Autor Wątek: FSO Polonez Caro 1,4GLI 95'  (Przeczytany 15006 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Odp: FSO Polonez Caro 1,4GLI 95'
« Odpowiedź #20 dnia: Sierpień 03, 2017, 02:22:06 am »

Offline dzikson

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 192
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.4 GLI 16V | Żuk A11B 87' | VW Passat B3 1.6td 93' | Seat Ibiza Cupra 1.8t 03'
Jadący za Tobą w słoneczny dzień pewnie się cieszą z takich kierunkowskazów i lamp.  <ok> Ja bym poszedł dalej i wstawił czarne migacze wycięte z drewnianego klocka i pomalowane.

Nie no bez przesady w dzień wszystko elegancko widać  <lol>, Ledy na całości  :]
Dokąd mamy iść, my którzy przemierzamy pustkowia w poszukiwaniu lepszych siebie

Odp: FSO Polonez Caro 1,4GLI 95'
« Odpowiedź #21 dnia: Sierpień 03, 2017, 12:43:16 pm »

Offline łapek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 236
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.6 GLI
No moim zdaniem nie zbyt apetycznie te tylne lampy wyglądają. Smoła. Straciły swoja klasę  <mysli>

Odp: FSO Polonez Caro 1,4GLI 95'
« Odpowiedź #22 dnia: Sierpień 03, 2017, 12:45:16 pm »

Offline Dawid91

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2236
    • Polonez Caro 1.4 GLI 16V orciari
Też jestem na nie, pachnie to tuningiem wczesnych lat dwutysięcznych, ale ważne, że właścicielowi się podobają ;)

Odp: FSO Polonez Caro 1,4GLI 95'
« Odpowiedź #23 dnia: Sierpień 03, 2017, 12:59:22 pm »

Offline utek

  • utek#1915
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3691
  • Płeć: Mężczyzna
  • kujawiak
ale ważne, że właścicielowi się podobają ;)

One nie mają się podobać, tylko wyraźnie świecić. Już zdjęcia są robione tak, aby było widać że dają jakieś światło.

A gdzie odblaski?

Odp: FSO Polonez Caro 1,4GLI 95'
« Odpowiedź #24 dnia: Sierpień 03, 2017, 15:23:26 pm »

Offline dzikson

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 192
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.4 GLI 16V | Żuk A11B 87' | VW Passat B3 1.6td 93' | Seat Ibiza Cupra 1.8t 03'
W sumie na zwykłych żarówkach faktycznie mało widać, ale te ledy na prawdę robią robotę i w dzień bez problemu światła są widoczne. Szukałem białych lamp, a że kumpel miał takie na sprzedaż tylko pomalowane na czarno i to jeszcze w fajnej cenie , pomyślałem - wezmę i ewentualnie się zmyje farbę, ale że nawet spoko wyglądają i nie stwarzają zagrożenia na drodze to zostają póki mi się odwidzą  <lol>.
Jak zrobię uszczelkę wrzucę zdjęcia lub filmik jak to wygląda w dzień przy pełnym słońcu  <spoko>.
Co do ledów to zauważyłem, że te kupione na aliexpress trzymają dłużej i świecą mocniej niż te kupione w sklepie samochodowym w Polsce. A i przy okazji nie wiem czy to zasługa zastosowania ledów ale podczas wciskania pedału hamulca przestały przygaszać się zegary  <co>.
Dokąd mamy iść, my którzy przemierzamy pustkowia w poszukiwaniu lepszych siebie

Odp: FSO Polonez Caro 1,4GLI 95'
« Odpowiedź #25 dnia: Sierpień 04, 2017, 12:39:16 pm »

Offline utek

  • utek#1915
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3691
  • Płeć: Mężczyzna
  • kujawiak
i nie stwarzają zagrożenia na drodze to zostają póki mi się odwidzą  <lol>.

Na szczęście jakiś patrol w miarę szybko zweryfikuje to czy stwarzają zagrożenie, czy nie. Dobrze tylko, gdyby ktoś wcześniej, drogim autem, nie wjechał w tył Twojego auta i weryfikacją nie zajął się ubezpieczyciel.

