Autor Wątek: FSO Polonez Caro+ 1.6GLI  (Przeczytany 8643 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Odp: FSO Polonez Caro+ 1.6GLI
« Odpowiedź #40 dnia: Listopad 11, 2017, 22:11:34 pm »

Offline CieniaczRider

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 512
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro Plus
To chyba muszę mój egzemplarz zachować dla potomnych, bo mimo Boscha jedzie całkiem nieźle.

Swoją drogą 120km/h-ludzie, CC 700 tyle wyciąga bez problemów, więc 76 konny Polonez... proponuję zadbać o stan auta, a nie "bo to wina Boscha", albo na górce do 1 zejść z biegami?Brzmi to... dziwnie?

Wywalona blaszka w filtrze powietrza, zatkany dopływ ciepłego powietrza do dolotu, mikser gazu ma bodaj 36mm średnicy (czyli i tak mniej niż powinien) i jedzie normalnie.

Chętnie poczytam o tych przypadkach, które ze 120km/h na godzinę mają problem.Tyle to może Malczan ma opory.

Skoro mój jedzie ok, to Rover powinien latać.


Odp: FSO Polonez Caro+ 1.6GLI
« Odpowiedź #41 dnia: Listopad 11, 2017, 22:22:39 pm »

Offline Michał M#1985

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 292
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro Plus 1.6 GLI & Polonez Atu Plus 1.6 GLI
Zdrowy Bosch spokojnie pojedzie 160 km/h (sprawdzone u siebie).

Odp: FSO Polonez Caro+ 1.6GLI
« Odpowiedź #42 dnia: Listopad 11, 2017, 22:36:57 pm »

Offline Macfly

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1004
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO ATU 1.6 -> 1.4 -> 1.8 GLI 16V 1997, Polski Fiat 125p 1980, Caro 1.4 16V , Fiat 126p ELX 1.2 75 Fire
Nie wiem czy to jest prawda ale chodzą pogłoski że w większości bosche z początku 97 mulą bo  podobno mają zwalony program wgrany  dlatego mulą. Na 100% na złomach będąc zauważyłem że są 2 rozdaje kompów w  boszomułach bodajże 000  i 001 jak się nie mylę .
"Wóz ma swoją specyfikę. Żeby ruszyć wrzucasz trójkę, luz to opcja parkowania, wsteczny to dwójka, a gaz to wsteczny. "

Odp: FSO Polonez Caro+ 1.6GLI
« Odpowiedź #43 dnia: Listopad 11, 2017, 23:13:05 pm »

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3762
  • Płeć: Mężczyzna
    • E46 325Ci | ROVER 45 1.8 | C+ 98 | Caro 1996 1.6 16V
To chyba muszę mój egzemplarz zachować dla potomnych, bo mimo Boscha jedzie całkiem nieźle.

Swoją drogą 120km/h-ludzie, CC 700 tyle wyciąga bez problemów, więc 76 konny Polonez... proponuję zadbać o stan auta, a nie "bo to wina Boscha", albo na górce do 1 zejść z biegami?Brzmi to... dziwnie?

Wywalona blaszka w filtrze powietrza, zatkany dopływ ciepłego powietrza do dolotu, mikser gazu ma bodaj 36mm średnicy (czyli i tak mniej niż powinien) i jedzie normalnie.

Chętnie poczytam o tych przypadkach, które ze 120km/h na godzinę mają problem.Tyle to może Malczan ma opory.

Skoro mój jedzie ok, to Rover powinien latać.



Jeździłem kilkoma Boschami i większość z nich miała stosunkowo nieduże przebiegi i była zadbana. Jeden z 2000r tylko jechał jako tako, bo reszta dramat. Kangur po wrzuceniu dwójki standardowo. Ale z w miarę zdrowym GSi to nie było o czym gadać.

A wersje sterowników chyba były 3, 000, 001 i 002. 
"JAZDA PRÓBNA" c.d nastąpi...

Odp: FSO Polonez Caro+ 1.6GLI
« Odpowiedź #44 dnia: Listopad 12, 2017, 02:58:50 am »

Offline Macfly

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1004
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO ATU 1.6 -> 1.4 -> 1.8 GLI 16V 1997, Polski Fiat 125p 1980, Caro 1.4 16V , Fiat 126p ELX 1.2 75 Fire
Może się zgadzać z tymi komputerami jako ciekawostkę powiem że w maluchu miałem silnik z osprzętem od uniaka 1.0 na monowtrysku i właśnie był komp identyczny jak w boszomule tylko o oznaczeniu 002 . Ehh aż mnie zastanawiało czy na takim kompie od uno boszomuł by zagadał  <mysli> ale kurat nie miałem żadnego  pod ręką <cwaniak2>.
"Wóz ma swoją specyfikę. Żeby ruszyć wrzucasz trójkę, luz to opcja parkowania, wsteczny to dwójka, a gaz to wsteczny. "

Odp: FSO Polonez Caro+ 1.6GLI
« Odpowiedź #45 dnia: Listopad 12, 2017, 09:16:55 am »

Offline CieniaczRider

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 512
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro Plus
U mnie siedzi wersja 002, może i ma to znaczenie jakieś.Aż chętnie bym się takim mulącym Boschem przejechał i zobaczył, o co chodzi.

