Przy okazji zastosowałem inny sposób montażu tarcz kotwicznych i dzwigni zwrotnicy do zwrotnicy. Zamiast fabrycznych śrub z łbem szesciokatnym zeszlifowanym z jednej strony i blaszek które trzeba zakrzywiac zastosowałem sruby z obniżonym łbem walcowym i podkładki sprezynujace.
nie zdziwilo cie, ze te leniwe patalachy w fabryce nie wpadly na ten pomysl przed Tobia ? przeciez zmienili sruby mocujace polosie na imbusowe,
a sruby przednich piast/zwrotnic pozostawili takie same przechodzac na Lucasa - a sorki, przepraszam, przeciez te sruby nie sa takie same, bo maja rozne dlugosci,
takie same zostaly lby srub i zabezpieczenia nakretek

dlaczego nie wsadzili tam imbusow i podkladek sprezystych

, tylko ciagle bawili sie w scinanie lbow i klepanie tych smiesznych blaszek,
kiedy w sklepie czekaly gotowe sruby i podkladki sprezyste

moze dlatego, ze starego rozwiazania nie wolno zamieniac chalupniczym druciarstwem, bo te sruby trzymaja hamulce i kierownice (zwrotnice)

rozumiem, ze nie kazdy jest konstruktorem, lub jakimkolwiek inzynierem mechanikiem, ale zawsze mozna zapytac na czym polega dana konstrukcja,
bo pal licho imbusy, da sie zabezpieczyc taka srube przed obracaniem, ale z tymi podkladkami sprezystymi to zjebales - blaszki sa najlepszym rozwiazaniem, od biedy mozna zastosowac sruby z plastikiem, ale podkladka sprezysta nie nadaje sie sie w tym miejscu (nawet zwykla plaska bylaby lepsza),
popraw to przed montazem
Przy okazji chciałbym zapytać jak to jest z maksymalnym skretem kół. Wiem że koło roku 95 przenieśli zaciski przed oś i niby to umożliwiło większy skręt kół. Teraz też będę miał zaciski przed osią więc co trzeba przerobić aby uzyskać większy skręt?
zakladasz zwrotnice od Lucasa, wiec jeszcze przekladnia musi mocniej wychylic was,
trudno powiedziec jak to bylo z tym skretem, czy to szerokie Caro z zaciskiem od srodka bylo ulomne i dostalo ograniczniki skretu, czy mieszali pozniej przy wasach,
trzeba by bylo porownac elementy z roznych aut i to takie nie zmieniane, bo np. wspornik drazka jest niesymetryczny i w zaleznosci od montazu, os wystepuje w innym miejscu