Także dbajcie o swoje pasy w plusach bo nie znacie dnia ani godziny a sytuacja może być niebezpieczna. Trzeba je wzmacniać nawet gdy są zdrowe bo nigdy nie wiadomo gdzie ma słaby punkt i puści.
oj tam, oj tam,
dokladne ogledziny powiedza na ile pas jest sfatygowany, chyba ze klos dla zamaskowania nalozyl tam 0.5cm biteksu,
niestety, zeby porzadnie wzmocnic mocowanie drazkow w plusie, to trzeba powrocic do wymiarow z minusa, a wiec zmniejszyc odstep do kola pasowego,
co w przypadku kola 3-bieznie (klima) moze powodowac problemy - w koncu po cos wyprofilowali ten pas inaczej niz w minusie
Tak samo, soczewki to był sposób na miniaturyzację reflektora, natomiast co do zasady działanie jest takie samo i źródło światła inne przewidziane do danego reflektora powoduje zaburzenie światła i cienia - na maszynce widać albo jaśniejsze kółko, albo tylko tyle, że coś zajebiście jasno świeci i nic poza tym.
nie bardzo,
jezeli w soczewce masz H1, to on swieci na okolo, a wiec zastapienie go kseonem swiecacym na okolo nie zmienia rozkladu swiatlA,
mam takie soczewki, gdzie odciecie swiatla jest realizowane na wkladce z blachy wycietej w odpowiedni ksztalt,
reki sobie nie dam obciac, ale sadze, ze po wlozeniu kseona bedzie swiecila tak samo jak na H1,
gorzej byloby z LEDem, bo moga sie pojawic ciemne plamy,
tak naprawde problem z zastapieniem halogenow czyms innym dotyczy glownie "kapturkowcow", czyli H4 i H7, bo reszta to jest poprostu swiecaca kulka