Autor Wątek: GSI a GLI gdzie s? różnice i który jest lepszy.  (Przeczytany 16451 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

GSI a GLI gdzie s? różnice i który jest lepszy.
« Odpowiedź #20 dnia: Luty 25, 2006, 14:17:54 pm »

Pudzian_Puławy

  • Gość
Mam pytanie czy a rade przełożyć kolektory ss?ce z plusiaka GSI do plusiaka GLI no i wydechowe ??

GSI a GLI gdzie s? różnice i który jest lepszy.
« Odpowiedź #21 dnia: Luty 25, 2006, 14:31:08 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13829
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
ssace maja podobno spilki w innym miejscu
wydechowe nie ma problemu

z ssacym jest troche bez sensu ,bo przepustnice nie beda pasowaly
trzeba by bylo pomyslec nad innym kolektorem ,albo seryjny wygladzic
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

GSI a GLI gdzie s? różnice i który jest lepszy.
« Odpowiedź #22 dnia: Luty 25, 2006, 18:35:27 pm »

Pudzian_Puławy

  • Gość
O to lipa z tym przekładanie my?lałemże tylko różni? się wtruskiem ze wilopunktowy i komputerem a jescze to łoj lepiej zostać przy tym co jest i cós poprzerabiać...

GSI a GLI gdzie s? różnice i który jest lepszy.
« Odpowiedź #23 dnia: Luty 25, 2006, 21:00:50 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13829
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
no tak
ssacy to nie tylko roznica we wtrysku ,ale "az" roznica we wtrysku :inna przepustnica ,trzeba by bylo zaslepiac otwory po wtryskiwaczach
dobrze ze chodziaz sam kolektor ma konstrukcje umozliwiajaca podawanie jednolitej mieszanki - o gaziu pomysleli chyba przy projektowaniu

a ten krotki monowtryskowy kolektor to jest przede wszystkim kiepsko wykonany - jak zajzalem tam to duzo da sie wygladzic
no i wychodze z zalozenia ,ze skoro honda concerto 1.5 16v vtec  (90KM)radzi sobie na monowtrysku i krotkim kolektorze to i polonez sobie poradzi
tylko jeszcze zmierze przepustnice w hondzie by miec porownanie (ale to dopiero jak cieplo bedzie)
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

GSI a GLI gdzie s? różnice i który jest lepszy.
« Odpowiedź #24 dnia: Luty 25, 2006, 22:00:41 pm »

Pudzian_Puławy

  • Gość
A dużo może kosztowac polerowanie kanałów dolotowych?? I słyszałem że cós pomoże?? Czy to prawda??
 :help:  :help:

GSI a GLI gdzie s? różnice i który jest lepszy.
« Odpowiedź #25 dnia: Luty 26, 2006, 02:05:57 am »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13829
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
co moze kosztowac
odkrecasz ,bierzesz papier scierny i paluchami docierasz
ale lepiej na wiertarce zamocowac papierek bo szybciej pojdzie
ksztalt otworow na laczeniu glowicy z kolektorem lapiesz od uszczelki
nic skomplikowanego
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

GSI a GLI gdzie s? różnice i który jest lepszy.
« Odpowiedź #26 dnia: Luty 26, 2006, 19:37:04 pm »

Pudzian_Puławy

  • Gość
A poprawia cós to osi?gi??

GSI a GLI gdzie s? różnice i który jest lepszy.
« Odpowiedź #27 dnia: Luty 26, 2006, 21:27:10 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13829
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
jak zrobie to ci powiem  :mrgreen:
ale obawiam sie ,ze jest to dobry bajer przy okazji sciagniecia glowicy ,bo mamy wszystko wygodnie pod reka
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

GSI a GLI gdzie s? różnice i który jest lepszy.
« Odpowiedź #28 dnia: Luty 26, 2006, 22:29:05 pm »

Pudzian_Puławy

  • Gość
Cytat: "KGB"
jak zrobie to ci powiem  :mrgreen:
ale obawiam sie ,ze jest to dobry bajer przy okazji sciagniecia glowicy ,bo mamy wszystko wygodnie pod reka


Jak mozesz to zrób jak?s fotkę...

GSI a GLI gdzie s? różnice i który jest lepszy.
« Odpowiedź #29 dnia: Luty 27, 2006, 13:52:33 pm »

aaaa

  • Gość
mam gsi1.6 -dla mnie podstawowa różnica to kolektor ss?cy z filtrem prostok?tnym i to jest różnica taka że w Gli słychać ssanie powietrza  jak się gazu dodaje, czyli kolektor GSI wycisza. Jeżdżę na  LPG więc wtryski tu nie graj? roli i otwór powietrza też trzeba przytykać tylko w innym miejsu.Reszta jest taka sama.

GSI a GLI gdzie s? różnice i który jest lepszy.
« Odpowiedź #30 dnia: Luty 27, 2006, 14:35:44 pm »

Offline G.T.

