeciez to emulator odcinajacy wtryski, w srodku dwa podwojne przekazniki, cztery oporniki ,uklad czasowy i 10 przewodow - 4 pary do wtryskiwaczy, masa i plus 12v strujaco-zasilajacy,
kazda para przewodow idzie do jednego wtryskiwacza w ktorym zozcinasz przewod sterujacy i podlaczasz do powstalych koncowek po jednym przewodzie
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Offline JohnyWalker

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 211
  • Płeć: Mężczyzna
  • Fiat 125p '78 & 87, Polonez 1.5 GLE, 1.6 & 1.8 16V
    • Polonez, PF 125p
Odp: Sekwencja, jakie graty.
« Odpowiedź #21 dnia: Marzec 19, 2017, 19:47:25 pm »
Dzięki za odpowiedzi, twraz coś, niecoś wiem. WC się kręci, w sumie sens tego był taki żeby walczyć o wymianę ładunku w górnym zakresie. W 160 co nieco dopracowali. Ustrojstwo jest sekwencyjne, czasów póki co nie znam.
Fiat 125p 1987- w budowie; Fiat 125p 1500 1978; Caro 1.6 16V; Atu+ 1.8 16V- w przebudowie; Caro 1.5 1994; Fiat 126 BIS- ; Caro 1.4 16V 1994, 126p 1988.

Offline mareks#1181

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 650
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu+ GSI
Odp: Sekwencja, jakie graty.
« Odpowiedź #22 dnia: Marzec 19, 2017, 19:52:18 pm »
Bo dałem do przekładki silnika to łobuzy pourywali kabelki od wtrysków i emulatora , jakoś to polutowali i chyba coś zwalili bo na benzynie nie odpala tylko na gazie / nie wtryskowy tylko mikser mam/ a poza tym stracił na mocy i na dodatek trochę telepie nim, może silnik dostaje podczas pracy na benzynie i lpg. Tak to jest jak oddaje się porządny pojazd do partaczy co tylko znają się na zachodnich brykach. Dlatego chciałem sam to dokładnie obadać i popoprawiać i więcej nie oddawać do mechaniorów. No to dzięki KGB za /każda para przewodow idzie do jednego wtryskiwacza w ktorym rozcinasz przewod sterujacy i podlaczasz do powstalych koncowek po jednym przewodzie/ po tej wskazówce dam radę bo u mnie tak właśnie jest zrobione chyba, tylko na 4 cylindrze jest wykorzystany jeden przewód, ale jak wyciągnę wiązkę to dokładnie obadam co to może być.

Offline JohnyWalker

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 211
  • Płeć: Mężczyzna
  • Fiat 125p '78 & 87, Polonez 1.5 GLE, 1.6 & 1.8 16V
    • Polonez, PF 125p
Odp: Sekwencja, jakie graty.
« Odpowiedź #23 dnia: Marzec 19, 2017, 20:36:03 pm »
Nie na zachodnich, tylko na niczym się nie znają :P
Fiat 125p 1987- w budowie; Fiat 125p 1500 1978; Caro 1.6 16V; Atu+ 1.8 16V- w przebudowie; Caro 1.5 1994; Fiat 126 BIS- ; Caro 1.4 16V 1994, 126p 1988.

Offline mareks#1181

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 650
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu+ GSI
Odp: Sekwencja, jakie graty.
« Odpowiedź #24 dnia: Marzec 19, 2017, 20:54:41 pm »
Tak tylko to kumple są, i myślałem że się przyłożą, a oni potraktowali jak każdy inny pojazd a może i gorzej bo to tylko Polonez i za wiele kasy się nie zarobi. No ale człowiek uczy się całe życie na innych.

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 11304
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Odp: Sekwencja, jakie graty.
« Odpowiedź #25 dnia: Marzec 19, 2017, 20:58:58 pm »
mareks#1181
sa jeszcze takie wygodniejsze emulatory, ktore maja wiazke z koncowkami do wtryskow,
wtedy po prostu wypinasz wtryczki z wtryskow i wpinasz je do emulatora,a te z emulatora do wtryskow,
naprawdę wygodne rozwiazanie w IIgen  (niektore sterowniki w IVgen tez maja)


jezeli bedziesz naprawial u siebie,to radze naprawic wiazke wtryskiwaczy przy wtryskach,a emulator lutowac przy samej wtyczce laczacej wiazki na lewym fartuchu,
mozesz nawet uzyc tylko dwoch kanalow,bo wtryski w GSI pracuja polsekwencyjnie ,czyli do dwoch wtryskow idzie jeden przewod sterujacy,
w IIgen nie ma znaczenia kolejnosc,bo wszystkie wtryski sa odcicnane jednoczesnie (zreszta emulator inaczej nie potrafi)
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Offline mareks#1181

