Autor Wątek: Polonez ATU 1,6 GLI Bosch wlew paliwa od Caro - przewody  (Przeczytany 271 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline modrih

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 63
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu minus GLI 1,6 / 1997 / Bosch
Polonez ATU 1,6 GLI Bosch wlew paliwa od Caro - przewody
« dnia: Kwiecień 11, 2018, 22:32:08 pm »
Dzień dobry. Jestem w trakcie przeróbki wlewu paliwa z Atu na Caro. Chcę pozbyć się zapachu paliwa w kabinie. Zamontowałem już rurę gumową od atu + (tworząc łącznik z pochłaniacza par paliwa - obudowy powietrza odcinając kawałek) + rura gumowa od caro (dłuższa). Teraz chciałbym podpiąć pod oryginalny wlew od Caro (taki metalowy z dwoma przyspawanymi odnogami) przewody. Mam tylko problem czy wszystkie 3 są potrzebne (we wlewie caro są 2)? Czy któryś można zaślepić i zatkać bez szkody dla samochodu, oraz ewentualnych oparów paliwowych.


https://i.imgur.com/bu0l8e4.png

Dodam że 1 było przykręcone do zaworu bezpieczeństwa.

Tutaj  poniżej zdjęcie kolegi z forum - poglądowe - chodzi mi o to że numer przewodu (3) jest ten sam na obu zdjęciach. By łatwiej było rozeznać się.


https://i.imgur.com/z83sKLE.png

W załączniku strona z Morawskiego ale nie mogę rozkminić.

Pytanie: czy wszystkie 3 przewody wpiąć do rury od Caro?



Zdjęcie poglądowe - ma dwa wyjścia. Wiem że w tym wyższym powinno być odpowietrzenie.
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 11, 2018, 22:45:23 pm wysłana przez modrih »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 11072
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Odp: Polonez ATU 1,6 GLI Bosch wlew paliwa od Caro - przewody
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 12, 2018, 00:50:41 am »
jeden krociec to odpowietrzanie gory zbiornika,zeby mozna go bylo zatankowac do pelna i nie tworzyly sie w nim pecherze gazow,
drugi grocic idzie do pochlaniacza par paliwa,
trzeciego nie kojarzę i nie widze na zdjeciu
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Offline modrih

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 63
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu minus GLI 1,6 / 1997 / Bosch
Odp: Polonez ATU 1,6 GLI Bosch wlew paliwa od Caro - przewody
« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 12, 2018, 00:55:22 am »
KGB Którego nie kojarzysz? jakiej cyferki?

Nie zamierzam tankować do pełna po moich przeróbkach. Zastanawiam się czy któryś może nie zaślepić.

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 11072
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Odp: Polonez ATU 1,6 GLI Bosch wlew paliwa od Caro - przewody
« Odpowiedź #3 dnia: Kwiecień 12, 2018, 01:18:17 am »
nie kojarze krocca na rurze, w sumie nie spojrzalem na numeracje wezykow na zdjeciach,
wezykow masz wiecej,bo sa od wlewu atu, a tam masz zasobnik powietrza, wiec i jakis dodatkowy wezyk sie znajdzie - ten dodatkowy mozesz zaslepic,
waz przelewowy podlacz, bo bez nigo jest slabo - kiedys w DFie zamontowalem bak bez niego, to juz w polowie baku pistolet odbijal i benzyna wychlapywala, trzeba bylo ostroznie nalewac,
wezyka do pochlaniacza par paliwa nie musisz podlaczac, ale mniej roboty z jego podlaczeniem,niz zaslepianiem krocca na rurze i wezyka
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Offline modrih

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 63
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu minus GLI 1,6 / 1997 / Bosch
Odp: Polonez ATU 1,6 GLI Bosch wlew paliwa od Caro - przewody
« Odpowiedź #4 dnia: Kwiecień 12, 2018, 01:23:22 am »
KGB Niestety nie wiem który to jest wąż przelewowy, który to jest "ten dodatkowy" który mogę zaślepić. Podaj numerki i napisz że np. 1 to wąż przelewowy. Że numer 2 mogę zaślepić i tak dalej. Opisałem cyferkami każdy wężyk. Z góry dziękuję.

Offline Maćko

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1561
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu + 1.8 LPGTi 23E
Odp: Polonez ATU 1,6 GLI Bosch wlew paliwa od Caro - przewody
« Odpowiedź #5 dnia: Kwiecień 12, 2018, 08:48:31 am »
Jeśli zostawiasz cały układ pochłaniacza par paliwa to wypadałoby żeby wszystkie zostały podłączone.

U mnie wszystkie puszki znajdujące się we wnęce błotnika przy wlewie zostały usunięte, ale również usunąłem pochłaniacz par paliwa z komory silnika i trzeci sztywny przewód który odprowadza opary właśnie do tego układu przy wlewie. Żaden z tych przewodów które zaznaczyłeś na fotce nie jest powrotem paliwa z układu wtryskowego - ten wchodzi bezpośrednio do zbiornika.
Był: Caro '93
Jest: LPGTi - Atu Plus 1.8 VVC 23E

Offline modrih

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 63
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu minus GLI 1,6 / 1997 / Bosch
Odp: Polonez ATU 1,6 GLI Bosch wlew paliwa od Caro - przewody
« Odpowiedź #6 dnia: Kwiecień 12, 2018, 09:25:59 am »
Super.  <jupi> Więc złączę wszystkie trzy i doprowadzę do wlewu paliwa i powinno być. OK! :) i tak jak wspomniałem nie tankuję do pełna bo używam LPG głównie.

Dziękuję.

Offline Mariusz#

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1983
  • Płeć: Mężczyzna
    • POLONEZ Atu+ 1.6 GSI
Odp: Polonez ATU 1,6 GLI Bosch wlew paliwa od Caro - przewody
« Odpowiedź #7 dnia: Kwiecień 12, 2018, 20:23:56 pm »
Przewód nr 2 jest niepotrzebny  to jest przewód idący od komory silnika od tej czarnej pychy. Zaslep to albo połącz z jedynką trojnikiem. I daj na tą rurkę niżej w caro


« Ostatnia zmiana: Kwiecień 12, 2018, 20:29:20 pm wysłana przez Mariusz# »
Pan inżynier widzę, że lubi jeździć tym polonezem

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 11072
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Odp: Polonez ATU 1,6 GLI Bosch wlew paliwa od Caro - przewody
« Odpowiedź #8 dnia: Kwiecień 12, 2018, 20:37:28 pm »
tak, przewod 2 wyglada na pochlaniacz par paliwa (bo jest cienki) i potrzebny za bardzo nie jest, ale w rurze Caro ma swoje miejsce,
nie mam Atu, wiec nie mam jak zidentyfikowac przewodow, ale 1 wyglada bardziej na przelewowy (odpowietrzenie zbiornika) niz 3 - to jednak latwo sprawdzic od dolu, bo przewod idzie ze srodka zbiornika,czyli wychodzi spod wneki kola
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.