Autor Wątek: -----===== Co zrobiłem dziś w moim aucie **2022** =====-----  (Przeczytany 66456 razy)

0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.

Odp: -----===== Co zrobiłem dziś w moim aucie **2022** =====-----
« Odpowiedź #220 dnia: Luty 18, 2022, 23:50:58 pm »

Offline Gomulsky

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3140
  • Płeć: Mężczyzna
    • Kombi 1,8 16V
Kup sobie programator, zdobądź wiedzę
I tu szanownego kolege zaskoczę. Posiadam diangonskop, którym mogę programować kluczyki, natomiast Lagunę obsługuje dopiero od 3 generacji... nie powiem było to dla mnie zaskoczeniem, gdyż zazwyczaj dziala to w druga stronę. Co do wiedzy to w internecie są setki tutoriali jak to robić, więc to nie problem.

Odp: -----===== Co zrobiłem dziś w moim aucie **2022** =====-----
« Odpowiedź #221 dnia: Luty 19, 2022, 00:18:16 am »

Offline kliper

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 73
    • Bosch 97 -> 1.4
Dokręciłem dzisiaj głowicę po 1000km i w sumie nie spodziewałem się, ale niektóre śruby się dociągnęły do kontrolnych 100Nm. Wszystkie się ruszyły do książkowego momentu.

Odp: -----===== Co zrobiłem dziś w moim aucie **2022** =====-----
« Odpowiedź #222 dnia: Luty 19, 2022, 09:04:13 am »

Offline Morfina

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 889
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro V6
Przykra sprawa,trzeba było szczekać w trakcie kontroli jak wlepiali mandat a nie wylewać swoje żale po czasie na forum. Czyżby brakło odwagi?  <lol2>
Ślusarz, złodziej, łowca krasnali

Odp: -----===== Co zrobiłem dziś w moim aucie **2022** =====-----
« Odpowiedź #223 dnia: Luty 19, 2022, 10:09:13 am »

Offline utek

  • utek#1915
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3691
  • Płeć: Mężczyzna
  • kujawiak
Producent nie jest w stanie zlokalizować urządzenia? To wydaje się być możliwe, jeżeli urządzenie potrzebuje lokalizacji do działania.

Odp: -----===== Co zrobiłem dziś w moim aucie **2022** =====-----
« Odpowiedź #224 dnia: Luty 19, 2022, 12:24:35 pm »

Offline mp79

  • Autsajder
  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3042
  • Płeć: Mężczyzna
    • truckło
Przykra sprawa,trzeba było szczekać w trakcie kontroli jak wlepiali mandat a nie wylewać swoje żale po czasie na forum. Czyżby brakło odwagi?  <lol2>
"Trzeba było" ... Nie ma to jak dobre rady po fakcie...
Skoro potrafisz zachować zimną krew nie tylko przed komputerem, pamiętaj, by pochwalić się, co zrobiłeś, gdy Ciebie sczapili. 😜
Nie wiem, czy nieprzyjmowanie mandatu jest sposobem na jego uniknięcie, gdy milicja nie ma na celowniku zastępczego kozła ofiarnego.
Osobiście, pod wpływem filmików o mafii drogowej, zwanej policją, coraz mocniej noszę się natomiast z zamiarem zakupu kamerki, ale w razie gdyby milicjanci koniecznie chcieli mnie wrobić, dopiero przed sądem przyznałbym się do posiadania stosownych nagrań.

Odp: -----===== Co zrobiłem dziś w moim aucie **2022** =====-----
« Odpowiedź #225 dnia: Luty 19, 2022, 13:21:48 pm »

Offline Morfina

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 889
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro V6
Tyle że ja się nie robię chodzącą alfą i omegą w każdym temacie. Jeśli chodzi o moje kontakty z policją 7-8 lat wstecz to uwierz że nie są to tematy do opowieści na forum publicznym  <spoko> Mam dwóch znajomych w drogówce i z ich opowieści tak naprawdę dużo zależy od rozmowy z kierowcą,jak ktoś się umie tłumaczyć to często gęsto puszczają żeby zaoszczędzić sobie papierkowej roboty nawet jak przekroczysz 20 km/h. Jak w każdy zawodzie są dobrzy i źli ludzie
« Ostatnia zmiana: Luty 19, 2022, 13:24:07 pm wysłana przez Morfina »
Ślusarz, złodziej, łowca krasnali

