Autor Wątek: Wymiana slimaka  (Przeczytany 3948 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Wymiana slimaka
« dnia: Luty 01, 2006, 19:13:15 pm »

Bronx_1.5GLE

  • Gość
Witam , doszedelm juz ze linka mi nie kreci sie , wiec pewnie wymiana slimaka sie szykuje...
po przegldaniciu ksiegi juz wiem ze jest on po lewej stronie skrzyni biegow , i teraz pytanie czy aby go wymienic trzeba zrzucac skrzynie i cos tam rozkrecac ??
czy da to sie wymienic bezposrednio pod autem ??


dodano


kurde wymienia to sie wogle bo szukalem po necie czesci i wszystko jest nawed linka trzymajaca bagaznik ( ta gumowa z tylu w caro ) a o slimaku nie widac  nie slychac ...

Wymiana slimaka
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 01, 2006, 19:38:26 pm »

Meggido

  • Gość
Wymieniasz cały reduktorek napędu linki prędko?ciomierza. Chyba trzeba skrzynię odkręcić od poduszki i przesun?ć. I naczej nie wyjmiesz tego badziewia.

Wymiana slimaka
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 01, 2006, 19:53:08 pm »

KHADAFI1877

  • Gość
tak da sie wymienic to ale musisz mieć kanał bo bez kanału to raczej niebardzo sie da :roll:

Wymiana slimaka
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 01, 2006, 20:09:10 pm »

Bronx_1.5GLE

  • Gość
Cytat: "KHADAFI#1877"
tak da sie wymienic to ale musisz mieć kanał bo bez kanału to raczej niebardzo sie da :roll:


taaa  :roll:    moj kanal to 4 ceglowki....   juz i tam trafialo mnie jak bak montowalem , a gdzie tam skrzynia :/


ok to o co mam sie pytac w sklepie , i czy wymaga to rak z gumy czy normalnych lopat ?? :)

Wymiana slimaka
« Odpowiedź #4 dnia: Luty 01, 2006, 22:03:47 pm »

KHADAFI1877

  • Gość
ja wymieniałem juz 2 razy ja w sklepie powiedziałem ?limak od prędko?ciomierza ten co wchdzi do skrzyni ;) normalne łapy ci w złupełno?ci wystarcz?

Wymiana slimaka
« Odpowiedź #5 dnia: Luty 01, 2006, 22:29:38 pm »

Offline Van

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1714
  • Płeć: Mężczyzna
    • LANOS 00 1.4 16v
trzeba wyci?gnac stary ?limak i odczytać co ma nabite. bo tego dziadostwa jest kilka. I jak bedzie inny to poprostu bedzie kantował na prędko?ci

Wymiana slimaka
« Odpowiedź #6 dnia: Luty 01, 2006, 22:56:07 pm »

Offline G.T.

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 900
a ja mimo wszystko najpierw wymienilbym sama linke ,nie jest powiedziane ze slimak ci padl

Wymiana slimaka
« Odpowiedź #7 dnia: Luty 02, 2006, 08:02:00 am »

Chomal#1856

  • Gość
Nie trzeba nic ?ci?gać żadnej skrzyni czy jej opuszczać.
Ja nie mam kanału a zajęło mi to około godzinkę tyle ze w kancie, ale nie ma tu różnicy ;)
Ale jak pisał GT najpierw linke sprawd?


Cytat: "Bronx_1.5GLE"
taaa  :roll:    moj kanal to 4 ceglowki....   juz i tam trafialo mnie jak bak montowalem , a gdzie tam skrzynia :/


Wierz mi, że zbiornik to pół biedy ;) (5razy sci?gany)
Ja niestety nie mam kanału a juz chyba 4 razy mialem skrzynke ?ci?gnięt?.
Wszystko się odbywa w pozycji jak ja to mowie na "|PIOCHA"  :mrgreen:

Wymiana slimaka
« Odpowiedź #8 dnia: Luty 02, 2006, 08:14:16 am »

Meggido

  • Gość
Ja bez kanału czy podjazdu wyj?łem skrzynię i założyłem. Tylko we dwóch.

Wymiana slimaka
« Odpowiedź #9 dnia: Luty 02, 2006, 09:17:37 am »

Chomal#1856

  • Gość
Meggido, ja do pmocy mialem tylko klana i ręce
Na kolanach pottrzymalem skrzynie a rekami docisn?c i zlapac tylko troche gwintu  :mrgreen: ...za trzecim razem pomagalem sobie juz lewarkiem  :roll:
Przy zbiorniku się naprzeklinalem bo mi sie opaski pourywaly :mad:
i wylalem chyba z 6l benzyny :cry:

Wymiana slimaka
« Odpowiedź #10 dnia: Luty 02, 2006, 09:55:48 am »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7254
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Cytuj (zaznaczone)
trzeba wyci?gnac stary ?limak i odczytać co ma nabite. bo tego dziadostwa jest kilka. I jak bedzie inny to poprostu bedzie kantował na prędko?ci

