Ooo... o taką odpowiedź mi chodziło !
Czyli kolejna osoba mówi mi, że góra jest słaba. Okej, to chciałem wiedzieć choć kolejne wydatki się szykują.
![:) :)](http://forum.fsoptk.pl/Smileys/emoty/usmiech.gif)
Nie chodziło mi byście mi przytaknęli, że "tak, masz dobrą kompresję, rób dół i masz idealny motor" ale byście mi to wyoślili.
![<lol2> <lol2>](http://forum.fsoptk.pl/Smileys/emoty/lol_3.gif)
Inaczej... to ja teraz napiszę jak widzę ten mój remont z głową a Wy mi napiszecie co jest w tym złego, ok ?
- szlif wału i ew. wymiana broków na wale i czyszczenie kanałów olejowych w nim (nie wiem czy tutaj już nie jest sztuka dla sztuki właśnie - wypowiedzcie się)
- nowe panewki wału korbowego
- nowe panewki wałka nierządu
- nowy wałek rozrządu
- nowe hydroszklanki
- laski popychaczy tak samo jak klawiatura chyba mogą zostać stare skoro nie są jakieś krzywe, co nie ?
- honowanie cylindrów w bloku
- nowe pierścienie
- wymiana wszystkich zaworów w głowicy tak samo jak uszczelniaczy
- plan głowicy dla jej wyrównania
O czymś zapomniałem ? Osiowanie wału w bloku to moim zdaniem zbędny bajer, bo przecież wiele osób poskładało tak swoje OHV'ki bez owego osiowania i jeżdżą. To, że pracuje na kopalni to nie znaczy, że śpię na pieniądzach.
![:pp :P](http://forum.fsoptk.pl/Smileys/emoty/jezyk1.gif)
Czy można sobie darować wymianę sworzni tłoków ? Silnik ma ok 130k km.