Odp: -----===== Co zrobiłem dziś w moim aucie **2022** =====-----
« Odpowiedź #226 dnia: Luty 19, 2022, 19:04:01 pm »

Offline CieniaczRider

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 524
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro Plus
Wyjąłem skrzynię biegów w Bravo 2 ojca-czas kupić jakiś klucz udarowy, bez niego robota bardzo się dłuży  <lol>

Odp: -----===== Co zrobiłem dziś w moim aucie **2022** =====-----
« Odpowiedź #227 dnia: Luty 19, 2022, 20:34:25 pm »

Offline Sławek#1978

  • Partacz
  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1747
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro '96 OHV Turbo +1?? KM?? & Fiat Croma 1.9 JTD '09 120 KM - Holownik & Volvo V70 2.4T AWD '01 200 KM - "TurboŁoś"
Wyjąłem skrzynię biegów w Bravo 2
Czyżby nieszczęsna M32?

czas kupić jakiś klucz udarowy, bez niego robota bardzo się dłuży 
Nawet jakiś bateryjny bardzo usprawnia robotę :p

W temacie, udało mi się dziś pospawać kolektor pod turbo.
Im dalej w blachę tym więcej rdzy...

Odp: -----===== Co zrobiłem dziś w moim aucie **2022** =====-----
« Odpowiedź #228 dnia: Luty 19, 2022, 21:06:15 pm »

Offline CieniaczRider

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 524
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez Caro Plus
Nie kupiłbym auta z tą skrzynią :)

Zwykła Fiatowska o nieznanym mi kodzie-ale do wymiany nie skrzynia, a sprzęgło (komplet)

A może jakiś model klucza polecisz?

Odp: -----===== Co zrobiłem dziś w moim aucie **2022** =====-----
« Odpowiedź #229 dnia: Luty 19, 2022, 21:34:36 pm »

Offline mihals

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1164
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez ohv
Przepraszam ze zaofftopuje w tym wątku i tym forum, ale napiszę o Polonezie.
Przeczyściłem wszystkie rury układu chłodzenia w roverze, metalową rurę zastąpiłem nierdzewką. Pytanie do zgromadzonych, ma może ktoś na sprzedaż gumowy przewód wody idący od termostatu do metalowej rury od chłodnicy w roverze?

Odp: -----===== Co zrobiłem dziś w moim aucie **2022** =====-----
« Odpowiedź #230 dnia: Luty 20, 2022, 01:14:21 am »

Online Multec

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3793
  • Płeć: Mężczyzna
    • E46 325Ci | ROVER 45 1.8 | C+ 98 | Caro 1996 1.6 16V
Kup kolano termostatu od OHV. Ciut krótszy, ale pasuje.
"JAZDA PRÓBNA" c.d nastąpi...

Odp: -----===== Co zrobiłem dziś w moim aucie **2022** =====-----
« Odpowiedź #231 dnia: Luty 20, 2022, 01:59:22 am »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6627
  • Płeć: Mężczyzna
Tyle że ja się nie robię chodzącą alfą i omegą w każdym temacie.

Bo nie umiesz wnioskować.
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Odp: -----===== Co zrobiłem dziś w moim aucie **2022** =====-----
« Odpowiedź #232 dnia: Luty 20, 2022, 18:43:43 pm »

