Autor Wątek: 40 lat Poloneza  (Przeczytany 2311 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3403
  • Płeć: Mężczyzna
    • Był Caro Plus VVC160 / E46 325Ci M Sport
Odp: 40 lat Poloneza
« Odpowiedź #40 dnia: Maj 04, 2018, 08:22:52 am »
Zdarzają się. Parę lat temu to wycackanych było stosunkowo mało na większych zlotach. Dziś jest z tym trochę lepiej.

Offline Gomulsky

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1963
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu 16V GLi + Kombi 8V GSi
Odp: 40 lat Poloneza
« Odpowiedź #41 dnia: Maj 04, 2018, 09:54:29 am »
Tyle, że i sama liczebność zlotów się zmniejszyła, a co za tym z automatu zostały tylko te zadbane egzemplarze. Starczy zobaczyć archiwum zdjęć ze zlotów sprzed 10 lat a np. sprzed 2 lat, jaka była frekwencja.
Jeżdżę FSO:
Cytat: Varisella
BO MNIE KU*WA STAĆ.

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 4581
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: 40 lat Poloneza
« Odpowiedź #42 dnia: Maj 29, 2018, 19:30:39 pm »
Gdybym miał dwa razy mniej Polonezów to bym przyjechał, bo miałem jednego, a mam dwa i brakło trochę czasu na taką trasę, zwłaszcza że jeden jest mechaniczne sprawny ale papiery wymagają i inwestycji, a drugi papiery ma w porządku ,ale mechanicznie wymaga inwestycji.  <lol2>
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
części nadwozia w kolorze 44E i rogal do Rovera

Offline mruk1313

  • OHV-FSO HEKO TEAM
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3111
  • Płeć: Mężczyzna
  • 15 lat z FSO
    • FSO POLONEZ CARO+ 1.6GSI 1998r. 60tyś km... i coś jeszcze x2......
Odp: 40 lat Poloneza
« Odpowiedź #43 dnia: Maj 29, 2018, 21:57:02 pm »
Gdybym miał dwa razy mniej Polonezów to bym przyjechał, bo miałem jednego, a mam dwa i brakło trochę czasu na taką trasę, zwłaszcza że jeden jest mechaniczne sprawny ale papiery wymagają i inwestycji, a drugi papiery ma w porządku ,ale mechanicznie wymaga inwestycji.  <lol2>

Więc nasuwa się morał taki że lepiej mieć jednego idealnego niż 10 złomów.
FSO cars from POLAND
...........3xFSO.........

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 4581
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: 40 lat Poloneza
« Odpowiedź #44 dnia: Maj 30, 2018, 14:26:13 pm »
Jakie tam złomy...
Jedyne co muszę zrobić to wymienić uszczelniacze zaworowe, sprzęgło się kończy i pospawać pas przedni- a nie chcę tego robić co chwila tylko raz a porządnie, czyli wszystko będzie wycięte i zamienione na grubą blachę.
A boję się jechać gdzieś dalej bo uszczelniacze wału korbowego nie były nigdy zmieniane i akurat wymiana sprzęgła będzie dobrą okazją żeby je wymienić.
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
części nadwozia w kolorze 44E i rogal do Rovera

Online KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 11071
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Odp: 40 lat Poloneza
« Odpowiedź #45 dnia: Maj 30, 2018, 15:25:11 pm »
pospawać pas przedni- a nie chcę tego robić co chwila tylko raz a porządnie, czyli wszystko będzie wycięte i zamienione na grubą blachę.
zebys sie qwa nie przespawal, bo obstawiam,ze po wycieciu pasa auto wyladuje na zlomie z powodu rozejscia sie podluznic ;]
pas wystarczy odciazyc przez polaczenie gniazd drazkow reakcyjnych dodatkowym elementem np. grubym plaskownikiem


A boję się jechać gdzieś dalej bo uszczelniacze wału korbowego nie były nigdy zmieniane

« Ostatnia zmiana: Maj 30, 2018, 15:27:03 pm wysłana przez KGB »
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.