Autor Wątek: Polonez Caro 1.4GLI 1997r.  (Przeczytany 25224 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Odp: Polonez Caro 1.4GLI 1997r.
« Odpowiedź #60 dnia: Październik 31, 2019, 20:17:43 pm »

Offline Macfly

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1004
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO ATU 1.6 -> 1.4 -> 1.8 GLI 16V 1997, Polski Fiat 125p 1980, Caro 1.4 16V , Fiat 126p ELX 1.2 75 Fire
190 ci wystarczy przy zwykłym 1.4 ja dopiero ubiłem sprzęgło 190 przy 1.8 ale znam przypadki gdzie przy ciężkawej nodze wytrzymuje jako tako przy 1.8 więc nie ma co kombinować ;)
"Wóz ma swoją specyfikę. Żeby ruszyć wrzucasz trójkę, luz to opcja parkowania, wsteczny to dwójka, a gaz to wsteczny. "

Odp: Polonez Caro 1.4GLI 1997r.
« Odpowiedź #61 dnia: Październik 31, 2019, 23:37:50 pm »

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3795
  • Płeć: Mężczyzna
    • E46 325Ci | ROVER 45 1.8 | C+ 98 | Caro 1996 1.6 16V
Dla tarczy 190mm przeciętny przebieg to ok 130-150kkm i jest do wymiany. Jeśli chodzi o 200mm to oprócz zwiększonej trwałości dużo fajniej pracuje pedał sprzęgła. Ale przy 1.4 wymaga rzeźby czytaj toczenia koła zamachowego. Wrzucaj 190mm LUKa.
"JAZDA PRÓBNA" c.d nastąpi...

Odp: Polonez Caro 1.4GLI 1997r.
« Odpowiedź #62 dnia: Listopad 01, 2019, 10:27:34 am »

Offline Macfly

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1004
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO ATU 1.6 -> 1.4 -> 1.8 GLI 16V 1997, Polski Fiat 125p 1980, Caro 1.4 16V , Fiat 126p ELX 1.2 75 Fire
Jeśli chodzi o 200mm to oprócz zwiększonej trwałości dużo fajniej pracuje pedał sprzęgła.

Zależy jakie sprzęgło trafisz ;) Znam przypadek gdzie pękła łapa w skrzyni przy 200 gdzieś po 10 tys ale to chyba trafił się wtedy wadliwy fabrycznie docisk w LUKu . Po wymianie na nowe wraz z łapą auto śmiga aż miło ;)
"Wóz ma swoją specyfikę. Żeby ruszyć wrzucasz trójkę, luz to opcja parkowania, wsteczny to dwójka, a gaz to wsteczny. "

Odp: Polonez Caro 1.4GLI 1997r.
« Odpowiedź #63 dnia: Listopad 01, 2019, 12:46:42 pm »

Offline GrzesiekS

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 55
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1.4GLI 1997
Panowie, wszystko jest spoko. Ale stawiam dobrą flaszkę jak ktoś znajdzie mi LUKa lub VALEO 190MM dostępnego do kupna ad hoc.
Przesiedziałem z 8h na necie i telefonie i wszystkie mają 200mm lub dostępne są chinczyki Statim i SRL

Odp: Polonez Caro 1.4GLI 1997r.
« Odpowiedź #64 dnia: Listopad 01, 2019, 13:38:24 pm »

Offline śledzik

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2902
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Accord CL9 05r +200KM
Był: PN Caro 95r 1.6 OHV -> 1.4 16V -> 1.4 16V -> 1.6 16V PN Caro 96r 1.8 16V -> 2.9 12V V6 PN Caro Plus 01r 1.6 16V -> 1.8 16V VVC 160KM
PN Caro 96r 1.6 8V + LPG -> 1.4 16V
Jest: PN Caro 96r 1.8 16v - Big valve i ostre walki. Nie długo dostanie turbo :)

Odp: Polonez Caro 1.4GLI 1997r.
« Odpowiedź #65 dnia: Listopad 01, 2019, 16:46:00 pm »

Offline GrzesiekS

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 55
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1.4GLI 1997
Pisze jak byk że chwilowo niedostępny. One są chwilowo niedostępne od 2 lat.