Offline Buźka

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5218
  • Płeć: Mężczyzna
    • Klimatyzowany Caro Plus 1.6 GSI '01
Jak wspomniałem niedawno, zmieniłem już koła na letnie, bo u mnie pogoda prawie że wiosenna, a nawet gdyby nagle spadło trochę białego, to wymiana kół na zimowe, jest kwestią 20 minut. No i riale ładniejsze od tip topów. Pojeździłem sobie troszkę poldkiem wkoło komina, bo mi się nudziło, a gaz teraz jeszcze "w miarę" tani, więc żal nie skorzystać. Co by nie mówić, mikser skutecznie go muli, bo nawet na krótkim moście, nie jest to jakoś demon, ale przyzwyczaiłem się. A zresztą, nie mam jakoś znów ciśnień, żeby nim rekordy na setkę robić. Chodzi bardziej o przyjemność z jazdy. Może mu jednak sekwencję założę, a może go jednak sprzedam i kupię sobie bmw,  :P :P nie wiem. Będę kombinował tak, żeby mieć poldka i coś innego, bo naprawdę polonezy "kocham" ale coś normalnego tez fajnie mieć. Zobaczę. Myślę teraz, że jak się zrobi jeszcze cieplej, to może się poświęcę i wleci ponownie most 3,9 plus oczywiście wymiana koła napędowego przekładni licznika w skrzyni biegów. mam zapasową" skrzynię z mojego starego 1.6 GLE, więc będzie jak znalazł. Pojeździłem już trochę na tym moście i stwierdzam, że aż tak wielkiej różnicy nie ma, a za to przyjemniej się jedzie na dłuższym przełożeniu. 1.4 wcale aż tak źle sobie na tym nie radzi. Jakby go bujnąć na benzynie, bez miksera w dolocie, to było całkiem znośnie. No i myślę, ze na spalaniu będzie różnica, może niewiele, ale jednak. I tak rovera trzeba troszkę wyżej pokręcić, żeby sprawniej się odpychał, więc aż takiej różnicy tu nie widzę. Most włożyłem bardziej dla sprawdzenia, czy jest cichy i żeby mieć pretekst do dorobienia mocowań. Zobaczę, czy mi się będzie chciało. Tym razem pójdzie sprawniej, bo tylko odkręcić jeden i przykręcić drugi. No i oczywiście półosie zmienić na te pod bębny, bo wyjąłem je z plusowego, bo ten z rovera jest na spowalniaczach.

Odp: -----===== Co zrobiłem dziś w moim aucie **2022** =====-----
« Odpowiedź #233 dnia: Luty 20, 2022, 19:58:00 pm »

Offline kliper

  • Nowicjusz
  • Wiadomości: 73
    • Bosch 97 -> 1.4
Pojeździłem już trochę na tym moście i stwierdzam, że aż tak wielkiej różnicy nie ma, a za to przyjemniej się jedzie na dłuższym przełożeniu. 1.4 wcale aż tak źle sobie na tym nie radzi.

Miło to słyszeć, bo też mam w planach swap na rovera bez zmiany mostu i się zastanawiałem jak to jest przy 1.4 i 3,9.

Odp: -----===== Co zrobiłem dziś w moim aucie **2022** =====-----
« Odpowiedź #234 dnia: Luty 20, 2022, 21:04:44 pm »

Offline Buźka

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5218
  • Płeć: Mężczyzna
    • Klimatyzowany Caro Plus 1.6 GSI '01
Wiesz, 1,4 daje radę. Jak nie chcesz robić sprintu spod świateł, to będzie ok. a na trasy, to już w ogóle. U mnie jest zdławiony na dolocie mikserem i to robi różnicę. Jak jeździłem na początku na samej benzynie, nawet bez gumy na dolocie, to szedł całkiem ładnie. Na jedynce nawet dawał radę kołem zakręcić. Tyle tylko, że trzeba było go nieco wyżej kręcić, niż normalnie na krótszym moście. tzn. na krótszym też trzeba go kręcić, ale przyspieszając do normalnych wartości, czyli np. dwójka do 40, trójka do 60 itd. to jakoś tam będzie jechał, co na moście 3,9 już nie jest możliwe i trzeba go troszkę przeciągnąć wyżej, ale rekompensuje to lepsza jazda przy wyższych prędkościach. Zresztą, to tak samo jak z GSi, tylko różnica jest taka, że rover lepiej zniesie mulenie go na niższych prędkościach obrotowych, a w ohv, to wiadomo, jak się to kończy.Do mostu 3,9 lepszy jest nioby 1.6 rovera, bp jednak parę koni więcej i niuta chyba też. Ale i tak na 1.4 nie jest aż tak źle, jak myślałem, że będzie. Wszystko zależy od tego, czego kto oczekuje od auta. Czy dynamiki, czy wygodniejszej jazdy w trasie, przy niższych obrotach. Jeśli nie ma się jakieś padaki, zamiast silnika, to 1.4 da radę. Przy wyprzedzaniu, to oczywiście redukcja i dopiero, bo to jednak inne przełożenie.

