Autor Wątek: Sekwencja, jakie graty.  (Przeczytany 1562 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline JohnyWalker

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 211
  • Płeć: Mężczyzna
  • Fiat 125p '78 & 87, Polonez 1.5 GLE, 1.6 & 1.8 16V
    • Polonez, PF 125p
Sekwencja, jakie graty.
« dnia: Marzec 18, 2017, 13:40:25 pm »
Siema :] Pytanie do "starych gazowników". Póki co w temacie wtrysku lpg zielony jestem. Planuję wyposażenie WC w sekwencję. Polecicie jakieś sensowne komponenty? Pozdrawiam.
Fiat 125p 1987- w budowie; Fiat 125p 1500 1978; Caro 1.6 16V; Atu+ 1.8 16V- w przebudowie; Caro 1.5 1994; Fiat 126 BIS- ; Caro 1.4 16V 1994, 126p 1988.

Offline Varisella

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 491
  • Płeć: Mężczyzna
  • POLONEZ
    • (f)FSO Prima 1.6 16V
Odp: Sekwencja, jakie graty.
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 18, 2017, 14:09:50 pm »
Jedno co wiem to że Rovery nie jeżdżą na instalacjach Landi Renzo i Prins. A szkoda...
"Główną przyczyną awarii Poloneza jest jego użytkownik"
~ mistrz zmiany FSO: Stanisław Majak.

Offline JohnyWalker

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 211
  • Płeć: Mężczyzna
  • Fiat 125p '78 & 87, Polonez 1.5 GLE, 1.6 & 1.8 16V
    • Polonez, PF 125p
Odp: Sekwencja, jakie graty.
« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 18, 2017, 15:41:49 pm »
A ten cały stag 4? Dobre to? Bo mam możliwość kupić. No i które wtryski dobre?
Fiat 125p 1987- w budowie; Fiat 125p 1500 1978; Caro 1.6 16V; Atu+ 1.8 16V- w przebudowie; Caro 1.5 1994; Fiat 126 BIS- ; Caro 1.4 16V 1994, 126p 1988.

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 11302
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Odp: Sekwencja, jakie graty.
« Odpowiedź #3 dnia: Marzec 18, 2017, 16:12:16 pm »
stag4 taki sobie staroc,
napisz czy masz zamiar zydzic na czesciach
« Ostatnia zmiana: Marzec 18, 2017, 16:40:07 pm wysłana przez KGB »
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Offline Varisella

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 491
  • Płeć: Mężczyzna
  • POLONEZ
    • (f)FSO Prima 1.6 16V
Odp: Sekwencja, jakie graty.
« Odpowiedź #4 dnia: Marzec 18, 2017, 16:21:33 pm »
Instalka LPG i olej to są chyba ostatnie elementy na jakich bym oszczędzał.
"Główną przyczyną awarii Poloneza jest jego użytkownik"
~ mistrz zmiany FSO: Stanisław Majak.

Offline JohnyWalker

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 211
  • Płeć: Mężczyzna
  • Fiat 125p '78 & 87, Polonez 1.5 GLE, 1.6 & 1.8 16V
    • Polonez, PF 125p
Odp: Sekwencja, jakie graty.
« Odpowiedź #5 dnia: Marzec 18, 2017, 16:51:45 pm »
Oszczędzać jakoś specjalnie nie mam zamiaru, chcę żeby to-to jeździło jak najsprawniej. Elementy niespecjalnie zużywające się jak centralka zawsze można zresztą kupić używane. Co innego wtryski.
Fiat 125p 1987- w budowie; Fiat 125p 1500 1978; Caro 1.6 16V; Atu+ 1.8 16V- w przebudowie; Caro 1.5 1994; Fiat 126 BIS- ; Caro 1.4 16V 1994, 126p 1988.

