Autor Wątek: 1.6 GLE, I GEN  (Przeczytany 4823 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: 1.6 GLE, I GEN
« Odpowiedź #20 dnia: Kwiecień 07, 2018, 07:52:46 am »

Offline DaniuMMz

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 16
    • Szukam Poloneza
Wczoraj zrobiona regeneracja, uważam, że raczej nie mogłem nic przy tym źle złożyć, bo to wyglądało na dość proste. Zakleiłem taśmą prawie cały filtr, (zostało z 15 cm^2 powierzchni bocznej) i teraz dopiero jakoś jeździ...

Odp: 1.6 GLE, I GEN
« Odpowiedź #21 dnia: Kwiecień 08, 2018, 02:17:18 am »

Offline Daniel#1984

  • Democratic Republic Of Boland
  • Moderator
  • Wiadomości: 4659
  • Płeć: Mężczyzna
  • Kukle City
    • 1.6 Abimex 1996 LPG
Albo masz nieszczelności w układzie dolotowym, albo coś skopane z parownikiem. U mnie jest pełny przelot, jeszcze wyrzuciłem klapkę od termostatu, żeby ssał więcej powietrza, wlot zimnego za reflektorem ustawiony na sztywno, i zasuwa.
Z kolan wstajemy, łbem w sufit je...

Odp: 1.6 GLE, I GEN
« Odpowiedź #22 dnia: Kwiecień 09, 2018, 08:40:34 am »

Offline OLO

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1175
Dołożyłem do tego zaworek zwrotny na II gardziel - poprawiło się przyspieszenie gdy była otwarta tylko I gardziel, gdy otwierała się II to szarpał jakby nie pompowało gazu
Eee? Przy tak niewielkich podciśnieniach jakie generuje zwężka miksera to praktycznie zatkałeś gaz dla 2 przelotu!
Były:
PNC 1.6 GLE 95
PNC 1.6 DOHC 91
PNC 1.5 GLE 93 EVO 1
PNC 1.5 GLE 94 EVO 2
PNC 1.6 GLI 95 EVO 3
PNC 1.5 GLE 94 EVO 4
PNC 1.4 GLI 96 EVO 5
PNC 1.9 D 96 EVO 6
PNC 1.6 GSI 99 EVO 7

Karetka 1.6 GLI 97 EVO 8
PN 1.5 SLE 90 EVO 9

Odp: 1.6 GLE, I GEN
« Odpowiedź #23 dnia: Kwiecień 09, 2018, 14:34:47 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13828
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
mialem jeden taki przypadek - GSI nie chcialo pracowac prawidlowo na mikserze palnikowym fi30 i dwoch parownikach, w tym jeden parownik regenerowalem, wiec mozna powiedziec nawet ze na trzech parownikach nie chcial zasysac gazu,
nie bylo strzalow w dolot, ale przy pedale wcisnietym mocniej niz 1/3 po prostu silnik sie dusil z braku paliwa,
czyli bardzo podobnie jak tutaj,
nie mailem mikserow na podmiane, wiec w akcie desperacji zdusilem dolot polkolem od drazka reakcyjnego, srednica ~fi26 i caly uklad ozyl a silnik ciagnal calkiem niezle,
jak na takie przewezenie to szedl nawet bardzo dobrze, wiec cala anomalia nie wynikala ze zdechlego silnika np. wytartego walka rozrzadu,
zreszta sprezanie wczesniej sprawdzalem - na kazdym garze powyzej 11at,

zamiast dobierac miksery, wykonalem przeslone miksera zwezajaca przelot na fi28 i normalnie bez problemow wystroilem instalacje,
do dzis nie wiem, co mu nie pasowalo, bo w GSI mozna wlzoyc mikser fi32 i nie ma problemow z wystrojeniem,
sproboj wiec przerobic mikser, bo dlawienie dolotu na filtrze nie jest rozwiazaniem problemu
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.