Odp: FSO Polonez Caro 1,4GLI 95'
« Odpowiedź #26 dnia: Sierpień 04, 2017, 12:53:28 pm »

Offline Daniel#1984

  • Democratic Republic Of Boland
  • Moderator
  • Wiadomości: 4797
  • Płeć: Mężczyzna
  • Kukle City
    • 1.6 Abimex 1996 LPG
Podobnie z kierunkowskazami, które chcesz jeszcze przyciemnić, oprócz malowania odbłyśników na czarno. Może w tej chwili LEDy coś dadzą, ale jak jeszcze je okleisz jakąś folią, to będzie tragedia, niezależnie od tego co tam wsadzisz. Może coś będzie widać w nocy, ale w dzień co byś nie robił - tragedia. Jechałem ostatnio znad morza i niedobitki aut "usportowionych" w latach 2000-2010, królowie polskajazda.pl, wkurzali mnie właśnie takimi lampami. Godzina 13:00, słońce praży aż miło, jedź i się domyślaj, jaki manewr właściwie zamierza wykonać. Ciebie to nie irytuje, bo siedzisz w środku wozu, a te lampy oglądasz tylko przez chwilę jak idziesz do garażu.

Ostatnio obserwuję taką modę na powrót do wieś-tuningu roku 2000, coraz więcej się pojawia wozów przerobionych na modłę "najlepszych czasów polskiej motoryzacji, czyli sportowy 125p za tanią wódę". Co prawda gleba i zbyt wielkie koła wcale nie są lepsze, bo wyglądają obrzydliwie i robią z auta bezużyteczną pokrakę, ale to jest dość monotonne - każdy wóz taki sam, faktycznie, kiedyś jednak było kreatywniej  ]:-> Czekam z niecierpliwością na wysyp białych tarcz zegarów w carówkach, szablony jeszcze latają po elektrodzie.

BTW na tym zdjęciu:



Wygląda jakby dostał z piąchy w "nos"  ;>
« Ostatnia zmiana: Sierpień 04, 2017, 13:11:07 pm wysłana przez daniel22 »
Z kolan wstajemy, łbem w sufit je...

Odp: FSO Polonez Caro 1,4GLI 95'
« Odpowiedź #27 dnia: Sierpień 06, 2017, 11:40:59 am »

Offline dzikson

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 192
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.4 GLI 16V | Żuk A11B 87' | VW Passat B3 1.6td 93' | Seat Ibiza Cupra 1.8t 03'
W sumie tak sobie jeszcze to kilka razy poczytałem co tu piszecie i faktycznie lekko przesadzam z tym, daniel22 przodu nie będę już przyciemniał tylko załatwię sprawy tych białych plam na kierunkach bo poprzedni właściciel kropelką kleił kierunki także jakoś tylko dookoła pomalować na czarno żeby się nie rzucało tak w oczy. Co do lamp z tyłu w sumie miałem kilka kontroli ale jeszcze nikt się nie przyczepił do nich, ale faktycznie skoro mogą mi za to dowód zabrać to zmieniam póki co na zwykłe bo te to faktycznie smoła i nie ma co kusić losu, tylko zastanawiam się czym zmyć tą farbę, żeby mi plastiku nie zmatowiło. Na dobrą sprawę już lepiej mieć na nich folię, nie dość ze nie będzie aż tak mocno przyciemnione, będą lepiej widoczne to jeszcze podczas kontroli będzie można ją po prostu zerwać i może zachowam dowód.
BTW na tym zdjęciu:



Wygląda jakby dostał z piąchy w "nos"  ;>

Co do tego to ktoś się oparł o samochód i ta gumka z pod grilla wpadła w ta dziurkę :D
Dokąd mamy iść, my którzy przemierzamy pustkowia w poszukiwaniu lepszych siebie

Odp: FSO Polonez Caro 1,4GLI 95'
« Odpowiedź #28 dnia: Sierpień 07, 2017, 08:05:43 am »

Offline Brysiek#1957

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1047
  • Płeć: Mężczyzna
  • Zostań ninja
    • Borek 87' X20SED, Atu+00'GSI, S210 e430 4Matic
Przód wyszedł fajnie tył do lekkich poprawek 👍
Pozdrawiam Dominik
www.youtube.com/user/brysiekFSO
Cytat: dr. Grejfrut
.... jedynie słuszne dogmatyczne gadki zachowaj na czas zatwardzenia...

