Przyciąłem bo się opierały o te górne odboje czy stał na kołach czy był w powietrzu, więc stwierdziłem być może to jest moim problemem, czemu auto stoi wysoko bo przez cały czas górny wahacz opiera się o odbój. Nie chcąc rozbierać znowu amorków, poduszek, ściskać sprężyn itd., żeby sprawdzić czy to jest główny winowajca, obciąłem górne odboje na aucie, ale jak widać chyba za dużo. W razie czego sobie kupię inne odboje i wtedy już pomierzę dobrze ile mają mieć :D
Auto jeszcze trochę postoi bo, zamówiłem przekładnię kierowniczą regenerowaną a dostałem szrot używkę z luzem więc będzie batalia z gościem o zwrot kasy i muszę poszukać i zamówić sobie inną. Tyle dobrze, że kupione przez allegro.
Sprężyny mam nowe ze śnieżka, zamówione w wersji truck skróconej o 2 zwoje. Miałem też komplet skracanych -2 zwoje diaxmotosport
ale stwierdziłem, że lepiej jest mieć je normalnie zakończone a nie obcięte.