Autor Wątek: Jaka wentylacja w miejsce Calsonic-a w Polonezie +  (Przeczytany 11041 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Odp: Jaka wentylacja w miejsce Calsonic-a w Polonezie +
« Odpowiedź #40 dnia: Grudzień 12, 2018, 18:25:32 pm »

Offline Gomulsky

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3124
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Atu 16V GLi + Kombi 8V GSi
Panel z Espero
Nope, pomijając to co napisał mihals dochodzi to, że zaworek sterujący nawiewami też jest inny i któraś pozycja nie działa jak powinna (nie pamiętam już która).
« Ostatnia zmiana: Grudzień 12, 2018, 18:27:10 pm wysłana przez Gomulsky »

Odp: Jaka wentylacja w miejsce Calsonic-a w Polonezie +
« Odpowiedź #41 dnia: Grudzień 15, 2018, 14:24:34 pm »

Offline CieniaczRider

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 512
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro Plus
Dziś się przejechałem w końcu, w porównaniu z Calsoniciem ten system "koreański" to kilka klas wyżej  <cwaniak2>

Odp: Jaka wentylacja w miejsce Calsonic-a w Polonezie +
« Odpowiedź #42 dnia: Styczeń 08, 2019, 21:35:22 pm »

Offline mareks#1181

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1160
  • Płeć: Mężczyzna
    • Atu+ GSI
Panowie a po co jest to ustrojstwo czyli Rezystor Opornica Opornik dmuchawy, czy to jest potrzebne , bo mam wrażenie że dmuchawa jakoś wolno chodzi, jakby to wywalić to może by było lepiej.

Odp: Jaka wentylacja w miejsce Calsonic-a w Polonezie +
« Odpowiedź #43 dnia: Styczeń 08, 2019, 21:54:51 pm »

Offline CieniaczRider

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 512
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro Plus
Chyba 3 pierwsze biegi są tym sterowane.Może silnik wentylatora się kończy? :P

Odp: Jaka wentylacja w miejsce Calsonic-a w Polonezie +
« Odpowiedź #44 dnia: Styczeń 09, 2019, 21:27:52 pm »

Offline Macfly

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1004
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO ATU 1.6 -> 1.4 -> 1.8 GLI 16V 1997, Polski Fiat 125p 1980, Caro 1.4 16V , Fiat 126p ELX 1.2 75 Fire
Wywalisz to to będziesz miał tylko ostatni bieg . W ogóle nie wiem dlaczego wy tak na tego calsonica narzekacie . Zajebiście grzeje i dmucha o wiele wydajniej niż koreaniec w mojej opinii którego miałem zamontowanego i co najważniejsze wchodzi pod deskę z minusa .
"Wóz ma swoją specyfikę. Żeby ruszyć wrzucasz trójkę, luz to opcja parkowania, wsteczny to dwójka, a gaz to wsteczny. "

Odp: Jaka wentylacja w miejsce Calsonic-a w Polonezie +
« Odpowiedź #45 dnia: Styczeń 09, 2019, 21:55:35 pm »

Offline CieniaczRider

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 512
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro Plus
Ja mam kompletnie odmienne zdanie w przypadku Plusa  :P

Odp: Jaka wentylacja w miejsce Calsonic-a w Polonezie +
« Odpowiedź #46 dnia: Styczeń 11, 2019, 22:07:18 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7254
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Bo może calsonic z plusową deską nie współgra...

Jak w tej werscji.jest zrobiony nawiew na szybę bo w minusie są długie łagodne dyfuzory a w koreańcu wąski kanał pod deską...
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Odp: Jaka wentylacja w miejsce Calsonic-a w Polonezie +
« Odpowiedź #47 dnia: Styczeń 12, 2019, 00:00:40 am »

Online Buźka

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5075
  • Płeć: Mężczyzna
    • Klimatyzowany Caro Plus 1.4 GTI '01
długie łagodne dyfuzory
Podobnie zrobili w plusach z calsoniciem.Niema już tego "tunelu" tylko takie właśnie wyprofilowane "dyfuzory" jak piszesz, przechodzące z okrągłego na płaskie, jak w minusach.Pierwszy raz to widziałem na oczy, bo wziąłem sobie taką deskę z atu+ z calsoniciem.Wejścia do wylotów na desce też mają przejściówki na okrągłe rury.Idealne dla kogoś, kto chce splusować minusa, ale nie chce wymieniać nagrzewnicy.

Odp: Jaka wentylacja w miejsce Calsonic-a w Polonezie +
« Odpowiedź #48 dnia: Styczeń 12, 2019, 01:12:59 am »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13824
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
jedyna przewaga calsonica nad podcisnieniowcem jest taki, ze zmiesci sie pod stara deska,
a i to plus dla wybranych, mnie to nie rusza, bo pod stara deska wystarcza mi stary uklad
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: Jaka wentylacja w miejsce Calsonic-a w Polonezie +
« Odpowiedź #49 dnia: Luty 22, 2020, 17:08:51 pm »

Offline CieniaczRider

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 512
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro Plus
Witam, mam taką zagadkę-coś szwankuje w sterowaniu podciśnieniowym, tzn pompki pod deską pracują powoli, czasem reagują dopiero po dodaniu gazu, nie reaguje sterowanie obiegiem zamkniętym, natomiast po włączeniu nadmuchu na twarz (czyli na maksa w lewo) klapka sterująca obiegiem zamyka dopływ powietrza z zewnątrz-po przełączeniu na szybę wraca obieg zewnętrzny  ;-| Jakieś pomysły?Kula pod maską?Miał ktoś takie atrakcje?

Odp: Jaka wentylacja w miejsce Calsonic-a w Polonezie +
« Odpowiedź #50 dnia: Luty 22, 2020, 20:07:09 pm »

Offline CieniaczRider

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 512
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro Plus
Przełożyłem wtyczkę do panelu nawiewów-nic, wrzuciłem dwa inne panele-też nic.Zerknąłem na obudowę nagrzewnicy z zapasów podłączenie wygląda ok.Druga kula pod maską i szybciej reagują zmiany stref.Aha, ustawienie "nogi" i "nogi i twarz" są takie same, obieg cały czas zamyka się na włączeniu na twarz (i chyba nogi-twarz) O co tu chodzi, czyżby jedna z pompek stawiała opory  <mysli> Klikanie na przycisk obiegu daje tylko syczenie.

Odp: Jaka wentylacja w miejsce Calsonic-a w Polonezie +
« Odpowiedź #51 dnia: Luty 25, 2020, 14:01:06 pm »

Offline Mariusz#

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2277
  • Płeć: Mężczyzna
    • POLONEZ Atu+ 1.6 GSI
a węże  szczelne  i nie pozamieniane miejscami? może któryś spadł z zaworu cisnieniwego
Pan inżynier widzę, że lubi jeździć tym polonezem

Odp: Jaka wentylacja w miejsce Calsonic-a w Polonezie +
« Odpowiedź #52 dnia: Marzec 04, 2020, 19:38:40 pm »

Offline CieniaczRider

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 512
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro Plus
Dobra wszystko ok, dwa węże we wtyczce od sterowania nawiewem były zmienione.