do kazdego polskiego sterownika oprogramowanie jest dostepne od reki np. na stronie producenta,
stag nie jest najlepszy, juz dawno minely te czasy,
wlasciwie stagi sa teraz w ogonie,bo AC weszlo na gielde i zajelo sie dbaniem o cene akcji,a nie o jakosc produktow,
jedynym plusem stagaow jest ich powszechnosc,a wiec kazdy Mietek powinien to jakos ustawic - ale wierz mi, nie powinno dopuszczac sie kazdego Mietka do swojego auta,
bardzo dobrze sprawuje mi sie najtanszy sterownik w sklepie Megapol, czyli Agis M210 - to chyba jedyny sterownik dostepny ponizej 300pln i w dodatku bardzo dobry i latwy w strojeniu,
jedynym minusem jest brak podlaczenia pod sonde lambada, wiec przy strojeniu wysokich obciazen trzeba sie wspomoc dodatkowym urzadzeniem,
ale jest z jednej strony wada, a z drugiej zaleta, bo mozna z czystym sumieniem siegnac pod sonde szerokopasmowa i porzadnie wystroic zakres najwyzszych mocy,
w sterownikach,ktore maja czytanie z sondy i tak po strojeniu najepiej odlaczyc przewod, bo znane sa przypadki,kiedy podlaczenie sie pod sonde mieszalo w sterowniku benzynowym
145KM to w okolicy 6000rpm tam chyba jest ?
to proponuje Baracudy 115 ,albo cos podobnego - niektorzy chcwala nowe AC W03 (ale to raczej ci,ktorzy maja umowy z AC ,wiec zazwyczaj chwala sprzec AC) ,czy tam inne Dragony czy Yeti,
ja polecam Baracudy, najlepiej pojedyncze na adapterkach katowych, bo taka listwa paliwowa miesci sie w K16 (nie robilem WC ,bazuje na zwyklych z kolektorem FSO ),
parownik najlepiej jak wezmiesz cos dzwigniowego,bo do takiej mocy wystarczy z zapasem, a wrazliwosc na zabrudzenia znacznie mniejsza niz rozdzielaczowych,
tak wiec najlepiej popularne ZetaN lub TUR ,z czego sam wole TURa ,bo jest bardziej ustawny, polski, prostszy i latwy do regeneracji