Autor Wątek: Polonez Atu Plus GSi  (Przeczytany 15943 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Odp: Polonez Atu Plus GSi
« Odpowiedź #80 dnia: Kwiecień 24, 2017, 18:22:49 pm »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6636
  • Płeć: Mężczyzna
chłopak odkupił auto ze złomu gdzie już ktoś je na straty spisał, silnik wymienił, wspawał drugie podłużnice

I chwała mu za to! Tylko że prawidłowa zmiana części nadwozia samonośnego polega na rozwierceniu fabrycznych zgrzewów, i zainstalowania nowej części w sposób identyczny do fabrycznego, też techniką zgrzewu, a w najgorszym razie spawu punktowego, a nie ucinania i wspawywania na pałę kawałka uciętego na oko podług widzimisię, bo to się może zachować nieprawidłowo w razie wypadku, czy pękać podczas jazdy.

Wiecie co, jak czytam te komentarze, i widzę w nazwie forum TUNING, to się zastanawiam...

To jest nic. Gdybyś należał do oficjalnego klubu Porsche i np. przykręcił gałkę zmiany biegów w kształcie czaszki to byś dostał polecenie usunięcia gałki pod sankcją wyrzucenia z klubu.

Ale jak można zejść aż tak nisko dna, żeby życzyć komuś, żeby go zatrzymała policja i wjebała mandat? To może od razu należy życzyć Tobie, abyś się wyjebał ze schodów i złamał sobie obydwie ręce?

Nie, bo jak go policja zatrzyma i każe zmienić na normalne światła to TIR go nie zabije przez wjazd w tył, bo znów będzie miał widoczne stopy.
Imo, żeby to było bezpieczne, to powinien właśnie zainwestować we wzmocnienie źródła światła.

Jak tutaj wiele osób jest ograniczone, żyje w zasadzie wokół siebie i swojego wydychanego powietrza.

Świetne podsumowanie osób które glebują auto dla efektu wizualnego, nie bacząc zupełnie na to jak się ono może zachować w razie nieumyślnego wjechania ze znaczną prędkością w niezauważoną nierówność, w sytuacji kiedy pobliżu są inne samochody, albo co gorsza piesi.

Po "ch*" to forum jeszcze istnieje?

Po to, że jak coś się zepsuje albo ktoś chce np. zmienić silnik z 70 konnego na 160 konny, to tutaj są informacje na ten temat i ludzie którzy się na tym znają. Chcesz się bawić farbkami to zapisz się na forum artystów plastyków, a chcesz rżnąć sprężyny szlifierką to zapisz się na forum rzeźbiarzy sztuki nowoczesnej.

No i po to też jest, by powstrzymywać rożnej maści kretynów przed obracaniem resorów i wyjmowanie sprężyn do jazdy :] Bo i takie przypadki miały miejsce.

odkupił auto ze złomu gdzie już ktoś je na straty spisał, silnik wymienił, wspawał drugie podłużnice i jest ch*j

A tego to nie napisałem.
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 24, 2017, 19:21:45 pm wysłana przez banned »
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Odp: Polonez Atu Plus GSi
« Odpowiedź #81 dnia: Kwiecień 24, 2017, 18:44:41 pm »

Offline Leonek1321

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1116
Nie wiem co nie którzy na tym forum brali ale tak, podłużnice są wstawione drugie i zostały odpowiednio wzmocnione
wg zdjęć z fb są one wycięte 2 auta, połączone z równie użeraną diaxem pozostałością strach i to łączenie mi chodzi, które zresztą ukryłeś pod szpachlą
Polonez 93/97 r 2.0 DOHC - był...
powoli do przodu AQVR ;)

Odp: Polonez Atu Plus GSi
« Odpowiedź #82 dnia: Kwiecień 24, 2017, 20:23:40 pm »

Offline Buźka

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5239
  • Płeć: Mężczyzna
    • Klimatyzowany Caro Plus 1.6 GSI '01
Nie pozdrawiam hejterów!  Buźka pa.
Ja sobie wypraszam.Proszę mnie do tego nie mieszać, bo nawet słowem się tu nie odezwałem  ;-|
A Wam wszystkim, to radzę olać temat.Zrobił, pochwalił się, a co z tym dalej będzie, to już nie Wasza broszka.Kiedyś się przejmowałem czymś takim, ale już mnie to dawno nie rusza.Doszedłem do wniosku, że nic się z tym nie zrobi i lepiej zadbać o swoje własne, niż się denerwować cudzym autem.Umieszczając tu temat, liczył się z negatywnymi opiniami (chyba) ale wyszło jak zawsze i to tylko jeszcze jedna okazja do wzajemnych kłótni i wyzwisk.

Odp: Polonez Atu Plus GSi
« Odpowiedź #83 dnia: Kwiecień 24, 2017, 21:58:26 pm »

Offline Macfly

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1004
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO ATU 1.6 -> 1.4 -> 1.8 GLI 16V 1997, Polski Fiat 125p 1980, Caro 1.4 16V , Fiat 126p ELX 1.2 75 Fire
Nikt tu nie chce chłopaka zmieszać z błotem ale po prostu mu pomóc żeby na 2 raz nie popełnił błędów . Wygląd wyglądem ale bezpieczeństwo przede wszystkim . Że auto od złomu uratował to jak dla mnie jest wielki a co do reszty to z głową trzeba robić . 

Nie, bo jak go policja zatrzyma i każe zmienić na normalne światła to TIR go nie zabije przez wjazd w tył, bo znów będzie miał widoczne stopy.
Imo, żeby to było bezpieczne, to powinien właśnie zainwestować we wzmocnienie źródła światła.



Ewentualnie zmyć jak będzie miał czym . Jak dla mnie moddy powinny auto usprawniać a nie pogarszać jego właściwości chodź bu tutaj na przykładzie świateł zamiast dymienia może dać zarówki 1W i efekt świetlny będzie ten sam ... Jedź w ciemnej mglistej nocy i nie zauważ takiego jegomościa bo u niego przeciwmgielne nie zadziałają bo są przytłumione farbą . Tragedia murowana ... Teraz pewnie powiecie a tam kurna wymyślasz . Wystarczy zobaczyć na przykładzie ostatnich miesięcy dzwony na autostradach były 2 takie konkretne i gdyby ludzie mieli lepsze światła to z mgły było by ich widać i nikt by tak nie zapieprzał bo z oddali by widział że coś tam stoi ...




I chwała mu za to! Tylko że prawidłowa zmiana części nadwozia samonośnego polega na rozwierceniu fabrycznych zgrzewów, i zainstalowania nowej części w sposób identyczny do fabrycznego, też techniką zgrzewu, a w najgorszym razie spawu punktowego, a nie ucinania i wspawywania na pałę kawałka uciętego na oko podług widzimisię, bo to się może zachować nieprawidłowo w razie wypadku, czy pękać podczas jazdy.

Zgodzę się można powiedzmy łatkę małą dać jak podłużnica leciutko od rdzy poleci (jak jest u mnie mała łatka 5x5 w rogu koło zaślepki) ale jak się tnie auto to z głową . Przecież jak ludzie wymieniają np progi to nie wycinają na pałę zgniłego kawałka tylko zazwyczaj cały próg po zgrzewach się rozwierca a potem albo zgrzewa jak ktoś  ma czym albo zaspawuje . Tak nie umiem spawać ale widziałem nie raz jak moi znajomi spawali mi przy aucie coś i wiedzę o tym mieli . Tak jak napisał banned żeby tylko chłopak nie miał dzwona bo prócz możliwości że te podłużnice mogę być lekko przerozkoszne przez takie wstawienie bo tak to się nigdy ich prosto nie wstawi to przy wypadku będzie tragedia ... Po coś te zgrzewy były spawy mogą puścić przez to że podłużnica nie jest jednolita i pójdzie na samochód przy strzale inna siła na pewno tak samo przy dzwonie się nie złoży natomiast gdyby zrobił to ze sztuką czyli rozwiercił tam gdzie są zgrzewy i wstawił to jestem pewien że w 95% złoży się prawidłowo jak w fabryce a tutaj nie wiadomo może też w wielką dziurę wpieprzyć się i może to odpaść a może zacząć na spawie pękać i na szpachli A może też się trzymać do czasu feralnego dzwona ... Wiele osób mi teraz pewnie napisze ale on przecież nie zrobił auta po to żeby się nim rozbijać specjalnie . W sumie to racja ale nigdy nie wiadomo jaka sytuacja może się stać na drodze może gościu 30 lat jeździć i nie mieć dzwona a może mieć pecha i wyjechać z domu i pod domem na tej samej ulicy auto skasować . Po 2 nigdy jak już pisałem tego się nie zrobi prosto w garażu przydomowym trzeba mieć do tego przyrządy pomiarowe oraz płytę do naciągu na zaś .. Wiem po sobie przez takie wstawienie którego nie było widać tylko przy głębszych pracach to wyszło zezłomowałem 1 swojego Fiata 125p i kupiłem 2 bo po pierwsze stać mnie nie było na profesjonalną naprawę podłużnicy po 2 prawdopodobnie już był skrzywiony przez to i samemu się nie chciałem tego podejmować bo bałem się że może być nie ciekawie gdyby nie daj boże miał dzwona takim autem .
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 24, 2017, 22:17:02 pm wysłana przez Macfly »
"Wóz ma swoją specyfikę. Żeby ruszyć wrzucasz trójkę, luz to opcja parkowania, wsteczny to dwójka, a gaz to wsteczny. "

Odp: Polonez Atu Plus GSi
« Odpowiedź #84 dnia: Kwiecień 25, 2017, 09:21:56 am »

Offline Aron

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 107
  • Płeć: Mężczyzna
    • `91 Caro 1.5 GLE L80, `96 Caro 1.6 GLI L122
banned, nie będę się bawił w cytowanie. Za dużo by się zeszło. Chcę tylko, abyś kiedyś na jakimś zlocie powiedział mi to wszystko w twarz, łącznie z nazwaniem mnie kretynem gdy zabraknie Ci już czegoś więcej do powiedzenia. Podejrzewam jednak, że nigdy się nie spotkamy, bo nie wyjeżdżasz poza spoty i zloty FSO PeTeKa... Ale utwierdziłeś mnie jedynie w przekonaniu, że to forum to wzajemnej adoracji klepanie się po pleckach :)

Odp: Polonez Atu Plus GSi
« Odpowiedź #85 dnia: Kwiecień 25, 2017, 13:19:26 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
aron robisz pod siebie .... tzn. wylewasz zale myslac,ze cos argumentujesz poprawnie,bo cos ci sie nie podoba (zbiorowo kilka kwesti egzystencjonalnych) ,a faktycznie przytaczasz kontrargumenty do poczatkowego twierdzenia,
twierdzisz, ze ktos kto zyczy zabrania dowodu jest egoista, mysli tylko o sobie - gdyby byl policjantem lub pracownikiem innej instytucji panstwowej oprawcy to by mialo sens,
ale nie ma - ten ktos wlasnie martwi sie nie tylko o siebie,ale tez o wszystkich innych uzytkownikow dróg mogacych ucierpiec na skutek kontaktu z autem nie sprawnym,
a to czy ktos slusznie interpretuje daleko idace zmiany w zawieszeniu za niebezpieczne to inna Brocha (z duzej litery, bo szacunek dla premiera itp.)


Kompletnie nic się z autem nie działo ładnie się prowadził po drodze zarówno wyboistej jak i gładkiej jak stół.
na gladkiej to nie ma powodu zle sie prowadzic ,ale z wyboista to juz nie przesadzaj,
no chyba,ze za wyboista uznacz betonowy odcinek A4 <lol2>

« Ostatnia zmiana: Kwiecień 25, 2017, 13:23:07 pm wysłana przez KGB »
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Polonez Atu Plus GSi
« Odpowiedź #86 dnia: Kwiecień 25, 2017, 13:39:41 pm »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6636
  • Płeć: Mężczyzna
nie będę się bawił w cytowanie. Za dużo by się zeszło.

Ale o co Ci chodzi? Że ja zmyślam czy coś? A co, na forum nie masy informacji o swapach silników, hamulców, masie info dot. napraw ani osób które się tym zajmują? Źle powiedziałem że w przyciemnionych lampach przydałyby się mocniejsze żarówki? O klubie Porsche też nie zmyśliłem, choć informacja może być nieaktualna, bo słyszałem o tym w TV w 2005 roku...

Chcę tylko, abyś kiedyś na jakimś zlocie powiedział mi to wszystko w twarz

A po co mam Ci to mówić osobiście, żebyś mógł użyć "argumentu" siły? - to kompletnie bez sensu, bo dla mnie byłoby to z Twojej strony przyznaniem mi racji, ale dentyści są tak drodzy że daruję sobie tę satysfakcję.
Aha, kretynem Cię nie nazwałem. Jeśli masz wątpliwości to sprawdź jeszcze raz tamtego posta. Opcja edytowania jest już dla niego dawno nieaktywna.
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Odp: Polonez Atu Plus GSi
« Odpowiedź #87 dnia: Kwiecień 25, 2017, 15:20:29 pm »

