Koledzy, może ktoś coś podpowie, ale do rzeczy. Otóż mój GSI już parę razy, chyba 6 razy, zrobił takie coś, że coś mu odwala i ciężko wchodzi na obroty, strzela w tłumik, i to jest i na PB i LPG II, z tym , że jak się przytrzyma na LPG to łatwiej wraca do życie, i można już spokojnie jechać. Po klikaniu błędów wybłyskuje 12, wiadomo CPWK, dalej 13- sonda, dalej 17- wtrysk, wtryskiwacze. I dało się zauważyć, że to zdarzyło się przeważnie jak go zgasiłem po przejechaniu 100-200 metrów i próbie ponownego rozruchu. Wszystko przejrzane i nie ma czego się czepić, przewody, świece roczne. Sonda chyba sprawna, bo jak się podłączy multimetr lub wskaznik do sondy to widać, że napięcie faluje, wtryskiwacze też pewnie sprawne, bo jak wszystko powróci do normy, czyli praca silnika, to ładnie pracuje, pięknie wchodzi na obroty, no i ma moc. Proszę o sugestie.