może napisać do Andorii, być może podejmą się hartowania 1-2szt wałka
Jak już o tym wspomniałeś, to ciekawe, jak duże zamówieni żeby musiało być, by chcieli w ogóle zacząć rozmawiać o produkcji takich wałków? Ktoś raz pisał im na fejsie, czy była by możliwość produkcji detali do zawieszenia do poloneza, czy sworznie, końcówki drążków itp, ale to pozostało bez odpowiedzi. Ich wały korbowe, uchodziły za jedne z najlepszych, ale to było kiedyś, bo dzisiaj chodzą słuchy, że oni już wszystko tylko zlecają komuś, lub import. I tu gładko przechodzę do zagadnienia nr. 2
Taka ciekawostka: moje wałki hartowaliśmy na oryginalnej hartowni odkupionej od ZM Ursus, która z resztą do dzisiaj ma się dobrze i dalej hartuje wałki rozrządu do C330 i C360
Mam rozumieć, że pracujesz u producenta takich wałków, czy może sam masz firmę, która je produkuje, a może po prostu poprawiasz po fabryce? Ciekawi mnie to zagadnienie, bo to się łączy trochę z tym, co pisałem wyżej o Andorii i w ogóle jakości współczesnych części do ursusów. Na jutubie jest kanał niejakiego mr miśka, który dużo opowiada o częściach dostępnych w szerokiej sprzedaży i wniosek jest taki, że mało jest dobrych, a te dobre, są bardzo drogie i ludzie nie chcą kupować.
Edit:Dobra, doczytałem, że już tam nie pracujesz, ale pytanie aktualne. To jakaś firma produkująca wałki, czy tylko zajmowali się hartowaniem gotowych produktów?