Offline Rocky

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 230
  • Płeć: Mężczyzna
    • 126p'79,126el'96,Caro plus GTI'97
Szczerze,to siedzę na wielu forach,nie tylko związanych z FSO I chyba nigdzie nie spotkałem się z taką zawiścią i hejtem,jak tutaj. Ja znam przypadek gdzie wyjebali gościa z klubu klasycznych aut,bo do amerykana o pojemności pięciu litrów założył gaz. Ale Polonez nie jest jakimś niewiadomo jakim klasykiem poza naszym krajem,ani też żadnym Porsche, więc skąd ta lawina hejtu? Każdy robi jak mu się podoba,ja też chcę swoje GTI położyć na glebie(może nie psycho,ale trochę siądzie) i tylko będę czekał na komentarze od niektórych "OJEJKUZNISZCZYŁEŚRARYTASATERAZBUDACIPOPĘKAIRARYTAŚNYPLUSZZROFEREMPÓJDZIEDOHÓTY!!!NASTOSZNIM!!!" Ale przynajmniej miło czasem wpaść na gównoburzę tutaj i urozmaicić sobie nie zawsze udany dzień  <lol2> <spoko>
https://www.facebook.com/pages/Rocky-Garage/627042057348691
Zapraszam ;)
Cytuj (zaznaczone)
I to się chwali bo dla większości remont sprowadza się do szukania blach w kolorze i ich wymiany

Odp: Polonez Atu Plus GSi
« Odpowiedź #88 dnia: Kwiecień 25, 2017, 16:08:17 pm »

Offline Macfly

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1004
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO ATU 1.6 -> 1.4 -> 1.8 GLI 16V 1997, Polski Fiat 125p 1980, Caro 1.4 16V , Fiat 126p ELX 1.2 75 Fire
Roky szanuję zdanie ale tym co piszesz nie odróżniasz Hejtu od krytyki od pokazania  błędów . Ktokolwiek kto teraz ma odmienne zdanie od osoby która założyła temat to od razu jest Hejterem ... Ogarnijcie się ludzie ... Zglebił auto? ,Zglebił, obspawał je w newralgicznych miejscach by wzmocnić karoserię żeby po dłuższym czasie budy szlag nie trafił ? Wątpię w to . W tym temacie nie chodzi o to żeby zdemotywować kolegę od pracy przy aucie tylko pokazanie błędów które popełnił żeby je mógł naprawić . Bo potem okaże się  że po dłuższym czasie auto się rozjedzie i będzie je sprzedawał wciskając jakieś druty do niego żeby wyglądało że jest ok a potem powiedzmy ty kupisz ten samochód i jak zaczniesz konkretniej przy nim grzebać to się za łeb chwycisz i załamiesz ... (znam przypadek wsadzenia klocka drewnianego w zawieszenie bo od mega gleby w minusie się skrzywiła buda  i za żadne skarby nie szło jej ustawić żeby jechała prosto i nie szurała kołem .Nawet tutaj jest na forum były  właściciel który się nie udziela już i obecny właściciel tego samochodu) Pamiętajmy o bezpieczeństwie a dopiero potem aa zrobie se tak bo fajnie a potem lamenty a  kto to mógł przewidzieć . że tak się mogło stać . Zrobiłem 60 tys nic się nie działo zrobiłem dodatkowe 5 i auto się skrzywiło mimo że wiele osób mówiło to nie ma bytu popraw to zrób według sztuki (tu piję do podłużnic) i mega gleby ... Robicie modyfikacje róbcie je z głową i przy zachowaniu bezpieczeństwa dla siebie jak i dla innych ...
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 25, 2017, 16:17:35 pm wysłana przez Macfly »
"Wóz ma swoją specyfikę. Żeby ruszyć wrzucasz trójkę, luz to opcja parkowania, wsteczny to dwójka, a gaz to wsteczny. "

Odp: Polonez Atu Plus GSi
« Odpowiedź #89 dnia: Kwiecień 25, 2017, 17:23:36 pm »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6636
  • Płeć: Mężczyzna
Rocky, proste pytanie:

Jakbyś np. miał małego synka i ten syn chciał skoczyć z 10tego piętra żeby latać jak superman, i ktoś mu powiedział że nie może sobie skoczyć bo nie poleci, tylko się zabije, to też byś powiedział że ten ktoś to hejter, czy jednak uznałbyś że istnieje coś takiego jak zasadna krytyka?

Estetycznie to auto jest niezłe. Ciemne lampy są mało bezpieczne i niezgodne z przepisami ale wyglądają w miarę ok. Jak wzmocni źródło światła to będą nawet bezpieczne. Poza tym blacharka jest niezgodna ze sztuką- może być nietrwała i niebezpieczna.
Zawieszenie- amortyzatory spróbował dobrać jakieś inne, to in plus, więc uznajmy że działa, bo nie mamy danych żeby stwierdzić jak jest.
Dodam że inżynier z fabryki w Krośnie sugerował mi kiedyś właśnie amortyzatory z Łady Nivy, więc może rzeczywiście być spoko.
To tyle tak skrótowo pisząc, co tak boli?
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 25, 2017, 17:36:42 pm wysłana przez banned »
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Odp: Polonez Atu Plus GSi
« Odpowiedź #90 dnia: Kwiecień 25, 2017, 23:57:15 pm »

Offline Aron

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 107
  • Płeć: Mężczyzna
    • `91 Caro 1.5 GLE L80, `96 Caro 1.6 GLI L122
banned, argumentu siły, hahahahahahahhaha, poleciałeś... Chodzi mi tylko o to, czy na żywo też jesteście tacy wylewni i potraficie komuś powiedzieć w twarz, że to "ch*"owe, tamto zjebane, czy tylko takie pykanko na forum.

Odp: Polonez Atu Plus GSi
« Odpowiedź #91 dnia: Kwiecień 26, 2017, 00:58:05 am »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6636
  • Płeć: Mężczyzna
Chodzi mi tylko o to, czy na żywo też jesteście tacy wylewni i potraficie komuś powiedzieć w twarz, że to "ch*"owe, tamto zjebane, czy tylko takie pykanko na forum.

To zależy od tego na ile oceniam skłonność rozmówcy do bezmyślności i nieuzasadnionej agresji.
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Odp: Polonez Atu Plus GSi
« Odpowiedź #92 dnia: Kwiecień 26, 2017, 01:24:09 am »

Offline Macfly

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1004
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO ATU 1.6 -> 1.4 -> 1.8 GLI 16V 1997, Polski Fiat 125p 1980, Caro 1.4 16V , Fiat 126p ELX 1.2 75 Fire
Gdybym spotkał właściciela tego ATU na pewno bym powiedział że mi się lampy nie podobają i z chęcią bym zapytał jak są podłużnice zrobione ;) Jeśli by się okazało że tylko wcięte i wstawione to bym spróbował mu wytłumaczyć że to jest nie zgodne z sztuką i przy zakładaniu 1.8 tak jak on chce to robić żeby jednak jeszcze raz się za to zabrał tylko porządnie i tyle .
"Wóz ma swoją specyfikę. Żeby ruszyć wrzucasz trójkę, luz to opcja parkowania, wsteczny to dwójka, a gaz to wsteczny. "

Odp: Polonez Atu Plus GSi
« Odpowiedź #93 dnia: Kwiecień 26, 2017, 16:22:19 pm »

Offline Morfina

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 889
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro V6
Macfly gadasz o robieniu zgodnym ze sztuką jednocześnie mając w swoim atu po super wielkim remoncie dokładki ociapari przyjebane blachowkrętami  <ok>
Skoro ktoś nie potrafi/nie chce mu się takiej rzeczy zrobić dobrze to nie rozumiem jak może się wypowiadać w takich poważnych kwestiach jak podłużnice
PS:nadal czekamy na te fotki auta KGB
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 26, 2017, 16:24:45 pm wysłana przez Morfina »
Ślusarz, złodziej, łowca krasnali

Odp: Polonez Atu Plus GSi
« Odpowiedź #94 dnia: Kwiecień 26, 2017, 18:03:19 pm »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6636
  • Płeć: Mężczyzna
Skoro ktoś nie potrafi/nie chce mu się takiej rzeczy zrobić dobrze to nie rozumiem jak może się wypowiadać w takich poważnych kwestiach jak podłużnice

Odpowiedź jest prosta: jak dokładka jest trochę krzywo przykręcona, czy na blachowkręty, to jak się ktoś z dobrym wzrokiem przyjrzy, wówczas to zauważy. Poza tym, tam to chyba lakiernik montował.