Przekłamania to najmniejszy problem. Znacznie większym problemem jest umielenie trybów. Tych reduktorów jest kilka rodzajów w zalezno?ci od przełożenia mostu. Kiedy? nawet udało mi sięznale?ć stronęproducenta tych ?limaków i tam było opisane co i jak ze wszystkimi danymi technicznymi. Musze się po?więcić i poszukać i tutaj zmie?cić.
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Wymiana slimaka
« Odpowiedź #11 dnia: Luty 02, 2006, 22:53:12 pm »

Bronx_1.5GLE

  • Gość
no to kurcza nie wiem , tzn tyle wiem , slimak sie kreci ( beee to byla walka ..  :cry: )
linka kurna tyz ... ale przypuszczam ze moze sie gdzies uwalila przy koncowce i jest za krotka ... wiec jutro kupie sama linke
mam nadzieje ze nic nie ugrzezlo w slimakowej dziureczce przytrzymujacej linke  :mrgreen:

Wymiana slimaka
« Odpowiedź #12 dnia: Luty 03, 2006, 10:36:13 am »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7254
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Mam mam znalazłem jak obiecałem.

Oto adres stronki porducenta z dokładnym opisem co i jak:
http://www.metal-tech.pl/pol/przek.html#3
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Wymiana slimaka
« Odpowiedź #13 dnia: Luty 18, 2006, 11:39:13 am »

Bronx_1.5GLE

  • Gość
no to problem sie pijawil zas ...
ostatni szczlila linka (urwala sie w tym slimaku tak ze jedna czest tam zostala) po 30 min dlubania udalo mi sie pozostalosc usunac , skrecilem wsio do kupy i wlozylem nowa :)
wszytsko dzialalo przez ok 300km i zas licznik nie dziala...
wiec wyciagam linke i patrze zas urwana w tym samym miejscu (w tym slinaku) jakies pomysly dlaczego ciagle sie tam rwie ??
kupilem przez pomylke cala w pancerzu , ale  boje sie zas wyniemiec co mi nie szczeli , no a 50 gr linka nie kosztuje....

Wymiana slimaka
« Odpowiedź #14 dnia: Luty 18, 2006, 12:49:21 pm »

Offline G.T.

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 900
moze wlasnie cos z pancerzem nie tak

Wymiana slimaka
« Odpowiedź #15 dnia: Luty 18, 2006, 19:31:53 pm »

Bronx

  • Gość
nie wymienilem pancerz , linke i zas problemy , chyba slimak zapchany ....
albo pancerz zle zrobiony bo nie dalo sie zatrzasku zapiac wiec podpoilowalem to biale gowno i dupa....

Wymiana slimaka
« Odpowiedź #16 dnia: Luty 22, 2006, 20:25:58 pm »

Bronx_1.5GLE

  • Gość
Cze no to znowu litania...
najpierw bardzo bym prosil aby ktos mogl podac jakie predkosci sa na 5 biegu przy 2ooorpm i 3ooo rpm. (1,5 gle - gaz)

Wracajac do linki to juz 3 linka z pancerzem... kazda szczela po 200 , 250 , 220 km...
ten cycek z slimaka gdzie wchodzi linka utopilem w smarze , wiec nie ma sie co przytrzec (chyba bo juz sam nie wiem ...) wiec porsze o porade.. (slimaka szkoda ruszac bo nowy ti 150zl )  :cry:

Wymiana slimaka
« Odpowiedź #17 dnia: Luty 22, 2006, 21:15:46 pm »

Chomal#1856

  • Gość
a w ktorym miejscu strzela :?:

Wymiana slimaka
« Odpowiedź #18 dnia: Luty 22, 2006, 21:55:55 pm »

Bronx_1.5GLE

  • Gość
Jakos przy (lub w ) tej prowadnicy gdzie wklada sie linke do slimaka.  Zastanawiam sie czy jak zas ta szczeli nie zapchac to poxipolem i wlozyc linke , pozatym teraz na tek lince jakies wrazenie mam ze do 70km/h dziwnie wskazuje predkosci z jakims opuznieniem... pozatym dziwnie wskazowka chodzi jak cofne i do przodu i cofne i do przodu (skacze podczas jazdy na wprost... albo to juz moja wyobraznia..)

Wymiana slimaka
« Odpowiedź #19 dnia: Luty 22, 2006, 22:06:33 pm »

Godzill

  • Gość
jak masz linke za krótk? i wypada raz tu raz tam nie ma widocznego uszkodzenia to pancerz został naciagniety i linka nie dostaje do dwoch koncy u mnie tak było ze wypadała zmienilem pancerz linka stara i gra :]
 :roll: