Autor Wątek: Filtry K&N  (Przeczytany 491 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline mateo#1939

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1299
  • Płeć: Mężczyzna
    • C20XE
Filtry K&N
« dnia: Styczeń 06, 2018, 11:59:14 am »
Może komuś się przyda, odpowiedniki polonez-owskich filtrów w wersji K&N.

Gaźnik, mono-wtryski. K&N E-2670
GSI. K&N 33-2639
Rover. K&N E-2360
Diesel. K&N 33-2928

Cytat: Senn#1869
A to SS-man sie nam pojawil

Offline daniel22

  • Prawdziwy koneser
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1255
  • Płeć: Mężczyzna
  • Pogromca typowych Łukaszów
    • matiz 0.8 friend, ale szyby w prądzie (drzwi od wersji joy)
Odp: Filtry K&N
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 06, 2018, 17:45:46 pm »
I co niby zyskujemy montując taki filtr za 200zł? Fajne buczenie pod maską? Ciekawi mnie też mycie tego filtra, są one mokre, więc wypada po umyciu jeszcze nasączyć płynem (w wuesce nasączałem filtr olejem, jak fabryka nakazała).
« Ostatnia zmiana: Styczeń 06, 2018, 18:14:15 pm wysłana przez daniel22 »

Offline Maćko

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1547
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu + 1.4 LPGTi 23E
Odp: Filtry K&N
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 06, 2018, 19:29:19 pm »
Łysy z jutuba testował i z tego co pokazali to jednak jakiegoś kunia czy dwa idzie uzyskać.
Był: Caro '93
Jest: LPGTi - Atu Plus 1.4 16V 23E

Offline mruk1313

  • OHV-FSO HEKO TEAM
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3041
  • Płeć: Mężczyzna
  • 15 lat z FSO
    • FSO POLONEZ CARO+ 1.6GSI 1998r. 60tyś km... i coś jeszcze x2......
Odp: Filtry K&N
« Odpowiedź #3 dnia: Styczeń 06, 2018, 21:04:40 pm »
Łysy z jutuba testował i z tego co pokazali to jednak jakiegoś kunia czy dwa idzie uzyskać.


Za 200zł to wolę zatankować PB95 i sobie pojeździć niż spuszczać się nad 2km więcej mocy w tym pocisku jakim jest Polonez czy 125p.

FSO cars from POLAND
...........3xFSO.........

Offline wrb#1974

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 2281
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1993. FIAT DOHC 1,6 "kwadrat". poległ w mojej obronie, w walce z przeważającymi siłami wroga.
Odp: Filtry K&N
« Odpowiedź #4 dnia: Styczeń 06, 2018, 21:49:42 pm »
olej do nasączania filtrów też kosztuje. mam w polonezie filtr z gąbki. piorę raz na rok- nie jeżdżę po polach. ostatnio kupiłem olej do filtrów- 45 zł.
Świat dla wszystkich, Polska dla Polaków. to nie rasizm, to prawo do bycia Panem we własnym Domu.

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 6306
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Odp: Filtry K&N
« Odpowiedź #5 dnia: Styczeń 07, 2018, 09:40:44 am »
Olej do filtrów śmierdzi jak atf do wspomagania więc może to to samo...
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Offline wrb#1974

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 2281
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1993. FIAT DOHC 1,6 "kwadrat". poległ w mojej obronie, w walce z przeważającymi siłami wroga.
Odp: Filtry K&N
« Odpowiedź #6 dnia: Styczeń 07, 2018, 10:18:00 am »
to nie to samo. olej do filtrów jest bezwonny i kleisty a po zetknięciu z powietrzem tworzy tysiące nitek które działają jak sito. powietrze przepływa między nitkami, zanieczyszczenia zostają na tych nitkach.
Świat dla wszystkich, Polska dla Polaków. to nie rasizm, to prawo do bycia Panem we własnym Domu.

