dziwne, zeby upadajaca firma miala wprowadzac swoj wtrysk, skoro nawet duze koncerny korzystaly z gotowych rozwiazan,
obstawialem, ze tam siedzi komplet boscha, zwlaszcza ze na pokrywie sa trzy sruby tworzace trojkat,
no i bosch pracuje w trybie blizniaczym do fullgroupa, wiec nie musieli pisac nowych algorytmow do tego swojego MEMSa,
i jeszcze ta sciana 90KM pasuje,
kiedys komus sugerowalem, że przy swapie OHVki na K16 w plusie mozna zasilic go boschem, ktory siedzi pod maska,
potrzebny bylby tylko kolektor dolotowy i ogarniecie kola 60-2,
mocy troche mniej, ale eksperyment ciekawy bo roboty mniej, koszty nizsze, usterkowosc mniejsza, gruba konsternacja na zlotach
jednak osobniki decydujace sie na oklepany swap sa pozbawieni finezji, co przejawia sie nawet w tej podstawce pod akumulator
oczujnikowanie to pewnie wynalazek Lucasa, patrząc chociażby na TPS.
TPS w boschu to kwestia wykorzystania sciezek,
siemens w lagunie 1.8 przerzezbil to tak, ze zostala jedna sciezka, a dodano MAPa