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 11302
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Odp: Sekwencja, jakie graty.
« Odpowiedź #6 dnia: Marzec 18, 2017, 17:38:00 pm »
ktore to WC ? mierzyles na hamowni i mozesz jakimis parametrami rzucic ?
to wazne przy doborze wtryskiwaczy
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Offline JohnyWalker

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 211
  • Płeć: Mężczyzna
  • Fiat 125p '78 & 87, Polonez 1.5 GLE, 1.6 & 1.8 16V
    • Polonez, PF 125p
Odp: Sekwencja, jakie graty.
« Odpowiedź #7 dnia: Marzec 18, 2017, 18:05:43 pm »
145. Nie mierzyłem, póki co nie jezdne. Składam komorę i chcę zapierdzielić od razu gaz, żeby wszystko miało ręce i nogi, tudzież nie straszyło wizualnie. Serię powinien mieć, z jakimś  lekkim zapasem na plus w perspektywie.
Fiat 125p 1987- w budowie; Fiat 125p 1500 1978; Caro 1.6 16V; Atu+ 1.8 16V- w przebudowie; Caro 1.5 1994; Fiat 126 BIS- ; Caro 1.4 16V 1994, 126p 1988.

Offline Tomsonz

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 638
  • Płeć: Mężczyzna
  • HEBEL TEAM
    • Kombi 1.6 16v, Caro 1.4 16v
Odp: Sekwencja, jakie graty.
« Odpowiedź #8 dnia: Marzec 18, 2017, 18:10:03 pm »
stag jako sterownik jest w tej chwili najlepszy i wszędzie go ustawią, a co do komponentów to wtryski albo hana albo barracuda. W dwóch miałem też instalacje KME nevo do której ciężej bylo o program od reki ale super się sprawdzały. Tyle, że to wszystko 1.6 16v
Aktualnie Polonez Nr 21 in progress...

Offline JohnyWalker

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 211
  • Płeć: Mężczyzna
  • Fiat 125p '78 & 87, Polonez 1.5 GLE, 1.6 & 1.8 16V
    • Polonez, PF 125p
Odp: Sekwencja, jakie graty.
« Odpowiedź #9 dnia: Marzec 18, 2017, 18:25:24 pm »
Właśnie fajnie jak oprogramowanie jest dostępne bez problemu, chcialbym działać przy tym we własnym zakresie. Dzięki.
Fiat 125p 1987- w budowie; Fiat 125p 1500 1978; Caro 1.6 16V; Atu+ 1.8 16V- w przebudowie; Caro 1.5 1994; Fiat 126 BIS- ; Caro 1.4 16V 1994, 126p 1988.

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 11302
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Odp: Sekwencja, jakie graty.
« Odpowiedź #10 dnia: Marzec 18, 2017, 18:56:37 pm »
do kazdego polskiego sterownika oprogramowanie jest dostepne od reki np. na stronie producenta,
stag nie jest najlepszy, juz dawno minely te czasy,
wlasciwie stagi sa teraz w ogonie,bo AC weszlo na gielde i zajelo sie dbaniem o cene akcji,a nie o jakosc produktow,
jedynym plusem stagaow jest ich powszechnosc,a wiec kazdy Mietek powinien to jakos ustawic - ale wierz mi, nie powinno dopuszczac sie kazdego Mietka do swojego auta,

bardzo dobrze sprawuje mi sie najtanszy sterownik w sklepie Megapol, czyli Agis M210 - to chyba jedyny sterownik dostepny ponizej 300pln i w dodatku bardzo dobry i latwy w strojeniu,
jedynym minusem jest brak podlaczenia pod sonde lambada, wiec przy strojeniu wysokich obciazen trzeba sie wspomoc dodatkowym urzadzeniem,
ale jest z jednej strony wada, a z drugiej zaleta, bo mozna z czystym sumieniem siegnac pod sonde szerokopasmowa i porzadnie wystroic zakres najwyzszych mocy,
w sterownikach,ktore maja czytanie z sondy i tak po strojeniu najepiej odlaczyc przewod, bo znane sa przypadki,kiedy podlaczenie sie pod sonde mieszalo w sterowniku benzynowym