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 650
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu+ GSI
Odp: Sekwencja, jakie graty.
« Odpowiedź #26 dnia: Marzec 19, 2017, 21:29:03 pm »
W moim aucie jest Emulator GENIUS 4 i właśnie były przecinane przewody przy wtryskach, na Allegro jest taki E14 EMULATOR WTRYSKÓW AC STAG2-E4 WTYCZKI BOSCH, ciekawe czy podejdzie zamiast mojego ?, to bym podmienił.

Offline JohnyWalker

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 211
  • Płeć: Mężczyzna
  • Fiat 125p '78 & 87, Polonez 1.5 GLE, 1.6 & 1.8 16V
    • Polonez, PF 125p
Odp: Sekwencja, jakie graty.
« Odpowiedź #27 dnia: Marzec 19, 2017, 21:38:33 pm »
Tutaj chodzi tylko o wyłączenie wtryskiwaczy pb. Kiedyś robiłem nawet tak, że odłaczałem zasilanie wtryskiwaczy , dla wszystkich jest jeden kabel, więc jeszcze prościej.
Fiat 125p 1987- w budowie; Fiat 125p 1500 1978; Caro 1.6 16V; Atu+ 1.8 16V- w przebudowie; Caro 1.5 1994; Fiat 126 BIS- ; Caro 1.4 16V 1994, 126p 1988.

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 6439
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Odp: Sekwencja, jakie graty.
« Odpowiedź #28 dnia: Marzec 20, 2017, 16:26:52 pm »
Też tak mam w czerwonej atomówce na roverze...
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Offline mareks#1181

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 650
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu+ GSI
Odp: Sekwencja, jakie graty.
« Odpowiedź #29 dnia: Marzec 20, 2017, 18:56:19 pm »
No i tak jest, auto jak odpalałem na benzynie to telepało nim , po przejściu obrotami na gaz dalej telepanie , aż wyjąłem bezpiecznik od pb i odpalanie na gazie, odpala i ładnie pracuje, nawet moc wróciła, tylko brak odpalania na pb i oczywiście brak pracy na pb, i teraz niewiem czy spalony emulator, czy coś zwalili z tym ponownym lutowanie. PB dochodzi bo jak ładnie pracuje na gazie i podepnę bezpiecznik od pompy paliwa to znów telepie i traci moc, czyli stawiam że zalewa i dlatego to się dzieje. Pewnie trzeba wymienić emulator i na nowo porządnie złożyć. I co tu robić, a może pojechać do jakiegoś gaziarza.

Offline JohnyWalker

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 211
  • Płeć: Mężczyzna
  • Fiat 125p '78 & 87, Polonez 1.5 GLE, 1.6 & 1.8 16V
    • Polonez, PF 125p
Odp: Sekwencja, jakie graty.
« Odpowiedź #30 dnia: Marzec 20, 2017, 20:09:05 pm »
Po prostu przynajmniej jednego wtryskiwacza nie wyłącza na gazie, na benzynie może nie chodzą dla odmiany wszystkie. Trzeba to zebrać do kupy, wystarczy elektryk w miarę kumaty i schemat wiązki od gsi.
Fiat 125p 1987- w budowie; Fiat 125p 1500 1978; Caro 1.6 16V; Atu+ 1.8 16V- w przebudowie; Caro 1.5 1994; Fiat 126 BIS- ; Caro 1.4 16V 1994, 126p 1988.