Odp: FSO Polonez Caro 1,4GLI 95'
« Odpowiedź #29 dnia: Wrzesień 26, 2017, 00:16:23 am »

Offline dzikson

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 192
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.4 GLI 16V | Żuk A11B 87' | VW Passat B3 1.6td 93' | Seat Ibiza Cupra 1.8t 03'
Przez ten miesiąc może i nie działo się dużo co do auta ale wypadałoby coś w końcu dodać  <lol>. A więc tak.. W końcu znalazłem boczki IG razem z kolejnym materiałem na nadkola (będzie w zapasie jakby coś z tamtym się stało )w fajnym stanie i cenie, więc teraz tylko czekają na założenie. Co do wnętrza to chciałbym go deczko wygłuszyć z uwagi na to, że ten g**niany filc trafił na swoje miejsce czyli śmietnik. Planuje wyłożyć w części podłogę matami bitumicznymi oraz pianką polietylenową 10mm. Na przód lecą panele z MDF pod głośniki 165mm, a do tyłu wzmacniacz KENWOOD kac-923 i tu się zastanawiam bo jakoś już mi chyba przeszło z tubą, więc pewnie wpadną jakieś dobre głośniki na półkę. Dodatkowo myślałem nad czarną podsufitką  <lol>.

Poza tym to w końcu wpadły felgi i czerwone zaciski. Felgi przy max skręcie tarły o wahacz i trzeba było go lekko podszlifować. Z przodu zawiecha obniżona o jakieś 3 zwoje :d. Efekt? Auto sztywniejsze. Tył na razie wysoko ale wpadną opony 195/50 i sklepany resor ( swoją drogą jakby ktoś miał taki na sprzedaż to proszę pisać pw albo pod postem to się jakoś dogadamy).
Dokąd mamy iść, my którzy przemierzamy pustkowia w poszukiwaniu lepszych siebie

Odp: FSO Polonez Caro 1,4GLI 95'
« Odpowiedź #30 dnia: Wrzesień 26, 2017, 10:01:37 am »

Offline Dawid91

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2236
    • Polonez Caro 1.4 GLI 16V orciari
do wygłuszania zamiast mat bitumicznych użyj butylowych, mają lepsze właściwości  <spoko>

Odp: FSO Polonez Caro 1,4GLI 95'
« Odpowiedź #31 dnia: Wrzesień 26, 2017, 12:47:08 pm »

Offline Bartek GSi

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 739
  • Płeć: Mężczyzna
    • Daewoo-FSO Polonez Caro Plus 1.6 GSI 1998r Zielono- Granatowy metalik 42U
To prawda, nie opłaca się już bitumicznych. Weź butylowe a na nie najlepiej pianka gumowo kauczukowa. Takie 2 warstwy dają najlepsze wygłuszenie. Sam mam zamiar wygłuszyć tak bagażnik, tylko nie wiem jaką wybrać grubość tej drugiej warstwy gumowej ( bo są różne 6mm , 9mm 12 a nawet więcej), a matę butylową wezmę chyba STP Gold Anticor.

Dawid ty już kupiłeś swoje wygłuszenia ? Jaki zestaw  wybrałeś ?

« Ostatnia zmiana: Wrzesień 26, 2017, 12:52:21 pm wysłana przez Bartek GSi »

Odp: FSO Polonez Caro 1,4GLI 95'
« Odpowiedź #32 dnia: Wrzesień 26, 2017, 13:11:17 pm »

Offline Dawid91

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2236
    • Polonez Caro 1.4 GLI 16V orciari
Dałem pierwszą warstwę matę alubutyl 2,5mm ( bitmatowską, dostępna na ich stronie ) a jako drugą warstwę piankę 9mm z warstwą aluminiową. Pianka czeka nadal na montaż bo chwilowo co innego robię ale mata już wyklejona, jestem zadowolony z tego jak się kładzie, bo auto w tym roku nie będzie jeszcze jeździło to nie wiem jak w praktyce  :P

Odp: FSO Polonez Caro 1,4GLI 95'
« Odpowiedź #33 dnia: Wrzesień 26, 2017, 13:53:01 pm »

