dzisiaj odebralem amory kupione do sprawdzenia - wydalem stowe, czyli uzylem stowy, zeby zrobic dobrze spolecznosci PTK,
gazowe od merivy,zafiry,combo,
generalnie nie pasuja :
- srednice oczek na sruby za duze, ale to akurat zaden problem
- szerokosc tulei mocujacych zbyt duza, na dole to nie przeszkadza ,na gorze trzeba sporo obciac, w tym gume tulejki,ale da sie to zrobic
- dlugosc maks o 8cm krotsza niz amor od Trucka - taki mialem pod reka i pasuje do Plusa, wiec bedzie odnosnikiem
- dlugosc min o 4cm krotsza niz amor Trucka
- wynikowo skok 14cm ,a Truck 18cm
Wniosek : prawdopodobnie da sie zalozyc do Plusa, chociaz raczej nie do podwyzszanych wersji
Takie samochody to ja moge naprawiać! 
raczej takie usterki

ale nie mow hop, bo i to moze cie przerosnac
Możesz wierzyć lub nie, ale tak na odległości 800 metrów to nastąpiło.
jadac 60km/h jeden km przejezdzasz w ciagu jednej minuty,
gdybys palowal silnik do odcinki, to w 1 min nie rozgrzejesz kolektora do czerwonosci ,a palujac silnik 800m przejedziesz raczej szybciej niz w 1min,
wiec fizycznie nie ejst mozliwe, zeby te wszystkie przetopienia nastapily na odcinku 800m,
dodatkowo piszesz teraz o przegrzaniu silnika, czyli gotowaniu cieczy chlodzacej ,ale to sprawa niezwiazana z grzaniem kolektora - nie generowales z silnika 300KM ani 200KM, zeby chlodzenie mialo niewyrabiac,
sprawdz pompe wody i termostat , a w sprawie grzania kolektora sprawdz droznosc wylotu w tym katalizator