Odp: -----===== Co zrobiłem dziś w moim aucie **2022** =====-----
« Odpowiedź #235 dnia: Luty 20, 2022, 21:14:40 pm »

Offline Gomulsky

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 3140
  • Płeć: Mężczyzna
    • Kombi 1,8 16V
Swapowanie do poloneza 1,4 to jak strzelanie do komara z grubej berty... Przy tym nakładzie pracy zdecydowanie lepiej wrzucić 1,6, a najlepiej 1,8. Różnica taka, że trzeba innego kompa, wtryski i wstawić łożysko wałka sprzęgłowego. No i przy 1,8 trzeba zadbać o rozrusznik, gdyż na ciepłym silniku bywa różnie z odbalaniem.

Jak chodzi o jazdę to do 1,6 i 1,8 od razu polecam sobie darować fabryczne 4,3. Chyba że ktos robi rajdówkę, albo driftowóz. Wtedy elastyczność i zapas momentu są wskazane. Ale do normalnej jazdy to nawet 4,1 to jest jakaś porażka. W ogóle jak tak obserwuję skrzynie PNa to tam wszystko jest porażką. Zajebiście krótka 1, nieproporcjonalnie długa 2. potem dość krótkie 3, długa 4 i krótka 5. Dla OHV zabójstwo, rover jakoś to znosi. No w każdym razie do rovera 1,6 i 1,8 polecam 3,9. Do 1,4 najlepiej pasuje 4,1, ale utrafić coś takiego, oryginalne, niewyjące i na szerokim moście to jak strzelić 6 w lotto.

Odp: -----===== Co zrobiłem dziś w moim aucie **2022** =====-----
« Odpowiedź #236 dnia: Luty 20, 2022, 22:09:08 pm »

Offline Daniel#1984

  • Democratic Republic Of Boland
  • Moderator
  • Wiadomości: 4766
  • Płeć: Mężczyzna
  • Kukle City
    • 1.6 Abimex 1996 LPG
Nie do wiary, że ludziom się chce jeszcze swapować to angielskie padło o pojemności 1.4  ;p Jak wyżej, jak ktoś chce jeszcze wrzucić 1,6 czy 1,8 to jestem w stanie zrozumieć, choć nie znoszę dźwięku tego silnika, ale przynajmniej to się odpycha. A nie, że trzeba w komplecie zmieniać most na "świętego graala" 4:3, w dodatku najczęściej godząc się z wyjcem, bo większość egzemplarzy na rynku jest zajechana.

Cytuj (zaznaczone)
Zajebiście krótka 1, nieproporcjonalnie długa 2. potem dość krótkie 3, długa 4 i krótka 5.

No, to prawda - nie wiem, co nimi kierowało. Pewnie "racjonalizacja", tylko po to, żeby ktoś dostał premię. Krótka jedynka przydaje się w terenie, ale fakt faktem dwójka jest za długa. Wystarczyłoby poprawne zestopniowanie dwójki, i już by było całkiem spoko - pozostałe biegi nie są tragiczne. Najgorsza "dziura" jest między 1 a 2 biegiem.
« Ostatnia zmiana: Luty 20, 2022, 22:11:20 pm wysłana przez Daniel#1984 »
Z kolan wstajemy, łbem w sufit je...

Odp: -----===== Co zrobiłem dziś w moim aucie **2022** =====-----
« Odpowiedź #237 dnia: Luty 20, 2022, 23:31:15 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13901
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Ale realia są takie, że jak już przyjąłeś i nie masz nagranej rozmowy z psem, na której widać wszystkie nieprawidłowości I nadużycie z jego strony to masz niemal zerowe szanse na uchylenie mandatu, bo w końcu przyjmując go przyznajesz się do winy, więc dlaczego niby zmieniłeś zdanie?

