Autor Wątek: Rover - 1.6 lub 1.8 w miejsce GLI  (Przeczytany 27580 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Rover - 1.6 lub 1.8 w miejsce GLI
« Odpowiedź #140 dnia: Sierpień 19, 2006, 23:59:38 pm »

Offline AndrewS#100

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 973
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO 125p 1.4 16V MPI
    • http://www.roverki.pl
a mnie ostatnio kumpel co ma bmw serii 3 1.8 wciskal ze jaki to odjazd ma ten silnik i zaden poldek mu nie wyskoczy po czym dodal "nawet 1.4" i wogule malo tu (czyli w jego okolicy) ktory samochod ma takie odejscie,  
wiec mam zamiar sprowadzic go troche na ziemie i faktycznie  sprawdzic, ile zostane 1 dlugosc samochodu czy moze dwie zobaczymy :)
potem by pasowalo go sprawdzic z malinowym Senna 1.6 rover, z 1.4 na koniec z ojca roverem 214 Si :)  

a BTW pojezdzilem troche malinowym i wam powiem ze jednak czuc roznice w dynamice w porownaniu do 1.4
ale trudno mi powiedziec czy mailnowy 1.6 ciagnie tak samo jak ojca 214Si
trzeba bedzie to sprzwdzic  :mrgreen:
Pozdrawiam Andrzej
FSO 125p 1.4 16V MPI
Rover 800 2.0 16V MPI
Jawa TS 350

Rover - 1.6 lub 1.8 w miejsce GLI
« Odpowiedź #141 dnia: Sierpień 20, 2006, 09:34:53 am »

Offline mastah22

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1450
jesli to zwykłe 1.8 nie IS to Twoim fiacikiem na benie go zadziwisz,raczej nie objedziesz ale na pewno zejdzie troche na ziemie i spusci z "mocy"...Opisz jaki bedzie wynik pozostałych 2 aut,ciekawi mnie przednionapedowy roverek :D
  • Jef
  • Czaku

Rover - 1.6 lub 1.8 w miejsce GLI
« Odpowiedź #142 dnia: Sierpień 20, 2006, 22:21:54 pm »

Arnold

  • Gość
KGB, podobno 1.8 Rovera może palić mniej niż 1.6, bo podobno 1.6 ma wtrysk po 2 gary, a 1.8 pojedynczo, czyli teoretycznie oszczędza to benzynę...

Rover - 1.6 lub 1.8 w miejsce GLI
« Odpowiedź #143 dnia: Sierpień 20, 2006, 23:07:11 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Cytat: "Arnold#1910"
KGB, podobno 1.8 Rovera może palić mniej niż 1.6, bo podobno 1.6 ma wtrysk po 2 gary, a 1.8 pojedynczo, czyli teoretycznie oszczędza to benzynę...

to zalezy jak lezy  :P
full-group,polsekwencja ,czy sekwencja wcale nie musza roznic sie spalaniem
duzo zalezy od samego napelniania cylindrow - jezeli benzyna ma trafiac odparowana do cylindra to rozwiazanie wtrysku nie ma znaczenia
jezeli wtryskujemy benzyne w formie plynu do sylindra to... zmywa ona film olejowy ,czyli niedobrze
tu z koleji powinnismy odczowac poprawe w mocy ,ale 1.8 117KM na to nie wskazuje w stosunku do 1.6 111KM - ale to moze juz wielkosc zaworow sie koncy ,nie interesowalem sie roverami
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Rover - 1.6 lub 1.8 w miejsce GLI
« Odpowiedź #144 dnia: Sierpień 20, 2006, 23:57:03 pm »

Offline Van

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1713
  • Płeć: Mężczyzna
    • LANOS 00 1.4 16v
ale 117 koni z 1,8 to jest ninimalna moc:) s? wersję z wieksz? moc?  :twisted: o VVC nie mówi?c

Rover - 1.6 lub 1.8 w miejsce GLI
« Odpowiedź #145 dnia: Sierpień 21, 2006, 00:03:39 am »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
ale z tego co tu czytam to juz te 1.8 117 kosztuja kupe szmalu
mi jakos od dziecinstwa zawsze podchodzil 1.6 (choc wtedy nie wiedzialem o istnieniu 1.8 :P )
zawsze mozna seryjna naklejke zostawic - tylko zdrapac 1.4 a dokleic 1.6 seyjne :mrgreen:
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Rover - 1.6 lub 1.8 w miejsce GLI
« Odpowiedź #146 dnia: Sierpień 21, 2006, 09:15:01 am »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
I tak temat silnika został odłożony najwcze?niej do wiosny więc nie mam problemu czy 1,6 czy 1,8. Pozatym nadal szukam drogi do UK coby przywie?ć ten silniczek taniej  :mrgreen: .
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Rover - 1.6 lub 1.8 w miejsce GLI
« Odpowiedź #147 dnia: Sierpień 21, 2006, 09:24:08 am »

Offline Senn#1869

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1388
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1500C Rover 820Si MG ZS180
Bocian_s#313, szkoda zachodu bo te motorki chodza tam od 600Ł a to jest jakies 3500. Nikt Ci tez za darmoche nie przywiezie bo przyslowiowa flaszke trza kupic a ze paliwo tez kosztuje to ta flaszka musi miec z piec litrow i z gornej polki wiec z 500 by wypadalo :) W UK tez trzymaja cene bo lepki tuninguja swoje R25tki :) Lepeij kupic w Polsce. Kolega ze Starej Milosnej ciagnie nastepnego R75 na 1.8 wiec jest do wziecia za 2500 :)
Były: C+1.4 K16 DOHC C1.6 K16 DOHC C+1.8 K16 DOHC Jest Polonez 1500C
Rover 820Si LPG
MG ZS180 PB
Renault Espace IV Pb

Rover - 1.6 lub 1.8 w miejsce GLI
« Odpowiedź #148 dnia: Sierpień 21, 2006, 09:32:48 am »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Cytuj (zaznaczone)
I tak temat silnika został odłożony najwcze?niej do wiosny

Napiszę to więskzymi literami:
I tak temat silnika został odłożony najwcze?niej do wiosny
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Rover - 1.6 lub 1.8 w miejsce GLI
« Odpowiedź #149 dnia: Sierpień 21, 2006, 11:50:43 am »

Offline -Marcin-

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1569
    • PN 3.0 24v, PN Truck 1.6E
Cytat: "Senn#1869"
Lepeij kupic w Polsce.

pisalem juz to milion razy, ale w koncu tez ktos to stwierdzil  ;)

Cytat: "Senn#1869"
Kolega ze Starej Milosnej ciagnie nastepnego R75 na 1.8 wiec jest do wziecia za 2500 :)

pewnie tez bez kopolki??  :mrgreen:
kurde niech sciagnie jakiegos normalnego 1.8 cobym mogl wziac silnik sobie  :?  :?  :mrgreen:
to ja, byly Marcin#839

Rover - 1.6 lub 1.8 w miejsce GLI
« Odpowiedź #150 dnia: Sierpień 21, 2006, 14:11:08 pm »

Offline Senn#1869

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1388
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1500C Rover 820Si MG ZS180
Marcin#839, a co Ci przeszkadza ze bez kopolki? Chyba ze chcesz adoptowac to na osprzecie z 1.4 co powoduje kilka znakow zapytania czy odpali. W razie czego zmieniasz walek ssacy i wsio ryba :)
Były: C+1.4 K16 DOHC C1.6 K16 DOHC C+1.8 K16 DOHC Jest Polonez 1500C
Rover 820Si LPG
MG ZS180 PB
Renault Espace IV Pb

Rover - 1.6 lub 1.8 w miejsce GLI
« Odpowiedź #151 dnia: Sierpień 21, 2006, 15:58:11 pm »

Arnold

  • Gość
A jak wygl?da sprawa w Niemczech? Na www.mobile.de widać, że samochody s? tam tanie jak barszcz. No a za silniczkiem od szwabów przemawia fakt, że s? pozbawione tzw. syndromu "polskiego mechanika" :mrgreen:

Rover - 1.6 lub 1.8 w miejsce GLI
« Odpowiedź #152 dnia: Sierpień 21, 2006, 21:01:58 pm »

