Co do cynkowania, pasy montażowe do baku najpierw oglądał znajomy który pracuje w galwanizerni 20 lat . . . dużo takich elementów pokrywa i nic się z warstwą nie dzieje, pod warunkiem że jest zabezpieczona farbą. Zresztą usługa za free, więc spróbować warto. Zastanawiam czy ktoś to już robił, tych konkretnych elementów, czy same teoretyzowanie.
Co do baku, poprzedni rzemieślniczy wytrzymał 5 lat (od 2014). Auto jeździ zima nie zima, śnieg, deszcz, sól i inne całoroczne atrakcje. Poprzednim razem pod czas montażu wymieniłem po prostu gumę na dłuższą i elastyczniejszą. Poprzedniego baku nie miałem czasu nawet malować, więc wylądował w aucie w tym cienkim, czarnym i spływającym lakierze, pod którym już była rdza. Potrzebowałem na już więc nie miałem czasu się bawić. Teraz dostał warstwę chlorokauczuku a na do po montażu przyjdzie konserwacja.