Generalnie mandatów za prędkość raczej nie należy przyjmować. Ponieważ gdy posiedzisz i pokminisz to w większości przypadków będziesz w stanie udowodnić, ze pachoły źle dokonały pomiaru
chyba szkoda czasu i nerwow, bo faktycznie bez dowodow nic z tego nie bedzie,
przy nieprawidlowym pomiarze calosc powinna byc odrzucona, ale jak zaczna dywagowac to jakies  posrednie stany im sie znajda czy inne hgw - kolejna walka z wiatrakami,
teraz moze bym nie przyja mandatu, ale pamietam ze kiedys za jazde rowerem nie przyjalem, to pierwsza rozprawa jest zaoczna i przysylaja mandat+koszty procesu, dopiero trzeba sie odwolac i jest rozprawa na zywo - i tak ledwo sie wykpilem, mimo ze to bylo jawne psie skurwysynstwo (dzien lapanki na rowerzystow, sami sie pochwalili w trakcie),
teraz to tez przeciez ustawiona akcja, a takich akcji nie robi sie po to, zeby darowac mandaty

Jakaś k&^*&^&%^ ukradła mi w Olkuszu z samochodu yanosika. Zostawiłem trucka na 2 minuty, zapomniałem zamknąć, wróciłem, sprzętu już nie było.
wszystko wskazuje na to, ze to jakis "ch*"owy dzien byl

Dokręciłem dzisiaj głowicę po 1000km i w sumie nie spodziewałem się, ale niektóre śruby się dociągnęły do kontrolnych 100Nm. Wszystkie się ruszyły do książkowego momentu.
normalna sprawa, uszczelka jest ugniatana przez rozszerzajaca sie glowice,
po dokreceniu tez bedzie zgniatana, ale powinna stawiac wiekszy opor i byc bardziej sprezysta


Przykra sprawa,trzeba było szczekać w trakcie kontroli jak wlepiali mandat a nie wylewać swoje żale po czasie na forum. Czyżby brakło odwagi?
zycze ci tylko tego, zebys zachorowal na to co ja odwazny szczekaczu i pokazal jak sie diluje z psiarnia,
tylko uwazaj, zebys sie nie rozplakal, bo przeciez nie jestes Alfa i Omega ani nie jestes tak twardy jak Ostry Cien Mgly, wiec psychika moze nie wytrzymac,

ja nie jestem recydywista i/lub nie mam kumpli w psiarni, wiec nie poznalem psiego jezyka - wymagam (pewnie na wyrost) od kundli, ktorym posrednio place ciezki szmal za prosta sluzbe, zeby potrafili rozpoznac co jest szkodliwym spolecznie przestepstwem ,a co nieistotnym wykroczeniem,
i zajeli sie zwalczaniem tego pierwszego, a nie rabowaniem obywateli za to drugie


Osobiście, pod wpływem filmików o mafii drogowej, zwanej policją, coraz mocniej noszę się natomiast z zamiarem zakupu kamerki, ale w razie gdyby milicjanci koniecznie chcieli mnie wrobić, dopiero przed sądem przyznałbym się do posiadania stosownych nagrań.
kamerke nawet mam, nie woze od lat - troche kijowo, ze czlowiek zamiat wsiasc i jechac, gdy ma taka potrzebe, to trzeba sie skupic na tym, by powlaczac wszystkie systemy zabezpieczajace go przed bycie jeleniem,
niby mozna zautomatyzowac ten proces, kupujac drogie kamerki, ale jak wyzej widac takie rzeczy gina z samochodow ;>
tak na dobra sprawe to jedna kamerka nie wystarczy, by pokryc wiekszosc przypadkow, bo:
- potrzebna jedna do jazdy na wprost z przodu
- przyda sie tylna nagrywajaca innych i najlepiej rejestrujaca wlaczenie twoich kierunkowskazow
- boczne tez by sie przydaly, bo rowerzysta moze z premedytacja wjechac w bok, gdy stoisz na podporzadkowanej
- rejestracja licznika tez moze byc przydatna

i nie wiesz, czy jedziesz jeszcze samochodem osobowym, czy juz mobilnym studiem filmowym - mozliwe nawet, ze googlowozy woza na sobie mniej obiektywow


Myślę teraz, że jak się zrobi jeszcze cieplej, to może się poświęcę i wleci ponownie most 3,9 plus oczywiście wymiana koła napędowego przekładni licznika w skrzyni biegów. mam zapasową" skrzynię z mojego starego 1.6 GLE, więc będzie jak znalazł.
tylko po co bawic sie z robieraniem skrzyni, by wymienic naped predkosciomierza,
jezdzisz na 13', wiec licznik na 3.9 klamie o co najmniej 5km/h przy stowie (licznik pokazuje 100, a jedziesz 95) ze skrzynia od 1.6,
przy skrzyni z 1.4 na moscie 3.9 najwyzej sklamie o te 5 w druga strone, chociaz pewnie nie dobije tego, czyli na liczniku 100 to jedziesz 105,
chyba ogarniesz w pamieci takie dzialania - nie ma co sie przejmowac, psiarnia i tak przyklepie kilka dodatkowych km/h zebys poczul sie szybszy ;>