Offline Bartek GSi

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 739
  • Płeć: Mężczyzna
    • Daewoo-FSO Polonez Caro Plus 1.6 GSI 1998r Zielono- Granatowy metalik 42U
No właśnie też się zastanawiałem nad tymi bitmatowskimi spora różnica w cenie, ale drugi raz mi sie nie uśmiecha tego kleić gdyby efekt był taki sobie to może wezmę STP i spokój. Ty Dawid masz fajnie bo całe auto możesz sobie wygłuszyć bo masz wszystko na wierzchu  :P Takiej okazji nie wykorzystać, a wygłuszenie w Polonezie to jedna z większych bolączek. Wygłusz koniecznie ścianę grodziową z dwóch stron tam dużo hałasu się przedostaje. Ja zrobię tylko bagażnik i nadkola bo tam najłatwiej się dostać a i przeniesienie napędu wyciszy.

9mm chyba najbardziej optymalnie nie ? Jak dałoby się grubszą warstwę to nie wiem czy fabryczna mata bagażnika by nie odstawała albo może byłby problem z jej montażem.

Odp: FSO Polonez Caro 1,4GLI 95'
« Odpowiedź #34 dnia: Wrzesień 26, 2017, 23:15:37 pm »

Offline dzikson

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 192
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.4 GLI 16V | Żuk A11B 87' | VW Passat B3 1.6td 93' | Seat Ibiza Cupra 1.8t 03'
Właśnie jeżeli chodzi o butylowe to słyszałem, że są o wiele lepsze ale cena w porownaniu do bitumicznych jest o wiele wyższa. Jeszcze nad tym pomyśle, gdzieś tam słyszałem, ze do przy klejenia mat bitumicznych trzeba się nieźle nagimnastykowac żeby je dobrze założyć a i lubią się kruszyć po kilku latach a w tych miejscach zbiera się woda i później juz wiadomo co  <uoee>. Nie chce tego dawać jakoś fest dużo maty głównie pod nogi i kanapę z tylu a na całości juz pójdzie mata Gumowo-kauczukowa . Co do produktów firmy Bitmat to można im zaufać? Ceny maja fajne, ale jak z jakością ?  <mysli>
Dokąd mamy iść, my którzy przemierzamy pustkowia w poszukiwaniu lepszych siebie

Odp: FSO Polonez Caro 1,4GLI 95'
« Odpowiedź #35 dnia: Wrzesień 27, 2017, 02:59:40 am »

Offline Macfly

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1004
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO ATU 1.6 -> 1.4 -> 1.8 GLI 16V 1997, Polski Fiat 125p 1980, Caro 1.4 16V , Fiat 126p ELX 1.2 75 Fire
Nic nie wygłuszaj najpierw zrób  blacharkę potem mechanikę a na koniec takie pierdoły jak wygłuszanie a i napraw lampy  z tyłu ... Osobiście jak widze osobnika z takimi lampami to mam ochotę podejść mu je młotkiem zbić żeby było widać żarówki ... Ludzie jak przerabiacie coś to róbcie to z głową bo wam z dupy garaż ktoś zrobi w koncu w aucei a potem będzie a kto to mógł przewidzieć ... Już z nie jednym takim się spotkałem ...
"Wóz ma swoją specyfikę. Żeby ruszyć wrzucasz trójkę, luz to opcja parkowania, wsteczny to dwójka, a gaz to wsteczny. "

Odp: FSO Polonez Caro 1,4GLI 95'
« Odpowiedź #36 dnia: Wrzesień 27, 2017, 13:38:07 pm »

Offline maciejowski

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2979
  • Płeć: Mężczyzna
    • 125p '75 | 125p '78 | 125p '80 | 125p '90 | 126p '78 | caro '96 x2 |
Osobiście jak widze osobnika z takimi lampami to mam ochotę podejść mu je młotkiem zbić żeby było widać żarówki
jak widzę twoje atu i 125p, to mam je ochotę wsadzić do prasy, żeby im wstydu i męki oszczędzić.
Cytat: KGB
wtedy moze okazac sie ,ze pelno Nm ,a jakoby zadnego nie bylo - jedna malutka przekladnia ,tak wiele ubylo ...