Offline Mr.D

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1009
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu + '99
Odp: Filtry K&N
« Odpowiedź #7 dnia: Styczeń 07, 2018, 11:13:12 am »
Do GSI pasuje także filtr PIPERCROSS PP1373.
"Cars have never been about brand association: it's about culture and expression. It's about the people, the scene, the community, and friends."   Mike Burroughs

"simple and clean look will never go out of style."    Elvis Skender

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 4477
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Filtry K&N
« Odpowiedź #8 dnia: Styczeń 07, 2018, 15:10:36 pm »
Za tekturowego Filtrona zapłaciłem własnie 12zł, więc podziękuję.
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
części nadwozia w kolorze 44E i rogal do Rovera

Offline daniel22

  • Prawdziwy koneser
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1255
  • Płeć: Mężczyzna
  • Pogromca typowych Łukaszów
    • matiz 0.8 friend, ale szyby w prądzie (drzwi od wersji joy)
Odp: Filtry K&N
« Odpowiedź #9 dnia: Styczeń 07, 2018, 16:05:03 pm »
Za tekturowego Filtrona zapłaciłem własnie 12zł, więc podziękuję.

Sporo, u mnie są po 8,50 :].

Offline qziok

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 574
    • Coupé Plus
Odp: Filtry K&N
« Odpowiedź #10 dnia: Styczeń 07, 2018, 18:05:31 pm »
Przypominam że to forum FSO Polonez Tuning Klub, więc informacja jak najbardziej przydatna. Producent udziela gwarancji na milion mil, a więc nieco dłużej niż przejeździcie swoimi polonezami.

Offline dzikson

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 132
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro 1.4 GLI 16V Żuk A11B 87'
Odp: Filtry K&N
« Odpowiedź #11 dnia: Styczeń 08, 2018, 00:00:38 am »
Przypominam że to forum FSO Polonez Tuning Klub, więc informacja jak najbardziej przydatna. Producent udziela gwarancji na milion mil, a więc nieco dłużej niż przejeździcie swoimi polonezami.
A ja dodam, że producent zaleca konieczność czyszczenia po 80 tyś więc też nie każdy będzie miał taką okazję.
Dokąd mamy iść, my którzy przemierzamy pustkowia w poszukiwaniu lepszych siebie

Offline mruk1313

  • OHV-FSO HEKO TEAM
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3041
  • Płeć: Mężczyzna
  • 15 lat z FSO
    • FSO POLONEZ CARO+ 1.6GSI 1998r. 60tyś km... i coś jeszcze x2......
Odp: Filtry K&N
« Odpowiedź #12 dnia: Styczeń 08, 2018, 13:04:55 pm »
Polecam PZL- Sędziszów w  oprawie z watoliny- 7,50zł po sztuce:).A do Gsi -kupowałem po 9zł.

FSO cars from POLAND
...........3xFSO.........

Offline daniel22

  • Prawdziwy koneser
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1255
  • Płeć: Mężczyzna
  • Pogromca typowych Łukaszów
    • matiz 0.8 friend, ale szyby w prądzie (drzwi od wersji joy)
Odp: Filtry K&N
« Odpowiedź #13 dnia: Styczeń 08, 2018, 17:40:56 pm »
Przypominam że to forum FSO Polonez Tuning Klub, więc informacja jak najbardziej przydatna. Producent udziela gwarancji na milion mil, a więc nieco dłużej niż przejeździcie swoimi polonezami.
A ja dodam, że producent zaleca konieczność czyszczenia po 80 tyś więc też nie każdy będzie miał taką okazję.

Konieczność koniecznością, ale po tych 80-ciu tysiącach chyba trzeba by kijem błoto spomiędzy harmonijki wyciągać. Rozsądnie jest tak, jak wymieniając konwencjonalny filtr, co 10 tysięcy.

Kto wie, czy taki filtr coś da w okrągłej, polonezowskiej puszce. Na razie to dla mnie voodo leżące pomiędzy magnetyzerami, a pompowania opon azotem.