Autor Wątek: Nagrzewnica ( silnik nagrzewnicy) Caro 92 rok  (Przeczytany 1390 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Nagrzewnica ( silnik nagrzewnicy) Caro 92 rok
« dnia: Grudzień 26, 2018, 19:01:34 pm »

Offline mruk1313

  • OHV-FSO HEKO TEAM
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3429
  • Płeć: Mężczyzna
  • 19 lat z FSO
    • FSO POLONEZ CARO+ 1.6GSI 1998r. 60tyś km... i coś jeszcze x2......
Witam.
Pytano czy taki włącznik dmuchawy ( widoczny w załączniku) bez problemu podejdzie do Caro z 92 roku?
Czy trzeba zmieniać silnik dmuchawy na ten po 93 roku?
Gdzieś kiedyś czytałem że coś pozmieniali i kiedyś " ktoś" spalił  taki silniczek.
Dodam że mam także na stanie  włącznik dmuchawy stopniowy bez tej aluminiowej obudowy i czy on również by podszedł do w/w Caro.
pozdrawiam.
FSO cars from POLAND
...........3xFSO.........

Odp: Nagrzewnica ( silnik nagrzewnicy) Caro 92 rok
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 26, 2018, 21:58:30 pm »

Offline Buźka

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5075
  • Płeć: Mężczyzna
    • Klimatyzowany Caro Plus 1.4 GTI '01
Silniki "przedzmianowe" miały dwa przewody do zasilania i jeden obwód był wolniejszy, a drugi szybszy.Później dali normalny silnik sterowany przełącznikiem z rezystorem, jak na Twoim zdjęciu.Ten przełącznik "stopniowy" jest chyba innej produkcji po prostu, ale w gruncie rzeczy, to to samo.Nie jestem w stanie powiedzieć, czy gdyby podłączyć taki przełącznik do silnika starego typu, ale tylko do jednego przewodu zasilającego, to nic by się nie stało.Mam takie silniki, ale chyba nigdy nie testowałem, czy tak można.A jeśli ten "ktoś" podłączył ten rezystor do obu obwodów zasilania, to i mogło się coś spalić.

Odp: Nagrzewnica ( silnik nagrzewnicy) Caro 92 rok
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 26, 2018, 22:21:52 pm »

Offline lukasz190

  • Kto smaruje, ten jedzie!!
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 639
  • Płeć: Mężczyzna
    • PN Caro MR'91
Dasz radę to podłączyć do starego silnika, sam w swoim wąskim to robiłem. Przewód z silnika ten od szybkiego biegu podpinasz pod motor + na włączniku przewód masy z silnika pod motor - tu musisz go przedłużyć bo z tego co pamiętam jest przykręcony do masy samochodu w okolicach obudowy dmuchawy. + który masz podpięty do starego włącznika podpinasz pod +12V na nowym  i dorabiasz kawałek przewodu który podpinasz do -12V na włączniku a drugi jego koniec gdzieś do masy auta.

Odp: Nagrzewnica ( silnik nagrzewnicy) Caro 92 rok
« Odpowiedź #3 dnia: Grudzień 26, 2018, 22:46:56 pm »

Offline mruk1313

  • OHV-FSO HEKO TEAM
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3429
  • Płeć: Mężczyzna
  • 19 lat z FSO
    • FSO POLONEZ CARO+ 1.6GSI 1998r. 60tyś km... i coś jeszcze x2......
Dzięki, a może ktoś będzie się chciał pozbyć silnika nowego typu:).
FSO cars from POLAND
...........3xFSO.........

Odp: Nagrzewnica ( silnik nagrzewnicy) Caro 92 rok
« Odpowiedź #4 dnia: Grudzień 27, 2018, 20:56:41 pm »

Offline lesor#1973

  • FSO:1993-1996 B1078
  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1316
  • Płeć: Mężczyzna
  • Borełło, Carełło, 115c_w_Jesionie
Dasz radę to podłączyć do starego silnika, sam w swoim wąskim to robiłem. Przewód z silnika ten od szybkiego biegu podpinasz pod motor + na włączniku przewód masy z silnika pod motor - tu musisz go przedłużyć bo z tego co pamiętam jest przykręcony do masy samochodu w okolicach obudowy dmuchawy. + który masz podpięty do starego włącznika podpinasz pod +12V na nowym  i dorabiasz kawałek przewodu który podpinasz do -12V na włączniku a drugi jego koniec gdzieś do masy auta.
Tak, wszystko się zgadza.

/Nie trzeba nowego silnika/
Zważcie jegomość – odparł Sanczo Pansa – że to, co tam się ukazuje, to nie żadne olbrzymy, ino wiatraki.