Autor Wątek: Za duzo paliwa czy jak?  (Przeczytany 1669 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Za duzo paliwa czy jak?
« dnia: Styczeń 09, 2006, 23:13:40 pm »

Offline Lupo

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1187
  • Płeć: Mężczyzna
    • Był: FSO Polonez Caro 1.6GLI
Nareszcie udalo sie uruchomic w moim samochodzie pompe paliwa.

Zaburczala dzis o godzinie 13stej naszego czasu co zwiastowalo rychly koniec...

Niestety nic bardziej mylnego bo zabawa z tym trwala do godz. 23 po czym pompa zostala odlaczona na nowo..

Co sie dzieje:

po podlaczeniu samochod na chwilke odpalil ale pracowal jak traktor.
Po zgaszeniu nie chcial zapalic ani na benie ani na gazie.

W trakcie gdy sprawdzalismy pompe (bylo odlaczone zasilanie paliwem) udalo sie go odpalic na gazie.
Pochodzil, potem montaz pompy, odpalenie i znowu wszystko zgaslo i ani na jednym ani na drugim...

Po obserwacji silnika okazalo sie ze przy podlaczonej pompie cieknie z niego benzyna (cos w stylu jakby wlewalo jej sie za duzo..).
Napewno nie jest to wina jakiegos przewodu - wszystko sprawdzone.

I teraz tak, by go odpalic, nie wolno podawac mu benzyny i trzeba odpalic na gazie - chodzi ladnie ze az milo patrzec..
Jak tylko sie wlaczy pompe (nawet przy uruchamianiu tylko na gazie) to silnik sie tak zalewa, ze dopoki nie przestygnie to z odpalenia nici...

Co sie moglo stac bo ani ja, ani ojciec, ani sprowadzony mechanik nie moglismy dojsc..

Mechanik obstawial elektryke od przelacznika gazu.
Macie jakies pomysly - HELP!!!!

(reszta wykonanych dzis czynnosci w zakladce "Co dzis zrobilem z moim autem?")
<font color="#FFFFFF">- O! Widzę, że kupiłeś sobie Golfa.
- Nie, wygrałem. Była to druga nagroda w loterii.
- A to co w takim razie było pierwszą?
- Worek kartofli.</font>

Za duzo paliwa czy jak?
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 10, 2006, 15:31:49 pm »

kowal

  • Gość
Moze wtryskiwacz nie jest odcinany i leci i gaz i beznyna wtedty jest za bogata mieszanka?

Za duzo paliwa czy jak?
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 10, 2006, 18:38:59 pm »

ajk#1212

  • Gość
ja miałem taki problem ze moja pompa Bosch 1.1 bara nagle zaczęla podawać 3 bary i paliwo łało sie z wryskiwacza , auto bardzo cieżko wchodziło obroty, były problemy z odpaleniem, katalizator był koloru czerwonego i na wyzszych obrotach czarny dym z wydechu, dopiero na diagnostyce  w ASO zmierzyli  cisnienie na przewodach zaraz przed wtryskiwaczem i udało sie ustalić przyczyne tyc wsyztskich objawów. Swoja drog? ciekawi mnie dlaczego pracujaca dobrze przez 8lat pompa nagla zwiększyła swoje ci?nienie 3krotnie?


Pozdrawiam Adam

Za duzo paliwa czy jak?
« Odpowiedź #3 dnia: Styczeń 10, 2006, 19:08:34 pm »

kowal

  • Gość
Regulator cisnienia padl?

Za duzo paliwa czy jak?
« Odpowiedź #4 dnia: Styczeń 10, 2006, 20:24:15 pm »

ajk#1212

  • Gość
regulator ci?nienia jest przed samym wtryskiwaczem, a pompa ma dawać ci?nienie 1.1bara, a w przewodzie paliwowym przed regulatorem było 2.7-2.9 bara, wymienilem pompe na nówke sztuke (330zł) i auto dalej ?miga. :D  u kolegi Lupo moze byc podobnie........

Za duzo paliwa czy jak?
« Odpowiedź #5 dnia: Styczeń 10, 2006, 20:51:59 pm »

Offline Lupo

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1187
  • Płeć: Mężczyzna
    • Był: FSO Polonez Caro 1.6GLI
Pompe paliwa mam zamontowana nowa gdyz pracuje nad wskrzeszeniem w poldku jazdy na benzynie, ktorej nie widzial juz ho ho..

Mozliwe ze dali mi pompe z niewlasciwym cisnieniem, stad pojade to przy okazji sprawdzic.
Poki co odcialem ja wogole, bo podczas pracy az przelewala paliwo..
A to grozi pozarkiem..
<font color="#FFFFFF">- O! Widzę, że kupiłeś sobie Golfa.
- Nie, wygrałem. Była to druga nagroda w loterii.
- A to co w takim razie było pierwszą?
- Worek kartofli.</font>