Offline -Marcin-

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1569
    • PN 3.0 24v, PN Truck 1.6E
Cytat: "Senn#1869"
Marcin#839, a co Ci przeszkadza ze bez kopolki? Chyba ze chcesz adoptowac to na osprzecie z 1.4 co powoduje kilka znakow zapytania czy odpali.
a przeszkadza to ze trzeba inst. elektryczna zmieniac co podnnosi koszty adaptacji. tam jest w  ogole inny komp itp.  ;) no i oczywiscie wolalbym zlozyc na wiekszosci osprzecie z 1.4
Cytat: "Senn#1869"
W razie czego zmieniasz walek ssacy i wsio ryba :)
a masz 100% pewnosci ze to wsio ryba i odpali po tym?  :mrgreen:  ;)
to ja, byly Marcin#839

Rover - 1.6 lub 1.8 w miejsce GLI
« Odpowiedź #153 dnia: Sierpień 22, 2006, 10:02:37 am »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Znaj?c życie i przypadek malinowego nie do końca. Ale może się mylę...
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Rover - 1.6 lub 1.8 w miejsce GLI
« Odpowiedź #154 dnia: Sierpień 22, 2006, 10:11:04 am »

Offline Senn#1869

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1388
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1500C Rover 820Si MG ZS180
Ostatnio sie zastanawiam czy by nie zrobic sobie stanowiska do badania K-series. Moznaby to zrobic z jakis profili, katownikow. Najlepiej wbetonowac. Wtedy mocuje gada na stanowisku i sobie kombinuje. Zakladam rozne kompy, kola zamachowe, walki itp. Tylko skad wziasc kasiore na czesci do testow :)
Były: C+1.4 K16 DOHC C1.6 K16 DOHC C+1.8 K16 DOHC Jest Polonez 1500C
Rover 820Si LPG
MG ZS180 PB
Renault Espace IV Pb

Rover - 1.6 lub 1.8 w miejsce GLI
« Odpowiedź #155 dnia: Sierpień 22, 2006, 10:45:21 am »

Offline -Marcin-

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1569
    • PN 3.0 24v, PN Truck 1.6E
a i zeby ten walek ssacy zmienic to trzeba zrzucac glowice pewnie??
to ja, byly Marcin#839

Rover - 1.6 lub 1.8 w miejsce GLI
« Odpowiedź #156 dnia: Sierpień 22, 2006, 11:47:45 am »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Cytat: "Marcin#839"
a i zeby ten walek ssacy zmienic to trzeba zrzucac glowice pewnie??

nie sadze ,raczej wystarczy odkrecic gorne mocowanie walka
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Rover - 1.6 lub 1.8 w miejsce GLI
« Odpowiedź #157 dnia: Sierpień 22, 2006, 12:19:57 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
A to zależy jak jest zbudowana tylna czę?ć głowicy i czy ma przystosowane otwory do kopółki. Na stronie Dave-a Andrewsa jest opisana specjalna przystawka do założenia kopółki w głowicy VVC. CO prawda wtedy je?dzimy na stałych wałkach ale za to ile większe mamy zawory. NO chyba żeby próbować podpasować koółkę na niewłożonym silniku to wtedy mozna nie odkręcać głowicy.


A co do silników w UK to na szrotach podobno można to wyrwać po 100-200Ł. Bo je?li faktycznie koszciłyby te 600Ł to nie opłacałoby się ich sprowadzać i sprzedawać za te same pieni?dze w polsce  :mrgreen: .
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Rover - 1.6 lub 1.8 w miejsce GLI
« Odpowiedź #158 dnia: Sierpień 22, 2006, 12:32:06 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13918
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
tylko trzeba wziac poprawke ile tego masz w Polsce
zalozmy ,ze rynek 1.8 jest opanowany przez znawcow w tej dziedzinie i oni trzymaja cene
teraz zalozmy ,ze przypadkiem jechal sobie starszy pan rowerem 1.8 i w cos przywalil
samochod jest ladowany na lawete i odworzony na szrot
tutaj pracuje Polak ktory zgarnia to za grosze i przewozi do nas
i w ten sposob mamy w Polsce ze 4 sztuki tego silnika za 3500pln kazdy ,a i tak gosc ktory to sprowadzil ma na tym 100% zysku
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Rover - 1.6 lub 1.8 w miejsce GLI
« Odpowiedź #159 dnia: Sierpień 23, 2006, 19:08:11 pm »

Offline -Marcin-

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1569
    • PN 3.0 24v, PN Truck 1.6E
Bocian, wyslij mi na priva numer tel do Igan. podawales mi kiedys, ale gdzies go zgubilem.
to ja, byly Marcin#839