Odp: FSO Polonez Caro 1,4GLI 95'
« Odpowiedź #37 dnia: Wrzesień 27, 2017, 15:42:28 pm »

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3795
  • Płeć: Mężczyzna
    • E46 325Ci | ROVER 45 1.8 | C+ 98 | Caro 1996 1.6 16V
Jeśli chodzi o alu-butyl to tylko STP. Maty bitmatu po za tym, że są tanie to żadna rewelacja. GMS też nie jest jakiś rewelacyjny. A 3.75m2 STP Silver Black jest na bitmacie za 359zł. Dwa takie opakowania starczą na wyklejenie zdecydowanej większości. Ja w swoim BMW wyłożoną mam całą ścianę grodziową od wewnątrz, fragmenty podłogi tu i ówdzie, tylne błotniki, przednie boczki, praktycznie całą podłogę bagażnika, sporą powierzchnię pod tylną półką i jeszcze nieco pod kanapą. ;) A to tylko jedna paczka.
"JAZDA PRÓBNA" c.d nastąpi...

Odp: FSO Polonez Caro 1,4GLI 95'
« Odpowiedź #38 dnia: Wrzesień 27, 2017, 19:27:38 pm »

Offline Macfly

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1004
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO ATU 1.6 -> 1.4 -> 1.8 GLI 16V 1997, Polski Fiat 125p 1980, Caro 1.4 16V , Fiat 126p ELX 1.2 75 Fire
Powiem tak Maciejowski powiedz mi to w twarz na jakimś spocie a nie na forum bo póki co to widzę że  nawet boisz się podejść przywitać ... (koniec offtopu)
"Wóz ma swoją specyfikę. Żeby ruszyć wrzucasz trójkę, luz to opcja parkowania, wsteczny to dwójka, a gaz to wsteczny. "

Odp: FSO Polonez Caro 1,4GLI 95'
« Odpowiedź #39 dnia: Wrzesień 27, 2017, 22:37:32 pm »

Offline dzikson

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 192
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.4 GLI 16V | Żuk A11B 87' | VW Passat B3 1.6td 93' | Seat Ibiza Cupra 1.8t 03'
Nic nie wygłuszaj najpierw zrób  blacharkę potem mechanikę a na koniec takie pierdoły jak wygłuszanie a i napraw lampy  z tyłu ...
Tak jak wspominałem lampy już takie kupiłem i w realu nie wyglądają tak źle jak tu. Są całkiem widoczne, ale wypadałoby się kiedyś przejechać i żeby ktoś tam za mną jechał i to jeszcze raz obiektywnie ocenił :d . Ale pomimo wszystko chciałbym wrócić do białych i jak wtedy mi nie spasują to przyciemni się folią i nie będzie aż taka smoła a i w każdej chwili przy jakiejś kontroli czy słabej widoczności można by było ją ściągnąć. Na razie próbowałem benzyną i rozpuszczalnikiem i nie idzie a nie chce ich uszkodzić.
Jeśli chodzi o alu-butyl to tylko STP. Maty bitmatu po za tym, że są tanie to żadna rewelacja. GMS też nie jest jakiś rewelacyjny. A 3.75m2 STP Silver Black jest na bitmacie za 359zł. Dwa takie opakowania starczą na wyklejenie zdecydowanej większości. Ja w swoim BMW wyłożoną mam całą ścianę grodziową od wewnątrz, fragmenty podłogi tu i ówdzie, tylne błotniki, przednie boczki, praktycznie całą podłogę bagażnika, sporą powierzchnię pod tylną półką i jeszcze nieco pod kanapą. ;) A to tylko jedna paczka.
W sumie chciałbym na pewno dać wygłuszenie w miejsca fabrycznych a i jakąś izolacje od podłogi. Hałas silnika mi nie przeszkadza aż tak , most nie huczy ale jednak mając rozebrane auto głupio było by nie wykorzystać takiej okazji a jeżeli ma być przynajmniej deczko ciszej to czemu by nie spróbować :d. Tą podłogę chciałbym mieć już załatwioną a reszta czyt. drzwi i bagażnik zostawię na niedaleką przyszłość jak już będzie coś porobione. Tak dużo planów i chęci a tak mało czasu  <uoee>
Dokąd mamy iść, my którzy przemierzamy pustkowia w poszukiwaniu lepszych siebie