Autor Wątek: GSI a GLI gdzie s? różnice i który jest lepszy.  (Przeczytany 17877 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

GSI a GLI gdzie s? różnice i który jest lepszy.
« dnia: Luty 23, 2006, 09:21:26 am »

brutalek

  • Gość
Koledzy doradzili mi żebym wymienil mojego Poloneza Caro 1,6 GLE + LPG, który wymaga małego remontu na "?wieższego" Caro plusa z roku 2000 a nie kupował w żadnym wypadku Seicento 1,1 MPI. Temat jest na forum -> Cała Polska.

Podejrzewam, że koszt remontu zbliżyłby się do ceny caro plusa więc tak chyba zrobię, ale nie wiem na co zwrócić uwagę przy zakupie plusa. Czym różni się GLI od GSI? Jak kupić caro plusa w dobrym stanie za rozs?dne pieni?dze?? Jaki jest koszt rocznego utrzymania plusa.?

Przywi?załem się do poloneza i bardzo wygodnie mi się nim je?dzi więc chyba pozostanę przy tym samochodzie tylko prosze o radę, jak nie kupić bubla tylko zadbany egzemplarz i jakiego przebiegu szukać, bo mój obecny polonez ma przejechane 152 000 km i już zaczyna się sypać, ale o tym w innym miejscu forum - Cała polska -> Zmienić poldolota czy nie zmieniac?..

Prosze o rady i pomoc.

GSI a GLI gdzie s? różnice i który jest lepszy.
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 23, 2006, 09:54:03 am »

RADDn/z

  • Gość
Bedzie kłotnia to wiadomo..Ja polecam ci zwyklego abimexa.Za duzo szklanek wymienilem w plusach

GSI a GLI gdzie s? różnice i który jest lepszy.
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 23, 2006, 10:21:06 am »

Chudson

  • Gość
No to żeby się nie kłócić to n,ie piszmy który lepszy tylko tak jak autor pyta "czym się różni".

A skoro szukasz co? tak młodego to może kombiaki też we?miesz pod uwagę ? No i z klim? co? by sie moze znalazło :)
GSI ma wielopunktowy wtrysk przez co według fabryki jest troche mocniejszy, do tego dochodzi na klapie fajny znaczek MULTIPOINT INJECTION , no i pod mask? nowocze?niej to wygl?da :) reszta to bez zmian. Co do szklanek to ja odwrotnie niżRaDDn/z bym powiedział :bierz plusa bo s? z hydraulik? bo za dużo się zaworów naustawiałem w poldkach. Tylko faktem jest ,że stare rozwi?zanie choć wymaga częstych ustawień to jest mało awaryjne.

GSI a GLI gdzie s? różnice i który jest lepszy.
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 23, 2006, 12:10:48 pm »

Offline G.T.

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 900
wiec bede obiektywny sam posiadam plusa GLI i polecam ci GSI co wielopunkt to wielopunkt, ladniej chodzi,a bosch to z natury MÓŁ

GSI a GLI gdzie s? różnice i który jest lepszy.
« Odpowiedź #4 dnia: Luty 23, 2006, 13:08:45 pm »

cichociemny

  • Gość
moze gli jest troche slabszy niz gsi  ale w gli mozna wiecej zrobic samemu no i jest latwiejszy w obsludze i szybciej znajdziesz gli niz gsi.

GSI a GLI gdzie s? różnice i który jest lepszy.
« Odpowiedź #5 dnia: Luty 23, 2006, 13:11:00 pm »

Meggido

  • Gość
Ja to bym chciał w Łodzi GLI na hydraulice znale?ć. Taki fakt uznałbym za wyczyn...

GSI a GLI gdzie s? różnice i który jest lepszy.
« Odpowiedź #6 dnia: Luty 23, 2006, 13:17:59 pm »

Offline G.T.

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 900
Meggido, a co to za problem z plusem GLI?

GSI a GLI gdzie s? różnice i który jest lepszy.
« Odpowiedź #7 dnia: Luty 23, 2006, 14:12:47 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
wlasciwie to taki temat juz istniej
JA mam plusa GLI ,a wolalbym GSI
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

GSI a GLI gdzie s? różnice i który jest lepszy.
« Odpowiedź #8 dnia: Luty 23, 2006, 14:13:48 pm »

Meggido

  • Gość
Za cholerę nie mogę takowego w Łodzi namierzyć. S? wszystkie, ale na hydraulice nie. Ja i tak wtrysku nie chcę i osprzętu, bo na ga?niku chcę go mieć. Dopiero po 2 miesi?cach jeden kole? ma rozbitego plusa i na czę?ci go sprzedaje.

GSI a GLI gdzie s? różnice i który jest lepszy.
« Odpowiedź #9 dnia: Luty 24, 2006, 00:45:34 am »

Boczek

  • Gość
Cytat: "G.T.#092"
wiec bede obiektywny sam posiadam plusa GLI i polecam ci GSI co wielopunkt to wielopunkt, ladniej chodzi,a bosch to z natury MÓŁ


G.T dobrze napisał  :D  Je?dziłem GLI i GSI. zalety GLI to hydrauliczne zawory, a poza tym to je?dzi jak zwykły ga?nikowy. Zalety GSI to większa dynamika i oczywi?cie też zaworki hydrauliczne.

Co do kloegi RADDa to jeste? w błędzie. Jeszcze nie znam osoby która wymieniała szklanki w plusie, a Abinex to najgorsza wersja osprzętu do silników poloneza.