Multec u mnie żaden kangur się nie pojawia na szczęście :)

Macfly mam drugie auto właśnie Uno 1.0, może są zamienne kompy, ciekawe, czy coś to by zmieniło? :P

No a my tu gadu-gadu, a autora ani widu, ani słychu :)

Odp: FSO Polonez Caro+ 1.6GLI
« Odpowiedź #46 dnia: Listopad 12, 2017, 10:22:43 am »

Offline utek

  • utek#1915
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3692
  • Płeć: Mężczyzna
  • kujawiak
Nie wiem czy to jest prawda ale chodzą pogłoski że w większości bosche z początku 97 mulą bo  podobno mają zwalony program wgrany  dlatego mulą. Na 100% na złomach będąc zauważyłem że są 2 rozdaje kompów w  boszomułach bodajże 000  i 001 jak się nie mylę .

Miałem Boscha z maja 1997 (silnik i cały osprzęt mam cały czas zmagazynowany) i na bank nie brakowało mu dynamiki.

Na 6szt Boschów z jakimi miałem styczność (3 własne), 1 sztuka stała się mułem po wymianie wałka rozrządu, 1  był zamulony od samego początku. Pozostałe jeździły normalnie jak na Poloneza i nie widzę odstępstwa od Abimexów.

Odp: FSO Polonez Caro+ 1.6GLI
« Odpowiedź #47 dnia: Listopad 12, 2017, 14:13:08 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13824
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Ehh aż mnie zastanawiało czy na takim kompie od uno boszomuł by zagadał  <mysli> ale kurat nie miałem żadnego  pod ręką <cwaniak2>.
pomijajac juz inne mapy ,to uno mialo pewnie rozdzielacz zaplonowy,wiec PN wcale by nie pojechal na tym kompie,

a moze bosch sie pomylil  i wyslal do FSO partie kompow z UNO i dlatego te mulaste GLI jedzily jakby mialy silnik 1.0 ;]


ale panowie ustalcie moze co to jest mulenie, bo dl mnie kojarzy sie z opornym reagowaniem na pedal gazu, a tu glownie czytam  o raku mocy ,bo "wiecej niz 120 nie wyciaga",
moj truck nawet do 120 pewnie nie dobije ,ale calkiem zawawo zachowuje sie przy niskich predkosciach,
przyczyn braku mocy moze byc kilka, niekoniecznie musza byc elektryczne
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: FSO Polonez Caro+ 1.6GLI
« Odpowiedź #48 dnia: Listopad 12, 2017, 15:06:23 pm »

Offline Sizymon

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 35
  • Płeć: Mężczyzna
    • Był: FSO Polonez Caro+ 1.6 GLI L-45 '97r 163tys km Obecnie: FSO Polonez Atu+ 1.6GSI LPG 302tys km, FSO Polonez Caro 1.4 94 rok
Mój bosch jest z grudnia 97 także jak dobrze się orientuje już powinien być na nowym kompie, tak? a co do prędkości na autostradzie ostatnio lekko ponad 150 poleciałem nim,może by coś tam wycisnął więcej ale już nie przyśpieszałem bardziej bo zjazd bym ominął <lol2>

Odp: FSO Polonez Caro+ 1.6GLI
« Odpowiedź #49 dnia: Listopad 12, 2017, 19:44:27 pm »

Offline utek

  • utek#1915
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3692
  • Płeć: Mężczyzna
  • kujawiak
ale panowie ustalcie moze co to jest mulenie, bo dl mnie kojarzy sie z opornym reagowaniem na pedal gazu, a tu glownie czytam  o raku mocy ,bo "wiecej niz 120 nie wyciaga",


Może inaczej. Wyciągnie więcej, ale zajmie do duuuużo czasu.

