Autor Wątek: Rover - 1.6 lub 1.8 w miejsce GLI  (Przeczytany 26440 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Rover - 1.6 lub 1.8 w miejsce GLI
« dnia: Luty 25, 2006, 09:26:52 am »

Krismielec

  • Gość
Jak przerobic moja maszyne zeby wrzucic do niej taki silniczek od rovera? Ktos juz cos takiego robil? Nie chce 2.0 fiata bo to juz stare silniki.. a za 2 - 3 tysiace mysle ze kupie w miare silnik rovera  8)

Pozdr.

Rover - 1.6 lub 1.8 w miejsce GLI
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 25, 2006, 09:30:54 am »

tomallus1

  • Gość
lepiej sprzedaj to co masz i kup 1.4 a potem się zastanawiaj nad 1.6, 1.8

Rover - 1.6 lub 1.8 w miejsce GLI
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 25, 2006, 09:50:04 am »

Krismielec

  • Gość
jak bylo to sory nie znalazlem :/
Nie chce 1.4 bo nie kupie nigdzie polda z takimi blachami i zawieszeniem jak moj :)
Wole zainwestowac w swojego bo przynajmniej wiem na czym stoje.. ja do tej pory nigdzie nie mam ani sladu rudy na aucie :) a tak poza tym to wczoraj stuknalem 84tysiace dopiero :)

Rover - 1.6 lub 1.8 w miejsce GLI
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 25, 2006, 12:19:53 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13866
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
i tak dobrze by bylo jakbys kupil za grosze ,najlepiej walnietego w tyl  :D  poloneza z roverem ,bo bedziesz potrzebowal:
1. belki zawieszenia przedniego
2. stabilizatora przedniego (to akurat groszowa sprawa)
3. skrzyni biegow z rozrusznikiem
4. najlepiej calego silnika 1.4 rovera z osprzetem na podmianki

tylko zastanow sie czy to sie oplaca ,bo za 2-3 kpln to wlozysz praktycznie kazdy silnik (mowie o rozsadnych cenowo konstrukacjach ,a nie V6 z alfy romeo :mrgreen: )
np. 1.6 lub 1.8 16v TS z alfy romeo ,1.6 16v ze sieny ,1.8 16v z brawy ,1.8 z BMW,a w niemcach to pewnie tanio mozna kupic 2.0 V6 z mazdy lub 2.0 ,2.5 R6 z BMW :mrgreen:
jezeli silnik bedzie 1.6 lub 1.8 to powinna wytrzymac seryjna skrzynia poldka ,tylko polaczyc je ze soba to juz inna bajka - musialbyc slecic komus dorobienie adaptera i mocowac silnika

mozesz tez wlozyc troche tasy w seryjna OHV - prawie remont z wywazaniem ukladu korbowo-tlokowego i przerobka glowicy to 1000pln
walek 400pln
splanowanie glowicy
przerobka wydechu
ze dwa oporniczki do wtrysku
i bedzie 95-100KM
zamkniesz sie w 2kpln i bedzie ladnie jezdzil
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Rover - 1.6 lub 1.8 w miejsce GLI
« Odpowiedź #4 dnia: Luty 25, 2006, 17:09:04 pm »

Krismielec

  • Gość
No tak, ale ten 1.8 rovera to byl by chyba silnik nie taki stary, a te wszystkie od mazd czy bmw to raczej duzo starsze silniki no i chyba czesci jednak drozsze niz do rovera? No i silnik 1.8 rovera ma chyba cos kolo 150 KM ? a nie 100 :)

Rover - 1.6 lub 1.8 w miejsce GLI
« Odpowiedź #5 dnia: Luty 25, 2006, 18:21:41 pm »

Offline -Marcin-

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1565
    • PN 3.0 24v, PN Truck 1.6E
kolego, przeczytaj to:
http://www.fso.inds.pl/viewtopic.php?t=1049
http://www.fso.inds.pl/viewtopic.php?t=182

a moderator niech zamknie ten temat i do kosza :mrgreen:
to ja, byly Marcin#839

Rover - 1.6 lub 1.8 w miejsce GLI
« Odpowiedź #6 dnia: Luty 25, 2006, 18:28:39 pm »

Fistasz

  • Gość
Przy mocy 150 KM bedziesz musiał pomyslec o modyfikacji zawieszenia i poprawy chamulców. Usztywnic zawieszenie zeby nie musiał cie ktos zbierac jak cie gdzies wyrzuci z drogi. Moim zdaniem 100 KM to wystaraczajaca moc jak na Poloneza.