Offline Tomsonz

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 638
  • Płeć: Mężczyzna
  • HEBEL TEAM
    • Kombi 1.6 16v, Caro 1.4 16v
Odp: Sekwencja, jakie graty.
« Odpowiedź #31 dnia: Marzec 20, 2017, 22:51:04 pm »
stag jako sterownik jest w tej chwili najlepszy i wszędzie go ustawią, a co do komponentów to wtryski albo hana albo barracuda. W dwóch miałem też instalacje KME nevo do której ciężej bylo o program od reki ale super się sprawdzały. Tyle, że to wszystko 1.6 16v
Tomson, możesz przedstawić jak sprawuje się 16K4F na lpg? Spalanie, strata osiągów?
Spalanie w kombi przy mojej nodze średnio to było 11-13l przy kołach 185/55/15 ale nawet jeżdżąc po 140-180 nie wychylało się powyżej tych 13l, chwilowo w drugim srebrnym miałem jakąś kiepską listwę przy kme nevo i mocowo prawie identyko, wydawało się  tylko mniej momentu obrotowego. Teraz w nowym kombi poleciałem budżetowo stagiem i valtekiem bo sie trafiło okazyjnie i zobaczę jak to będzie jechać bo stoi u gazownika. Za to miałem 1.4 na kme i barracudzie to szło identyko jak na benzynie
Aktualnie Polonez Nr 21 in progress...

Offline JohnyWalker

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 211
  • Płeć: Mężczyzna
  • Fiat 125p '78 & 87, Polonez 1.5 GLE, 1.6 & 1.8 16V
    • Polonez, PF 125p
Odp: Sekwencja, jakie graty.
« Odpowiedź #32 dnia: Marzec 21, 2017, 10:09:51 am »
Hmm, ciekawie wychodzi w porównaniu z blosem, na którym u mnie cały czas chodziło 1.6. Spalanie podobne, może u mnie minimalne niższe. Osiągi były podobne do benzyny, poza końcowym zakresem, gdzieś od 6000, tam odczuwalne było pogorszenie.
Fiat 125p 1987- w budowie; Fiat 125p 1500 1978; Caro 1.6 16V; Atu+ 1.8 16V- w przebudowie; Caro 1.5 1994; Fiat 126 BIS- ; Caro 1.4 16V 1994, 126p 1988.

Offline mareks#1181

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 650
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu+ GSI
Odp: Sekwencja, jakie graty.
« Odpowiedź #33 dnia: Marzec 22, 2017, 18:04:26 pm »
Czekam na emulator uniwersalny z wtykami Bosch, wyciągnę tę pajęczynę, doprowadzę do jak fabryka zrobiła i potem podłączę emulator. Myślę że się poprawi.

Offline mareks#1181

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 650
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu+ GSI
Odp: Sekwencja, jakie graty.
« Odpowiedź #34 dnia: Marzec 23, 2017, 21:15:55 pm »
Mam emulator, pokazano że trzeba przeciąć jeden przewód dochodzący do wtryskiwacza, tylko który, bo do wszystkich dochodzi zielono biały i błękitne do 1 i 4 cylinder, oraz pomarańczowy do 2 i 3 cylindra.

Offline zacekpl

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 718
  • Płeć: Mężczyzna
  • Maniak RWD
    • PN 1.8 VVC '95/Sierra 2.0 '91/BMW 7 3.0 '92/ Opel Senator 2.6 92'
Odp: Sekwencja, jakie graty.
« Odpowiedź #35 dnia: Marzec 23, 2017, 22:19:11 pm »
W VVC ciezko jest upchac barracudy na katowych rozdzielaczach. Ja mam zrobione tak, ze wtryski są pomiędzy połowkami kolektora, ale jakikolwiek zabieg przy wtryskach kończy sie rozkrecaniem kolektora.  Ale za to przewód wtryskiwacz-kolektor ma 2 cm ;) Optimum to dać barracudy na listwie rozdzielaczowej(tzw grzebień) i ułozyć je możliwie blisko wkretek. Ze sterowników polecam Optime, pro-tec ma multum opcji, dotryski benzyny itp. Eco-tec tez da rade. Przewaga optimy ma stagiem 4 jest taka, że mape korekt od obrotów stag ma szywno do max 6000 rpm,a w optimie można swobodnie tez zakres ustawić. AC dopiero w Q boxach to wprowadziło. Swoją drogą stag q box tez jest spoko, bardzo duzo ciekawych opcji, dostepna aplikacja na androida. Najważniejszy jest odpowiedni montaż, te siniki pojada na najprostszych sterownikach gazowych. Reduktory KME sa bardzo dobre, kiedyś kupiłem Sharka do 180 KM bodaj to  przy VVC daje rade bez problemu. Jak sie bedzie zastanawiał nad wtryskami/dyszami to smiało puszczaj Barracudy 115 bez dysz.