Odp: Polonez Caro 1.4GLI 1997r.
« Odpowiedź #66 dnia: Listopad 01, 2019, 17:52:17 pm »

Offline śledzik

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2902
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Accord CL9 05r +200KM
Był: PN Caro 95r 1.6 OHV -> 1.4 16V -> 1.4 16V -> 1.6 16V PN Caro 96r 1.8 16V -> 2.9 12V V6 PN Caro Plus 01r 1.6 16V -> 1.8 16V VVC 160KM
PN Caro 96r 1.6 8V + LPG -> 1.4 16V
Jest: PN Caro 96r 1.8 16v - Big valve i ostre walki. Nie długo dostanie turbo :)

Odp: Polonez Caro 1.4GLI 1997r.
« Odpowiedź #67 dnia: Listopad 01, 2019, 18:06:58 pm »

Offline mihals

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1166
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez ohv
Bo luk już nie robi zestawów do poloneza  ze względów ze to wogole nie szło,tylko robi zestawy typowo pod rovera. Zestaw pod rovera i pod poloneza różni sie tylko łożyskiem oporowym. Czyli kupujesz zestaw do rovera + osobno łożysko do poloneza i montujesz do auta. Ewentualnie osobno kupujesz osobno tarcze,docisk i łożysko wszystko z luka i gra. Jak będę miał dostęp do kompa,to ci podrzuce gotowe numery części,ktore sa dostepne od ręki. Bez flaszki sie obejdzie  <cwaniak2>

Odp: Polonez Caro 1.4GLI 1997r.
« Odpowiedź #68 dnia: Listopad 01, 2019, 19:17:30 pm »

Offline mruk1313

  • OHV-FSO HEKO TEAM
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3458
  • Płeć: Mężczyzna
  • 19 lat z FSO
    • FSO POLONEZ CARO+ 1.6GSI 1998r. 60tyś km... i coś jeszcze x2......
Bo luk już nie robi zestawów do poloneza  ze względów ze to wogole nie szło,tylko robi zestawy typowo pod rovera. Zestaw pod rovera i pod poloneza różni sie tylko łożyskiem oporowym. Czyli kupujesz zestaw do rovera + osobno łożysko do poloneza i montujesz do auta. Ewentualnie osobno kupujesz osobno tarcze,docisk i łożysko wszystko z luka i gra. Jak będę miał dostęp do kompa,to ci podrzuce gotowe numery części,ktore sa dostepne od ręki. Bez flaszki sie obejdzie  <cwaniak2>

A to ciekawe bo kpl. zestawy z Luka do OHV są cały czas dostępne  i są w ciągłej sprzedaży.
Ceny wahają się od 190 wzwyż wraz z łożyskiem oporowym.
FSO cars from POLAND
...........3xFSO.........

Odp: Polonez Caro 1.4GLI 1997r.
« Odpowiedź #69 dnia: Listopad 01, 2019, 20:01:06 pm »

Offline mihals

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1166
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez ohv
Luk komponuje komponenty sprzegla do poldorovera,tyle ze ich nie pakuje w jedna paczke, tylko trzeba osobno kupować,co wychodzi duzo drozej. Ale mimo to warto bo sprzęgło chodzi tak samo jak fabryczne.

Odp: Polonez Caro 1.4GLI 1997r.
« Odpowiedź #70 dnia: Listopad 01, 2019, 20:18:28 pm »

Offline mruk1313

  • OHV-FSO HEKO TEAM
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3458
  • Płeć: Mężczyzna
  • 19 lat z FSO
    • FSO POLONEZ CARO+ 1.6GSI 1998r. 60tyś km... i coś jeszcze x2......
Luk komponuje komponenty sprzegla do poldorovera,tyle ze ich nie pakuje w jedna paczke, tylko trzeba osobno kupować,co wychodzi duzo drozej. Ale mimo to warto bo sprzęgło chodzi tak samo jak fabryczne.


tak masz rację, plus dobra ori linka i naprawdę działa bardzo lekko.
FSO cars from POLAND
...........3xFSO.........

Odp: Polonez Caro 1.4GLI 1997r.
« Odpowiedź #71 dnia: Listopad 02, 2019, 23:28:48 pm »

Offline mihals

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1166
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez ohv
Oł szit,sory za zamieszanie,ale jeszcze z 1,5 miesiąca temu były dostępne normalnie pod rovera komponenty sprzęgła,teraz patrze to wszędzie braki,albo wyprzedaż resztek magazynowych. Czyli grzesiek miał racje,niema już tego,zostaje chyba iść w sprzęgło 200 mm które idzie jeszcze dostać

Odp: Polonez Caro 1.4GLI 1997r.
« Odpowiedź #72 dnia: Listopad 03, 2019, 21:06:56 pm »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6636
  • Płeć: Mężczyzna
Widzisz, problem polega na tym że gdyby zebrać w roku 2019 wszystkich ludzi którzy mają Poldrovera, to pewnie zmieściliby się w pokoju w którym akurat siedzę.