GSI a GLI gdzie s? różnice i który jest lepszy.
« Odpowiedź #10 dnia: Luty 24, 2006, 00:56:42 am »

Offline G.T.

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 900
Boczek#1851, co pitolisz,ze nie znasz takiej osoby,przeciez mnie znasz, ja to mialem jeszcze na gwarancji robione

GSI a GLI gdzie s? różnice i który jest lepszy.
« Odpowiedź #11 dnia: Luty 24, 2006, 01:10:09 am »

Boczek

  • Gość
G.T.#092,  jeste? rodzynkiem w stadzie.

[ Dodano: 2006-02-24, 01:10 ]
po ile s? te szklanki?

GSI a GLI gdzie s? różnice i który jest lepszy.
« Odpowiedź #12 dnia: Luty 24, 2006, 01:32:18 am »

Rysiu#1883

  • Gość
Cytat: "Boczek#1851"
G.T.#092,  jeste? rodzynkiem w stadzie.

[ Dodano: 2006-02-24, 01:10 ]
po ile s? te szklanki?


co? chyba koło 30 zł za sztukę

GSI a GLI gdzie s? różnice i który jest lepszy.
« Odpowiedź #13 dnia: Luty 24, 2006, 06:58:45 am »

Meggido

  • Gość
Na Allegro kole? chce 20 PLN za sztukę. Tyle samo w sklepie kosztuj?, przynajmniej w Łodzi.

GSI a GLI gdzie s? różnice i który jest lepszy.
« Odpowiedź #14 dnia: Luty 24, 2006, 07:12:52 am »

Cycu_E30

  • Gość
skoro już jest teamt o GSI i GLI to mam  kilka pytan , tak z ciekawo?ci :)
1.Do ilu rpm można kręcić GSI i GLI (chodzi mi kiedy odcina zapłon itp.)
2.Ile kucy można wyci?gn?ć max z GSI
3.Czy kto? może nie orientuje sie ile kosztuje wałek rozrz?du u |wi?tka? (chodzi mi o wałek "GT"
no to tyle z tego co mnie interesuje :) proszę o odpowiadanie na temat a nie typu: "słyszałem ze  kiedy? gdzie? tam można było..." , albo " u mnie tez robi?... :smile: "

GSI a GLI gdzie s? różnice i który jest lepszy.
« Odpowiedź #15 dnia: Luty 24, 2006, 14:35:18 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
CyCu#1904,
masz GSI to sprawdz kiedy ci odcina zaplon  :D
ja swoijego GLI krecilem do 6500 ,ale na gazie ,wiec nawet jezeli jest odciecie obrotow to jest odciete  :?
wiem ze GSI  kreci powyzej 6200 ,bo kumpel na benzynie tyle zahaczyl

ale krecenie GLI powyzej 6000 nie ma sensu ,bo silnik nie ma ciagu ,nie wiem jak GSI
z GSI 100KM mozna wykrzesac - w koncu z gaznikowych tyle i wiecej wyciskali ,wiec czemu nie z GSI
nie wiem ile teraz kosztuje walek H u Swiatka ,ale 3 lata temu kosztowal 450pln
terz cena H powinna spasc do normalnej stawki (nie H koszowal wtedy 320pln)
rozumiem ,ze ciebie interesuje H (zreszta mnie tez  :D )
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

GSI a GLI gdzie s? różnice i który jest lepszy.
« Odpowiedź #16 dnia: Luty 24, 2006, 14:50:35 pm »

Offline G.T.

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 900
a ja dzwonilem do swiatka i dowiedzialem sie ze NIE ROBIA I NIE ROBILI WAŁKOW POD HYDRAULIKE,wiec cos tutaj KGB krecisz :mrgreen:

GSI a GLI gdzie s? różnice i który jest lepszy.
« Odpowiedź #17 dnia: Luty 24, 2006, 15:07:00 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
nic nie krece ,3 lata temu ktos na forum podawal ceny wszystkich walkow Swiatka do Poloneza
nie wiem czy to nie bylo przypadkiem to forum :lol:

to skoro dzwoniles to zapodaj czego sie dowiedziales ,jakie sa ceny

P.S.
walek H juz sam w sobie wyglada jak GT  :D  -znaczy sie ma "sportowe" krzywki (porownujac do zwyklego ,roznica taka jak w mazdzie 323 1.5 wersji normalnej i GT ,czyli sportowe krzywki o duzym kacie otwarcia)
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

GSI a GLI gdzie s? różnice i który jest lepszy.
« Odpowiedź #18 dnia: Luty 24, 2006, 15:11:45 pm »

Offline G.T.

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 900
faktycznie walek do OHV polonezowskiej kosztowal 320 ,ale zawsze zaznaczali ,ze nie maja walkow do hydraulicznych poldkow

GSI a GLI gdzie s? różnice i który jest lepszy.
« Odpowiedź #19 dnia: Luty 24, 2006, 15:22:38 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
to ciekawe ,ze ten za 320pln jest cokolwiek lepszy od seryjnego H
bede mial natchnienie to poszykam katow i wzniosu ,ale watpie zeby Swiatek udostepnial takie dane
zwykly walek kosztuje w sklepie 130pln ,wiec ponad dwa razy taniej niz swiatek
a ktos moze wie ile kosztuje walek H ?
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.