Cóż po zmianach może się wypowiem. Otóż jak pisałem wcześniej zmieniłem z tyłu resory na nowe 3-piórowe. Różnica jest faktycznie odczuwalna, jest twardziej, ale bynajmniej jak niektórzy sugerowali auto nie ma charakterystyki podobnej do taczki. Prowadzi się dobrze, nie ucieka. Uważam, że jest to po prostu najbardziej optymalne rozwiązanie, które można zastosować z tyłu. Co do dodatkowych sprężyn to mi to wygląda na rzeŹbę i moim zdaniem nie warto, gdyż 3 pióra wydają się stanowić optimum do tego auta i wiele więcej poza dobrymi amorkami i oponami nie ma co w tym zagadnieniu kombinować. Dodam, że mam u siebie opony 165/70 R13 i w porównaniu do 175/70 R13 różnica w prowadzeniu jest praktycznie niewyczuwalna. Nie uważam, żeby na szerokich oponach auto się lepiej zachowywało, a na 100% będzie się cieżej kręciło, z lekka pogorszy się przyspieszenie i auto może więcej palić. Nie mniej uważam, że felgi 14' dla tego auta to dobre rozwiązanie, jednak nie koniecznie z tak szerokimi oponami.
Pozdrawiam