145KM to w okolicy 6000rpm tam chyba jest ?
to proponuje Baracudy 115 ,albo cos podobnego - niektorzy chcwala nowe AC W03 (ale to raczej ci,ktorzy maja umowy z AC ,wiec zazwyczaj chwala sprzec AC) ,czy tam inne Dragony czy Yeti,
ja polecam Baracudy, najlepiej pojedyncze na adapterkach katowych, bo taka listwa paliwowa miesci sie w K16 (nie robilem WC ,bazuje na zwyklych  z kolektorem FSO ),
parownik najlepiej jak wezmiesz cos dzwigniowego,bo do takiej mocy wystarczy z zapasem, a wrazliwosc na zabrudzenia znacznie mniejsza niz rozdzielaczowych,
tak wiec najlepiej popularne ZetaN lub TUR ,z czego sam wole TURa ,bo jest bardziej ustawny, polski, prostszy i latwy do regeneracji
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Offline JohnyWalker

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 211
  • Płeć: Mężczyzna
  • Fiat 125p '78 & 87, Polonez 1.5 GLE, 1.6 & 1.8 16V
    • Polonez, PF 125p
Odp: Sekwencja, jakie graty.
« Odpowiedź #11 dnia: Marzec 18, 2017, 19:29:52 pm »
6750 nawet wg dostępnych danych. OK, dzięki za odpowiedź. Jak taka listwa o której piszesz wygląda?
Fiat 125p 1987- w budowie; Fiat 125p 1500 1978; Caro 1.6 16V; Atu+ 1.8 16V- w przebudowie; Caro 1.5 1994; Fiat 126 BIS- ; Caro 1.4 16V 1994, 126p 1988.

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 11302
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Odp: Sekwencja, jakie graty.
« Odpowiedź #12 dnia: Marzec 18, 2017, 19:46:30 pm »
6800rpm w slabszej wersji ? myslalem,ze dopiero w 160KM,
no ale trudno, i tak nie ma co brac wydajniejszych wtryskow,bo ciezej dol zgrac - najwyzej cisnieniem sie podciagnie,
tam jest juz raczej sekwencja, ale pewnie nie znasz czasow wtryskow na wolnych obrotach ? jakby bylo w okolicy 3ms to na Baracudach nie da sie zejsc duzo nizej, wiec nie ma co przesadzac z wydajnoscia wtryskiwaczy,
w Alfie 1.8 144KM dalem za duze wtryski i na wolnych wychodzi -1ms ,ale mam wtryski WGS Blade,ktore sa bardzo szybkie i ten trik sie udaje

listwa wyglada tak,ze na wejsciu Baracud dajesz trojniki aluminiowe lub plastikowe i laczysz je wezem gumowym fi12 o dlugosciach jakie dobierzesz tak,zeby bylo ladnie,
kosztuje to wiecej niz prosty rozdzielacz ,bo w sumie jakies 60pln (trojniki sa po ~12pln ,kilka opaek zaciskowych wiecej) ,ale wyglada estetycznie i jest ustawne,
mozesz tez uzyc rozdzielacza (grzebien) i cienkimi wezami fi5-6 podlaczyc wtryskiwacze,ale to bedzie gorzej wygladalo , jednak bedzie dzialalo rownie dobrze,
wyglada to tak,jak w tym volvo http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?f=17&t=32737&view=next

w sumie z wtryskiwaczy to masz jeszcze do wyboru  bardzo szybkie Matrixy HS210 ,czyli pojedyncze - ostatnio jakos mocno ztanialy i sa tylko ciut drozsze od Baracudy,
tylko szczerze mowiac takie Mtrixy to sa spoko przy fullgroupie,albo polsekwencji,bo sa szybkie (i dokladne) ,ale przy sekwencji Baracudy moga okazac sie twalsze i sa latwiej dostepne w razie awarii (polski producent)
« Ostatnia zmiana: Marzec 18, 2017, 19:50:30 pm wysłana przez KGB »
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Offline Varisella