Rover - 1.6 lub 1.8 w miejsce GLI
« Odpowiedź #7 dnia: Luty 25, 2006, 18:31:47 pm »

Offline -Marcin-

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1565
    • PN 3.0 24v, PN Truck 1.6E
1.8 nie ma 150 koni!!! maks to 136, normalnie to kolo chyba 117, chyba ze wersja VVC, za ktora musial bys wydac spoooooooooooooooooooooooooro kassyyyyyyyyyyyyyyyyyy.
Ludzie, przeczytajta te tematy co podalem!!

Cytat: "Fistasz"
Moim zdaniem 100 KM to wystaraczajaca moc jak na Poloneza.

myslisz sie kolego, 100koni to jest dobre na poczatek, gdy poznajesz auto, potem ta moc jest niewystarczajaca niestety :mrgreen:
to ja, byly Marcin#839

Rover - 1.6 lub 1.8 w miejsce GLI
« Odpowiedź #8 dnia: Luty 25, 2006, 19:03:45 pm »

Krismielec

  • Gość
niech bedzie i 136KM, pozniej moze byc i wiecej.. poldkiem jezdze juz od 4 lat wiec wiem jak auto sie zachowuje na oryginalnym zawieszeniu, nie musicie mi wiec mowic ze bez modernizacji sie nie obejdzie.. a vvc z za granicy mozna sciagnac wcale nie tak drogo z jakiegos rozbitka, grunt to go tylko znalesc...

Rover - 1.6 lub 1.8 w miejsce GLI
« Odpowiedź #9 dnia: Luty 25, 2006, 19:05:10 pm »

Offline -Marcin-

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1565
    • PN 3.0 24v, PN Truck 1.6E
no to powodzenia :D ;)
jak tanio to biore dwa  :mrgreen:  :mrgreen:  ;)  ;)  ;)  ;)  ;)
to ja, byly Marcin#839

Rover - 1.6 lub 1.8 w miejsce GLI
« Odpowiedź #10 dnia: Luty 25, 2006, 19:12:48 pm »

Krismielec

  • Gość
jak nie znajde, kupie zwykly.. 1.8rovera.. chyba ze zasugerujecie jakis inny silnik? tani w eksploatacji (czesci) i nie stary..?

Rover - 1.6 lub 1.8 w miejsce GLI
« Odpowiedź #11 dnia: Luty 25, 2006, 19:38:33 pm »

Offline -Marcin-

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1565
    • PN 3.0 24v, PN Truck 1.6E
jak bedziesz kupowal vvc to najlepiej bierz caly przod rovera  :mrgreen: zeby wszystko miec co potrzebne
to ja, byly Marcin#839

Rover - 1.6 lub 1.8 w miejsce GLI
« Odpowiedź #12 dnia: Luty 25, 2006, 20:04:10 pm »

Fistasz

  • Gość
Przwiez najlepiej całego Rovera  :D

Rover - 1.6 lub 1.8 w miejsce GLI
« Odpowiedź #13 dnia: Luty 25, 2006, 21:06:44 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13866
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
tylko trzeba pamietac ,zeby to byl silnik K16 - inaczej cala zabawa traci sens
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Rover - 1.6 lub 1.8 w miejsce GLI
« Odpowiedź #14 dnia: Luty 25, 2006, 21:15:41 pm »

