o jakich czesciach do silnika mowa, skoro mowa o niezawodnosci i wytrzymalosci
czesci do OHV sa juz kiepsko dostepne, bo nie ma zapotrzebowania, a nie ma zapotrzebowania nie tylko dlatego,ze silnikow jest juz malo, ale tez dlatego, ze sa niezawodne,
a że zuzytych praktycznie nikt nie naprawia, to jeszcze inna sprawa,
OHV nie potrzebuje nowych śrub do glowicy, twardej glowicy i czarów- czasami potrzebuje uszczelki, ale znacznie rzadziej niz K16,
dramatem jednostek z hydro jest walek rozrzadu,
i to wszystko, nie ma problemu pomp i magistrali olejowych, ruszajacych sie i nie szczelnych cylindrow,
nie ma tez za dobrych osiagow (ma przecietne) i tylko tu bryluje K16, bo ma swietne parametry, ktore dobrze trzyma ,zwlaszcza 1.4 blyszczy w swojej klasie pod tym wzgledem - tylko ma szereg wad wynikajacych z konstrukcji, przez ktore dla kogos, komu nie zalezy na osiagach jest zwyklym gniotem,
jezeli ktos ponad osiagi ceni sobie niezawodnosc konstrukcji, bo daje mu to komfort psychiczny, to wybierze OHV,
dziwne tylko, ze najglosniej krzycza przeciw OHV ci, ktorzy maja problem z okielznaniem "mocy" K16 w wersji 1.4 - jak to z tym jest
Ciastek