Odp: FSO Polonez Caro+ 1.6GLI
« Odpowiedź #50 dnia: Grudzień 14, 2017, 01:49:45 am »

Offline Sizymon

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 35
  • Płeć: Mężczyzna
    • Był: FSO Polonez Caro+ 1.6 GLI L-45 '97r 163tys km Obecnie: FSO Polonez Atu+ 1.6GSI LPG 302tys km, FSO Polonez Caro 1.4 94 rok
Dawno mnie tu nie było dlatego napiszę  :-) Od dnia zakupu polonez pokonał już 2100km dzielnie wozi mnie do pracy i nie tylko. Z usterek jakie się pojawiły to opadające tylne szyby po rozebraniu okazało się, że prowadnice już się sypią dlatego szukam nowych. Kolejną usterką jaka się pojawiła to mokry most ale jest to według mnie częściowo moja wina bo zamiast przy wymianie oleju w moście od razu wymienić uszczelkę i ten uszczelniacz od strony wału wymieniony został tylko olej no i mam... Na dniach trzeba będzie się tym zająć. Wymienione zostały także żarówki w konsoli od ogrzewania tylko, że 1 właściciel wyciągnął kapturki i świeci na biało co mi się nie podoba bo guziki u góry zielone, ogrzewanie białe a radio czerwone taki mały cyrk, dlatego potrzebuję jeszcze je zakupić.Wpadł komplet Heko. Zostały zamówione halogeny przeciwmgłowe WESEM bo  jeden się rozsypał, ogarniać będę musiał półkę w bagażniku bo kołki się ułamały przez co cała lata na dziurach ale to już drobiazg. Musiałem niestety pozbyć się czarnych blach bo skończyło się miejsce w dowodzie  :( Jakiś tydzień po kupnie poldiego już załapała mnie do kontroli policja, Panów pewnie zaciekawił polonez na czarnych wielkopolskich blachach w Legnicy :P. Popytali obejrzeli i puścili na szczęście, bo już myślałem ,że sypną jakimś mandatem  <lol2>.  Jedyne zdjęcie jakie posiadam na dzień dzisiejszy:

Jeszcze jedno pytanie jakie głośniki polecacie wstawić z przodu w orginalne osłony no i z tyłu jak to rozwiązać.Myślałem nad jakimiś JBL albo jak coś sensownego by się znalazło od Tonsila-Polskie auto polskie granie   ]:->.
EDIT: jak już może wcześniej wspomniałem potrzebuje go troszkę z tyłu obniżyć (są 2 pióra) i czy dobrym pomysłem jest kupno krótszych mocowań?
« Ostatnia zmiana: Grudzień 14, 2017, 01:53:38 am wysłana przez Sizymon »

Odp: FSO Polonez Caro+ 1.6GLI
« Odpowiedź #51 dnia: Grudzień 14, 2017, 19:27:46 pm »

Offline Macfly

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1004
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO ATU 1.6 -> 1.4 -> 1.8 GLI 16V 1997, Polski Fiat 125p 1980, Caro 1.4 16V , Fiat 126p ELX 1.2 75 Fire
To macie jakąś dziwną tą policję że za czarne blachy łapią. Kumpel ma Abimexa na zimę na czarnych gruz blacharski ale z zewnątrz dziur nie widać. Ogólnie jakoś od jesieni go ma. Parę razy już miał nim kontrolę przepatrzyli całe auto i nic się do blach nie przyczepili prócz tego że raz jak z nim jechałem i nas zatrzymali niebiescy do kontroli to młody się wyrwał że nie ma naklejki na szybie ale zaraz starszy stopniem go sprowadził do parteru że to przecież stare czarne blachy  <lol2> Tak to tylko z ciekawości zatrzymywali żeby pogadać i pogadać (Sam się dziwię co jak to strup jak cholera)  pod plusowe oryginalne osłony podobno idzie upchac 13 ale bym się nie pieprzył tylko dorobił gdzieś jakieś fajne panele pod kieszeń z plusa i wystawiał głośniki 15.5 cm na przód.  Tonsil fajna sprawa ale ciężko dorwać teraz jakikolwiek zestaw audio do auta ;/
« Ostatnia zmiana: Grudzień 14, 2017, 19:32:59 pm wysłana przez Macfly »
"Wóz ma swoją specyfikę. Żeby ruszyć wrzucasz trójkę, luz to opcja parkowania, wsteczny to dwójka, a gaz to wsteczny. "

Odp: FSO Polonez Caro+ 1.6GLI
« Odpowiedź #52 dnia: Grudzień 14, 2017, 23:06:24 pm »

Offline Daniel#1984

  • Democratic Republic Of Boland
  • Moderator
  • Wiadomości: 4631
  • Płeć: Mężczyzna
  • Kukle City
    • 1.6 Abimex 1996 LPG
Ja też się dziwię. Nie mam zamiaru zmieniać nigdy mojemu blach, jeździłem po całym kraju wzdłuż i wszerz, tłukę kilometry i zupełnie nikogo nie zainteresowały czarne tablice w moim aucie.
Z kolan wstajemy, łbem w sufit je...