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 491
  • Płeć: Mężczyzna
  • POLONEZ
    • (f)FSO Prima 1.6 16V
Odp: Sekwencja, jakie graty.
« Odpowiedź #13 dnia: Marzec 18, 2017, 20:06:26 pm »
stag jako sterownik jest w tej chwili najlepszy i wszędzie go ustawią, a co do komponentów to wtryski albo hana albo barracuda. W dwóch miałem też instalacje KME nevo do której ciężej bylo o program od reki ale super się sprawdzały. Tyle, że to wszystko 1.6 16v
Tomson, możesz przedstawić jak sprawuje się 16K4F na lpg? Spalanie, strata osiągów?
"Główną przyczyną awarii Poloneza jest jego użytkownik"
~ mistrz zmiany FSO: Stanisław Majak.

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 11302
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Odp: Sekwencja, jakie graty.
« Odpowiedź #14 dnia: Marzec 18, 2017, 20:28:44 pm »
jaka strata osiagow, gdzies sie uchowal przez ostatnia dekade ?
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 6437
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Odp: Sekwencja, jakie graty.
« Odpowiedź #15 dnia: Marzec 19, 2017, 09:33:17 am »
Sam stosowałem kme diego matrix  544. To stare podzespoły. Teraz zakładałbym ich nowsze odpowiedniki.
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Offline Varisella

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 491
  • Płeć: Mężczyzna
  • POLONEZ
    • (f)FSO Prima 1.6 16V
Odp: Sekwencja, jakie graty.
« Odpowiedź #16 dnia: Marzec 19, 2017, 09:47:35 am »
jaka strata osiagow, gdzies sie uchowal przez ostatnia dekade ?
LPG jest mniej kaloryczne od Pb, praw fizyki nie oszukasz. To raz. Dwa- moim zdaniem najlepsi gazownicy w PL czyli Energy Gaz Polska mierzą przed i po KAŻDE auto które gazują i strata wychodzi na poziomie 5-10% mocy fabrycznej. Rekordzistą jest Jeep Grand Cheeroke SRT ktory miał stratę ok 20%!
"Główną przyczyną awarii Poloneza jest jego użytkownik"
~ mistrz zmiany FSO: Stanisław Majak.

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 11302
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Odp: Sekwencja, jakie graty.
« Odpowiedź #17 dnia: Marzec 19, 2017, 12:14:41 pm »
moim zdaniem najlepsi gazownicy w PL czyli Energy Gaz Polska
<lol2>  <lol> <rotfl2>  ]:->
jezeli to sa twoim zdaniem najlepsi, to jak najbardziej bedziesz mial straty

czlowieku, EGP to najwieksi partacze w tym kraju z tak rozbudowanym zapleczem i ... reklamami na youtubie,
to patalachy nastawione tylko i wylacznie na jak najwiekszy zysk,
ich instalacje to przyklady druciarstwa robionego na czas, a ta ich szefowa gruba baba ze swinskim smiechem to zwykly troll internetowy polskiego gazownictwa,

strata mocy na LPG zalezy od silnika, ale na IVgen dobrze zamontowanej i wystrojonej nie przekracza 5% ,przy czym srednio bedzie to 2-3% ,czyli wartosc nie odczuwalna za kierownica,
sa tez przypadki, za na LPG uzyskasz wyzsza moc niz na benzynie , wiec generalnie na dobrze wystrojonej instalacji nie ma roznicy w osiagach auta
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 6437
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Odp: Sekwencja, jakie graty.
« Odpowiedź #18 dnia: Marzec 19, 2017, 15:18:00 pm »
U mnie różnica była właśnie około 5%. Ale strojone na tzw pałe... dobrze zrobione na szerokopasmowej powinno być lepiej...
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Offline mareks#1181

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 650
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu+ GSI
Odp: Sekwencja, jakie graty.
« Odpowiedź #19 dnia: Marzec 19, 2017, 17:27:15 pm »
Panowie podepnę się , może ktoś ma jak jest podłączony emulator Genius 4 do wtryskiwaczy.