Takie kombo ostatnich tygodni. Od swapa minął rok i lekko ponad 10tyś zrobionych kilometrów, silnik i napęd sprawują się (jeszcze) bez zarzutów

- wymieniony olej Motul 6100 10W40
- wymieniony filtr oleju, filtr powietrza, filtry gazu
- wymienione wkładki zamków drzwi na nowe oryginalne
- oklejone tylne ramki drzwi folią 3M Czarny Mat
- wywalony termostat
Jestem w trakcie przerejestrowywania ATU na siebie, w tym roku OC tylko na mnie wyszło o 100zł mniej (470zł) niż na współwłasność z ojcem. Termostat wywaliłem, bo w te upały na trasie przy prędkościach powyżej 120km/h prawie ciągle pracował wentylator. Po wywaleniu jest trochę lepiej ale nadal wskazówka o grubość kreski ponad 90

Chyba trzeba pomyśleć o jakiejś customwej chłodnicy bo wychodzi na to, że szeroka miedziana nie daje rady przy VVC