W ogóle jak tak obserwuję skrzynie PNa to tam wszystko jest porażką. Zajebiście krótka 1, nieproporcjonalnie długa 2. potem dość krótkie 3, długa 4 i krótka 5. Dla OHV zabójstwo, rover jakoś to znosi.
fakty techniczne sa takie, ze skrzynia w PN jest zestopniowana wzorcowo - oczywiscie zalozenia sa takie, ze V jest nadbiegiem,
jest to zestopniowanie do takiej zwyczajnej, mozna rzec komfortowej jazdy,
na tle innych aut, zwlaszcza nowszych konstrukcyjnie, ta skrzynia jest bardzo dluga (a nie krotka, bo krotka to ona moze jest na tle dzisiejszych wynalazkow, zwlaszcza 7,8 i 10 stopniowych automatow),
praktycznie wszystkie auta, ktore mam/mialem maja biegi krotsze, badz "nie dluzsze", bo maja np. prawie takie same, ale z silnikiem 2.0,
mozna przyjac, ze skrzynie w tych autach maja przelozenia do jazdy dynamicznej
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Odp: -----===== Co zrobiłem dziś w moim aucie **2022** =====-----
« Odpowiedź #238 dnia: Luty 21, 2022, 00:23:40 am »

Offline banned

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6627
  • Płeć: Mężczyzna
No, to prawda - nie wiem, co nimi kierowało. Pewnie "racjonalizacja", tylko po to, żeby ktoś dostał premię. Krótka jedynka przydaje się w terenie, ale fakt faktem dwójka jest za długa. Wystarczyłoby poprawne zestopniowanie dwójki, i już by było całkiem spoko - pozostałe biegi nie są tragiczne. Najgorsza "dziura" jest między 1 a 2 biegiem.

Ułatwienie ruszania i zwiększenie trwałości sprzęgła.Wiele aut ma nieproporcjonalnie krótką jedynkę.
Odwrotnie jest w motorsporcie, gdzie 1 jest cholernie długie bo sprzęgło i tak ma paść co imprezę, za to dwójka wchodzi późno na pełnej mocy.

choć nie znoszę dźwięku tego silnika, ale przynajmniej to się odpycha

Gorzej. Ty nie znosisz dźwięku fabrycznych mocnych Polonezów:

https://youtu.be/_yiiV8QGW3U?t=736

https://youtu.be/epKElRLqOi8?t=151

Chyba powinieneś kupić jakieś BMW z R6, może dźwięk gwoździ w maszynce do mielenia mięsa podpasuje bardziej ;>
Osiągi samochodów FSO fabrycznie mierzone z 5 osobami i 50kg bagażu na pokładzie.
Kupię części nadwozia Polonez Plus kolor 44E

Odp: -----===== Co zrobiłem dziś w moim aucie **2022** =====-----
« Odpowiedź #239 dnia: Luty 21, 2022, 00:33:12 am »

Offline Buźka

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 5218
  • Płeć: Mężczyzna
    • Klimatyzowany Caro Plus 1.6 GSI '01
przy skrzyni z 1.4 na moscie 3.9 najwyzej sklamie o te 5 w druga strone, chociaz pewnie nie dobije tego, czyli na liczniku 100 to jedziesz 105
Patrząc po gps, to na moście 3,9 i fabrycznej skrzyni 1.4, różnica była pomijalna, bo pokazywało prawie dokładnie z licznikiem, im większe prędkości, tym dokładniej, różnica na plus w gps, była niewielka. Natomiast teraz, to znów na 4,3 jest różnica na plus na korzyść fabrycznego licznika, bo fabrycznie, jak wiemy, licznik ma zawyżać. To samo by zapewne było, gdybym zmienił flaki w skrzyni i dał most 3,9. O ile wskazania prędkości można uznać za dopuszczalne, bez zmiany przełożenia w skrzyni, o tyle na przebiegu już nieco oszukiwało, bo brakowało troszkę.