Odp: FSO Polonez Caro+ 1.6GLI
« Odpowiedź #53 dnia: Grudzień 14, 2017, 23:42:33 pm »

Offline Sizymon

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 35
  • Płeć: Mężczyzna
    • Był: FSO Polonez Caro+ 1.6 GLI L-45 '97r 163tys km Obecnie: FSO Polonez Atu+ 1.6GSI LPG 302tys km, FSO Polonez Caro 1.4 94 rok
Zmienione zostały bo auto kupiłem w Śremie a mieszkam w Legnicy, kończyło się miejsce w dowodzie i OC. Z tego co wiem to chyba nie było opcji zostawić czarnych blach w takiej sytuacji chyba, że o czymś nie wiem   <mysli>(ale zostawiłem sobie je, bo są w  bardzo dobrym stanie ). Tak swoją drogą jest tutaj ktoś z dolnego śląska?
« Ostatnia zmiana: Grudzień 14, 2017, 23:46:10 pm wysłana przez Sizymon »

Odp: FSO Polonez Caro+ 1.6GLI
« Odpowiedź #54 dnia: Grudzień 15, 2017, 20:01:56 pm »

Offline mp79

  • Autsajder
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3055
  • Płeć: Mężczyzna
    • truckło
Ja też się dziwię. Nie mam zamiaru zmieniać nigdy mojemu blach, jeździłem po całym kraju wzdłuż i wszerz, tłukę kilometry i zupełnie nikogo nie zainteresowały czarne tablice w moim aucie.
Ale z fiaciora czarne ostatecznie jednak zdjąłeś. Ja też popełniłem kiedyś ten błąd z syreną; w dodatku nawet ich sobie nie zostawiłem. <do bani>

Odp: FSO Polonez Caro+ 1.6GLI
« Odpowiedź #55 dnia: Grudzień 15, 2017, 21:58:07 pm »

Offline Daniel#1984

  • Democratic Republic Of Boland
  • Moderator
  • Wiadomości: 4631
  • Płeć: Mężczyzna
  • Kukle City
    • 1.6 Abimex 1996 LPG
No właśnie - błąd. Uległem kilka lat temu powszechnemu gadaniu (i wtedy jeszcze presji rodzinki, jako licealista), że "tak trzeba", teraz tego żałuję. Fajne zrządzenie losu było z tymi numerami, ojciec w 1999 sprzedał 125p MR75 , który miał numery LUP8366, a mój fiat MR76  - LUP8993.

Ale za to, w przeciwieństwie do Ciebie, na szczęście niechcący je "zgubiłem"  ]:->. Dopóki mnie nie załadują do radiowozu, czarnych nie ściągnę. Ale nie sądzę, żebym miał z tego tytułu problemy.
« Ostatnia zmiana: Grudzień 15, 2017, 22:05:52 pm wysłana przez daniel22 »
Z kolan wstajemy, łbem w sufit je...

Odp: FSO Polonez Caro+ 1.6GLI
« Odpowiedź #56 dnia: Grudzień 16, 2017, 07:00:15 am »

Offline mp79

  • Autsajder
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3055
  • Płeć: Mężczyzna
    • truckło
Ja mogę mówić o dużym szczęściu, że w ogóle udało mi się zarejestrować, bo oficjalnie kupiłem ją od człowieka, który od kilku lat już nie żył. Jeździć w tej sytuacji na starym papierze, jeszcze ręcznie wypisywanym, i z pieczątką urzędu przy ul. Lenina, to trochę słabo. A jeszcze słabiej by było przy próbie sprzedaży.
niechcący je "zgubiłem"
Też myślałem, czy by tak nie zrobić. Pamiętam, że trzeba było oświadczyć pod groźbą za składanie fałszywych zeznań. W Polsce troskliwa władza coraz bardziej ściga ludzi za takie duperele, więc pojawiło się pytanie, czy dwa kawałki plastiku (w tym jeden wybrakowany, bo brakowało literki B) są tego warte. Gratów zawsze miałem wszędzie pełno, a tablice też trzeba byłoby gdzieś trzymać. I nawet nie mógłbym na nich legalnie jeździć.
Odpowiedź szybko przyszła sama i mogła być tylko jedna...

Odp: FSO Polonez Caro+ 1.6GLI
« Odpowiedź #57 dnia: Grudzień 16, 2017, 10:49:22 am »

Offline Daniel#1984

  • Democratic Republic Of Boland
  • Moderator
  • Wiadomości: 4631
  • Płeć: Mężczyzna
  • Kukle City
    • 1.6 Abimex 1996 LPG
Bez przesady, tablice nie zajmują miejsca. Jak już faktycznie kawałek blachy/plastiku o szerokości kilkudziesięciu centymetrów i grubości 2-3mm tworzy graciarnię, to można go zawsze przybić na drzwi garażu.
Z kolan wstajemy, łbem w sufit je...