Simon_Tuner

  • Gość
Tylko ciekawe jak tam z kolektorem dolotu ?? Bo te z Rovera to s? nieco o innym kształcie i jakby? kupił silnik z takimi wła?nie to jeszcze trzebabyłoby powicinać parę dziurek na tym czarnym plastiku co okrywa wlot do nagrzewnicy....wiece o czym mówię ??? ;)

Rover - 1.6 lub 1.8 w miejsce GLI
« Odpowiedź #15 dnia: Luty 26, 2006, 20:04:44 pm »

Offline mastah22

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1450
Cytuj (zaznaczone)
Tylko ciekawe jak tam z kolektorem dolotu ??
jak to jak ładujemy kolektor z 1.4 i przerabiamy gniazda wtryskiwaczy tak aby zmiescic te z 1.6/1.8(o ile róznia sie wogole rozmiarami-w co watpie) wtedy sprawa poprawnosci(dla poloneza) ułozenia przepustnicy jest rozwiazana :)

A tak serio w pryzpadku budy z 1.6ohv i zakładajac ze masz te 2-2.5 kafla łatwiejszym,wygodniejszym i lepszym rozwiazaniem byłoby kupno calego silnika z Fiata(np 1.8/2.0 MPI) i jego KAPITALNY remont...Mysle ze ogólna eksploatacja bedzie porównywalna a ceny czesci 1.8 a tym bardziej VVC w stosunku do Fiata to kosmos...
  • Jef
  • Czaku

Rover - 1.6 lub 1.8 w miejsce GLI
« Odpowiedź #16 dnia: Luty 26, 2006, 20:12:53 pm »

Offline Elwood#1887

  • Moderator
  • Wiadomości: 2725
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wujek Samo Zlo
Cytuj (zaznaczone)
i jego KAPITALNY remont...


O ile sam remont to moze nie to na pewno beda mniejsze i wieksze przeróbki aby to załozyc zgrac i odpalic. Z tym nie kazdy moze dac sobie rade jezeli wieksza czesc polegnie juz przy wkładaniu silnika od 132  :?
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti  '98 No LPG
BMW E82 125i   '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG

Rover - 1.6 lub 1.8 w miejsce GLI
« Odpowiedź #17 dnia: Luty 26, 2006, 20:18:47 pm »

Offline mastah22

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1450
ale zawsze to lzej nizeli przewspawywac belke z rovera itd...
  • Jef
  • Czaku

Rover - 1.6 lub 1.8 w miejsce GLI
« Odpowiedź #18 dnia: Luty 26, 2006, 20:24:00 pm »

Offline Elwood#1887

  • Moderator
  • Wiadomości: 2725
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wujek Samo Zlo
Cytuj (zaznaczone)
ale zawsze to lzej nizeli przewspawywac belke z rovera itd...


Ostatnio widziałem poldrovera za niecałe 2 tys wiec dawce kupisz tanio. Do tego 2 silnik najlepiej 1,6 - najbardziej popularny. Jak chcesz wkładac silnik od lanci na turbinie to sam silnik znajdziesz juz za jakies 1600zł jak dobrze poszukasz. Koszt przeróbek to inna sprawa, a jest tego troche np tzreba przespawac kolektor dolotowy, zdobyc wałek wydechowy od argenty z napedem rozdzielacza itd Najlepiej robic samemu ale tzreba miec gdzie i znac sie troche na tych silnikach
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti  '98 No LPG
BMW E82 125i   '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG

Rover - 1.6 lub 1.8 w miejsce GLI
« Odpowiedź #19 dnia: Luty 26, 2006, 20:25:16 pm »

Krismielec

  • Gość
hmm, to moze jednak kupic poldorovera z zajechanym silnikiem i go wyremontowac i wrzucic silnik dopiero?  :?  nie chce starego silnika fiata :/ czesci za jakis czas beda ciezko dostepne albo juz sa :/ a do rovera beda jeszcze dluugo no i silnik roverowski jest chyba bardziej wytrzymaly niz fiatowski.. chyba?

Pozdr.