Po prostu nie opłaca się produkować pod taką małą grupę.
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Odp: Polonez Caro 1.4GLI 1997r.
« Odpowiedź #73 dnia: Listopad 04, 2019, 20:32:26 pm »

Offline JohnyWalker

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 257
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez, PF 125p, 126p
Widzisz, problem polega na tym że gdyby zebrać w roku 2019 wszystkich ludzi którzy mają Poldrovera, to pewnie zmieściliby się w pokoju w którym akurat siedzę.

Dobry tekst :D

Ja u siebie zrobiłem bidę i mam sprzęgło 200 wsadzone na normalny zamach, aczkolwiek działa zupełnie poprawnie, a nalot na nim jest już znaczny.

Kurde, ten Polonez wygląda zupełnie jak mój zaraz po zakupie. Boczki ze skaju miałeś w nim fabrycznie?
Fiat 125p 1987- w budowie (trwale); Fiat 125p 1500 1978; Caro VVC 1996; Atu+ 1.8 - w przebudowie (też wiecznie); Caro 1.5 1994; Fiat 126 BIS- ; Caro 1.4 16V 1994, Truck 1.9 2003

Odp: Polonez Caro 1.4GLI 1997r.
« Odpowiedź #74 dnia: Listopad 04, 2019, 20:41:18 pm »

Offline Dawid91

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2236
    • Polonez Caro 1.4 GLI 16V orciari
Widzisz, problem polega na tym że gdyby zebrać w roku 2019 wszystkich ludzi którzy mają Poldrovera, to pewnie zmieściliby się w pokoju w którym akurat siedzę.

Po prostu nie opłaca się produkować pod taką małą grupę.
Bez przesady ;) Ciekawe ile sztuk trzeba by zamówić, żeby zrobili serie.

Odp: Polonez Caro 1.4GLI 1997r.
« Odpowiedź #75 dnia: Listopad 04, 2019, 23:19:46 pm »

Offline Buźka

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5239
  • Płeć: Mężczyzna
    • Klimatyzowany Caro Plus 1.6 GSI '01
Do czego to doszło, żeby był problem z kupnem głupiego sprzęgła? Jak kupowałem caro w 2009-tym, to zmieniałem też sprzęgło i kupiłem wtedy zestaw z valeo za 350 pln. Chodziło ładnie, lekko.

Odp: Polonez Caro 1.4GLI 1997r.
« Odpowiedź #76 dnia: Listopad 05, 2019, 18:12:45 pm »

Offline AUTOSAN

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 275
  • Płeć: Mężczyzna
    • PN Borewicz 1980
Ciekawe ile sztuk trzeba by zamówić, żeby zrobili serie.
Zestawy sprzęgieł do Rovera 190 są dostępne. Gdy szukałem ich w zeszłym roku faktycznie nie było, dziś znów w hurtowniach z których korzystam są jakieś (dodatnie) stany magazynowe co daje do myślenia, że wciąż są oferowane. Wystarczy kupić osobno łożysko oporowe i voilà zestaw do poldorovera gotowy.

Odp: Polonez Caro 1.4GLI 1997r.
« Odpowiedź #77 dnia: Listopad 05, 2019, 18:48:22 pm »

Offline mruk1313

  • OHV-FSO HEKO TEAM
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3458
  • Płeć: Mężczyzna
  • 19 lat z FSO
    • FSO POLONEZ CARO+ 1.6GSI 1998r. 60tyś km... i coś jeszcze x2......
Do czego to doszło, żeby był problem z kupnem głupiego sprzęgła? Jak kupowałem caro w 2009-tym, to zmieniałem też sprzęgło i kupiłem wtedy zestaw z valeo za 350 pln. Chodziło ładnie, lekko.

Może nie w temacie ale jakość zestawów Valeo bardzo spadła i po protu zrobił się to shit.........
FSO cars from POLAND
...........3xFSO.........

Odp: Polonez Caro 1.4GLI 1997r.
« Odpowiedź #78 dnia: Listopad 05, 2019, 21:20:09 pm »

Offline diodalodz

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2148
Valeo PHC to na pewno szrot.  Ale to z UE jeszcze daje radę.

Odp: Polonez Caro 1.4GLI 1997r.
« Odpowiedź #79 dnia: Listopad 05, 2019, 22:51:01 pm »

Offline mihals

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1166
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez ohv
Ciekawe ile sztuk trzeba by zamówić, żeby zrobili serie.
Zestawy sprzęgieł do Rovera 190 są dostępne. Gdy szukałem ich w zeszłym roku faktycznie nie było, dziś znów w hurtowniach z których korzystam są jakieś (dodatnie) stany magazynowe co daje do myślenia, że wciąż są oferowane. Wystarczy kupić osobno łożysko oporowe i voilà zestaw do poldorovera gotowy.
Wszędzie gdzie szukałem są braki,nawet u samego luka jest to już towar niedostępny