Jak się koła rozjadą bo spawy puszczą, albo auto się nieprawidłowo złoży na drzewie, to już inna sprawa.
U mnie w autach mogą być ubytki estetyczne, ale konstrukcja nośna i mechanika muszą być sprawne.
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Odp: Polonez Atu Plus GSi
« Odpowiedź #95 dnia: Kwiecień 26, 2017, 20:43:20 pm »

Offline Macfly

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1004
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO ATU 1.6 -> 1.4 -> 1.8 GLI 16V 1997, Polski Fiat 125p 1980, Caro 1.4 16V , Fiat 126p ELX 1.2 75 Fire
uper wielkim remoncie dokładki ociapari przyjebane blachowkrętami 
Jest tak tylko zrobiona przednia i to nie przez mnie tylko "Fachowca Lakiernika" którego nikomu nie polecam nie ja to montowałem tylko on i gdybym ja to własnoręcznie robił to zrobił bym to inaczej po prostu widziałem inne prace tego osobnika i mu zaufałem gdzie inne auta zrobił na tiptop to przy moim poleciał grubo po bandzie ... Niby przednia jest oryginalna tylko boki są rzemiosło ale była popękana i owy majster nie wygłówkował jak to przymocować więc przypierdolił na wkrętach ...  Mam pomysł jak to zrobić ale wtedy muszę na nowo ową dokładkę pomalować a lakier jest metaliczno/Perłowy więc samemu w garażu tego nie jestem w stanie zrobić . I tak poprawiłem ile się dało samemu bo po owym specjaliście bo dokładki odstawały i zwisały co było widać nawet na zdjęciach . Z resztą co ja będę mówił i koledze śmiecił w temacie swoim samochodem . Chcesz pogadać o moim aucie wbij na temat wypowiedz się i tyle na pewno odpowiem ;)
"Wóz ma swoją specyfikę. Żeby ruszyć wrzucasz trójkę, luz to opcja parkowania, wsteczny to dwójka, a gaz to wsteczny. "

Odp: Polonez Atu Plus GSi
« Odpowiedź #96 dnia: Kwiecień 26, 2017, 23:53:00 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
PS:nadal czekamy na te fotki auta KGB
czekaj cierpliwe i daj znac kiedy sie doczekasz ;]

to nie jest temat o moim samochodzie i nawet jakbym chcial jakies zdjecia umieszczac,to na pewno nie bede czyjegos tematu zasmiecal,
a druga sprawa to nie wiem co chceszogladac w rozebranym samochodzie, jezeli masz takie cisnienie to mozesz przyjechac i zobaczyc na zywo,
nie bedziesz pierwszy, niedawno mialem wycieczke z wwa , trzech kolegow z forum bylo i widzieli, wiec mozesz zapytac o emocje z tym zwiazane  ]:->
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Polonez Atu Plus GSi
« Odpowiedź #97 dnia: Kwiecień 27, 2017, 00:22:36 am »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6636
  • Płeć: Mężczyzna
Jeszcze taka refleksja już poza tematem poznawczym:

Te auta z fabryki wychodziły krzywe. U mnie jest po obu stronach kąt pochylenia koła ustawiony na -0,5 i na górnym wahaczu z jednej strony nie ma żadnych podkładek, a z drugiej strony są dwie podkładki, bo taka buda jest krzywa. Drzwi kierowcy odstają jakbym od strony pasażera przypierdolił w drzewo bokiem przy 100kph i to już któryś Plus który tak wygląda, a wy się kawałka plastiku czepiacie!
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Odp: Polonez Atu Plus GSi
« Odpowiedź #98 dnia: Kwiecień 27, 2017, 00:29:50 am »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
podkladki pod wahaczem nie swiadcza o krzywej budzie, tylko o tym,ze fabryka ustawiala geometrie ;>
tu masz system regulacji na podkladkach ,w merolu w124 jest na mimosrodzie - najwyrazniej merol tez robil krzywe budy ;]

a o co biega z drzwiami to nie wiem, u mnie nie odstaja (nie odstawaly,jak byly zalozone ;p )
w sumie to nawet w trucku drzwi dobrze leza,tylko widac ze jakis rzeznik regulowal zamki ,bo jest za duzo podkladek i kotwy ocieraja o drzwi
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Polonez Atu Plus GSi
« Odpowiedź #99 dnia: Kwiecień 28, 2017, 21:30:24 pm »

Offline GreenHornet

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 22
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu Plus GSi
Jeżeli chodzi o bezpieczeństwo związane z lampami z tyłu to informuję was iż światła świecą bez zarzutu. Stop mocno świeci i bardzo dobrze go widać (potwierdzone info i kumpli, którzy za mną jechali i w dzień i w nocy) .
Światła pozycyjne są zmienione na ledy punktowe, które świecą tak mocno że we mgle mogę spokojnie bez przeciwmgłowych jechać... Co do reszty świateł czyli kierunki i wsteczne to również dobrze świecą.