rodzaj czujnika ma drugorzedne znaczenie,
TAP 03 osobiscie nie mialem, ale utrzymywalem kontakt z kims, kto trzymal reke na pulsie, gdy mialo to wejsc do produkcji i sprzedazy,
mial byc cud miód i orzeszki, bo mial sam rozpoznawac sygnal i nawet sie go uczyc, obslugiwac wszystkie czujniki,
a wyszlo jak zawsze, gdy zobaczylem, ze sa dwie wersje 03/1 i 03/2 ,czyli podzial jak dotychczas w zaleznosci od rodzaju czujnika, to wiedzialem, ze bedzie lipa,
znajomy dostal przedsprzedazowa wersje na testy i potwierdzil, ze nie ma funkcji uczenia i doszlismy do wniosku, ze pewnie nie bedzie,
funkcja rozpoznawania sygnalow byla i dzialala, ale tylko sygnalow wprowadzonych, czyli de facto automatycznie rozpoznawal jedynie kola,
nowy program, podobno lepsze dzialanie,
ani mi, ani znajomemu nic to nie dawalo ponad poprzednie wersje TAPa, wiec przestalismy sie interesowac,
minelo kilka lat, moze cos nowszego wprowadzili, ale jak znam produkty AC Białystok, to watpie
kola i sygnalu abimexa nie bylo, pytaj u producenta o obsluge nie czujnika, tylko sygnalu multeca ,nawet nie pamietam czy na tym kole jest 5+1 czy 6+1,
masz 98% na to, ze zadna wersja TAPa do dzis tego sygnalu nie obsluguje
co do Acon'a to nie widzialem w sprzedazy wariatorow,
w ogole trudno Agisa kupic, wlasciwie tylko megapol ma w stalej ofercie,
nie wiem,czy oni maja czas zajac sie dystrybucja nowej elektroniki, bo juz kolejny rok walcza z homologacja na VIgen - podobno tylko z homologacja, ta ich Insignia to juz pewnie dziesiatki kkm przejechala na gazie w ramach testu przez te 4 lata