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 900
jaki otwor powietrza tzreba przytykac??? :shock:

GSI a GLI gdzie s? różnice i który jest lepszy.
« Odpowiedź #31 dnia: Luty 27, 2006, 15:17:56 pm »

Cycu_E30

  • Gość
czekaj czekaj co przytykać  :o  mozesz wyja?nic nam na czym polega twój sposób poprawiania osi?gów :?:  :mrgreen:  ;)

GSI a GLI gdzie s? różnice i który jest lepszy.
« Odpowiedź #32 dnia: Luty 28, 2006, 01:25:11 am »

Boczek

  • Gość
nie chodzi o poprawienie osi?gów tylko o stabilizacje obrotów na gazie. Ja mam tak zrobione w moim puzonie. tyle że tam jest ga?nik, a w gsi powinien to tegulować silniczek krokowy (chyba)

GSI a GLI gdzie s? różnice i który jest lepszy.
« Odpowiedź #33 dnia: Luty 28, 2006, 06:26:08 am »

aaa

  • Gość
chodzi o poprawienie przy?pieszenia tak aby silnik nie był mołowaty. 2 lata się męczyłem z mułem który często nie chciał nabierać prędko?ci przy ruszaniu np.na krzyżówce .Poprawiło to przytkanie dolotu powietrza w ?rodku filtra(1.6GSI) na metalowej rurce przez pół.Samochód nabrał wigoru a zużycie gazu nie wzrosło(my?lałem że wzro?nie).Oczywi?cie wolne obroty trzeba będzie ustawić od nowa.

GSI a GLI gdzie s? różnice i który jest lepszy.
« Odpowiedź #34 dnia: Luty 28, 2006, 08:43:15 am »

Boczek

  • Gość
kloego aaa przez zasłonięcie dolotu powietrza zmniejszasz jego przepływ i zmniejszasz też zużycie gazu. Przy mniejszej ilo?ci powietrza łatwiej jest ustawić wolne obroti i osi?gi ale da się wszystko ustawić bez zatykania wlotu

GSI a GLI gdzie s? różnice i który jest lepszy.
« Odpowiedź #35 dnia: Luty 28, 2006, 10:06:00 am »

Offline Van

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1714
  • Płeć: Mężczyzna
    • LANOS 00 1.4 16v
no tak boczek wsztsrkie poldki z gazem tuninguje tasma.
przytkanie dolotu nie zawsze rozwi?zuje sprawę. mi w trucku kiedys tak kto? wyregulował. to zwaliłem to po 4 dniach jak wyszło ze pali 16
cisnienie w dolocie się zwiększało i żłopał gazik i był taki mułowaty ze głowa mała. wyregulowałem i smiga jak należy ze spalaniem 10-12
Jak dla mnei zasłanianie dolotu to jak szmata w usta sportowca

GSI a GLI gdzie s? różnice i który jest lepszy.
« Odpowiedź #36 dnia: Luty 28, 2006, 10:11:16 am »

aaa

  • Gość
przysłania się otwór do wielko?ci porównywalnej z otworem w mieszalniku który jest prawie dwa razy mniejszy od wlotu w filtrze.Kto ma założony silniczek dozowania gazu sterowany komp gazowym to może i bez tego się obejdzie. Jak już pisałem też myslałem że wzro?nie zużycie gazu a jednak zostało bez zmian.Je?li macie taki objaw że wciskacie pedał gazu a samochód jest tępy to wypróbujcie to.Je?li za dużo przysłonicie to wiadomo że będzie się dławił na wyższych obrotach.

GSI a GLI gdzie s? różnice i który jest lepszy.
« Odpowiedź #37 dnia: Luty 28, 2006, 10:24:23 am »

KANAL

  • Gość
U mnie w ATU GLI dla polepszenia osiagow wyrzucilem nawet blaszke z puszki filtra powietrza zeby wiecej powietrza dostawalo sie do filtra. Po zatkaniu doloty (lubie eksperymenty) osiagi sie zmienily ale.... na gorsze. Nie rozumiem dlaczego w innych autkach ludzie zmieniaja dolot powietrza tak zeby bylo go wiecej i zeby bylo chlodniejsze a Wy robicie odwrotnie?
Ja ustawilem tylko termostat powietrza na zimne i wywalilem blaszke w puszcze filtra. Efekt?? Nie wiem jak przyspieszenie chociaz mam wrazenie ze sie polepszylo a elastycznosc? Jakbym wlozyl inny silnik, doslownie. Nie redukuje juz tak biegow jak kiedys.

GSI a GLI gdzie s? różnice i który jest lepszy.
« Odpowiedź #38 dnia: Marzec 01, 2006, 00:16:24 am »

Boczek

  • Gość
wszystko fajnie z tym dolotem ale do benzyny albo ropy. z gazem sprawa jest troche bardziej dlaikatna. Zadnego lewego powietrza (dobrze dokręcona puszka do ga?nika/ wtrysku, dobrze przykręcony dekielek od filtra itd)

Ja mam u siebie przysłonięte około 1 cm od krawędzi i je?dzi dobrze, nie jest to dużo ale poprawiło to falowanie obrotów i zniknoł efekt "turbo dziury" (przy szybkim naci?nięciu gazu obroty wzrastaj? natychmiast, a nie tak jak poprzednio najpierw lekko spadały i dopiero potem rosły.  

Nie jestem gazownikiem więc nie uznawajcie mojej wypowiedzi jako ?więtej. Pisze to z własnych do?wiadczeń. Brak reklamacji oznacza że nadal działa

GSI a GLI gdzie s? różnice i który jest lepszy.
« Odpowiedź #39 dnia: Marzec 01, 2006, 09:36:48 am »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13829
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Boczek#1851,
ale to samo mogles uzyskac zmianami bezposrednio w instalacji gazowej ,wiec nie ma regol
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.