Autor Wątek: Rover - 1.6 lub 1.8 w miejsce GLI  (Przeczytany 26438 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Rover - 1.6 lub 1.8 w miejsce GLI
« Odpowiedź #120 dnia: Lipiec 17, 2006, 13:13:59 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7254
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Z czego? takiego podobno był 1,8 w poldku z piotrkowa...
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Rover - 1.6 lub 1.8 w miejsce GLI
« Odpowiedź #121 dnia: Lipiec 17, 2006, 18:20:36 pm »

Offline mastah22

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1450
dokladnie jak sie kiedys rozgladałęm i myslałęm szybciej o freelanderze jako dawcy niz o jakims roerze...
  • Jef
  • Czaku

Rover - 1.6 lub 1.8 w miejsce GLI
« Odpowiedź #122 dnia: Lipiec 20, 2006, 08:38:49 am »

Offline Senn#1869

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1388
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1500C Rover 820Si MG ZS180
Ten z Allegro jest bez osprzetu
Były: C+1.4 K16 DOHC C1.6 K16 DOHC C+1.8 K16 DOHC Jest Polonez 1500C
Rover 820Si LPG
MG ZS180 PB
Renault Espace IV Pb

Rover - 1.6 lub 1.8 w miejsce GLI
« Odpowiedź #123 dnia: Sierpień 02, 2006, 10:14:54 am »

Offline OLO

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1189
Cytat: "Marcin#839"
wspome do rovera wzial od niego z tego co wiem OLO z fsoak. mialem ja brac, ale zrezygnowalem, bo nie chcialo mi sie za bardzo  kombinowac ze zmieszczeniem dwubiezniowego kola pasowego do mojego polda :/


No to masz czego żałować. Plug and play. Wrzuciłem koło w tokarkę, stoczyłem niepotrzebny kołnierz, rozpiłowałem otwory w belce w fasolki, przesun?łem zespół napędowy. Mam zamontowane koło i 4 mm luzu do belki. Z zachowaniem całego wspornika sanek. Najlepsze jest mocowanie pompy ZF - wspólne ze wspornikiem altka.
Jedna sobota i cało?ć zmontowana.
Były:
PNC 1.6 GLE 95
PNC 1.6 DOHC 91
PNC 1.5 GLE 93 EVO 1
PNC 1.5 GLE 94 EVO 2
PNC 1.6 GLI 95 EVO 3
PNC 1.5 GLE 94 EVO 4
PNC 1.4 GLI 96 EVO 5
PNC 1.9 D 96 EVO 6
PNC 1.6 GSI 99 EVO 7

Karetka 1.6 GLI 97 EVO 8
PN 1.5 SLE 90 EVO 9

Rover - 1.6 lub 1.8 w miejsce GLI
« Odpowiedź #124 dnia: Sierpień 02, 2006, 10:21:04 am »

Offline Van

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1714
  • Płeć: Mężczyzna
    • LANOS 00 1.4 16v
przesuwanie zespołu napędowego jak przeprowadzone??

Rover - 1.6 lub 1.8 w miejsce GLI
« Odpowiedź #125 dnia: Sierpień 02, 2006, 10:33:32 am »

Offline OLO

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1189
Rozpiłowałem otwory w belce do tyłu o 5mm, skrzynia seryjnie ma "fasolki". Poduszki zostały poluzowane, silnik przesunięty w ramach luzu i dokręcone na nowym miejscu.
Wydech nawet tego nie zauważył.

[ Dodano: 2006-08-02, 10:36 ]
Wła?nie - jak wygl?da immobilaiser w roverze? S?dze zę jest w kluczyku. Czy nie można zastosować kompa z 1.8 z np stacyjk? i kluczem przyklejon? pod desk??
Były:
PNC 1.6 GLE 95
PNC 1.6 DOHC 91
PNC 1.5 GLE 93 EVO 1
PNC 1.5 GLE 94 EVO 2
PNC 1.6 GLI 95 EVO 3
PNC 1.5 GLE 94 EVO 4
PNC 1.4 GLI 96 EVO 5
PNC 1.9 D 96 EVO 6
PNC 1.6 GSI 99 EVO 7

Karetka 1.6 GLI 97 EVO 8
PN 1.5 SLE 90 EVO 9

Rover - 1.6 lub 1.8 w miejsce GLI
« Odpowiedź #126 dnia: Sierpień 02, 2006, 11:38:40 am »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7254
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Cytuj (zaznaczone)
Wła?nie - jak wygl?da immobilaiser w roverze? S?dze zę jest w kluczyku. Czy nie można zastosować kompa z 1.8 z np stacyjk? i kluczem przyklejon? pod desk??

Rozważałem tak? opcję swego czasu  :mrgreen: . Nwet moznaby go wykorzystać jako dodatkowe zabezpieczenie auta. Tylko poco dwa kluczyki do jednego auta  :lol:  :lol:  :lol: .

A ten z allegro z rovera 75 poszedłby za 3400 z niezbędnym osprżetem do odpalenia.
Jak dla mnie nadal dużo za dużo  :sad:  :sad:  :sad: .
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Rover - 1.6 lub 1.8 w miejsce GLI
« Odpowiedź #127 dnia: Sierpień 05, 2006, 12:12:18 pm »

Online -Marcin-

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1565
    • PN 3.0 24v, PN Truck 1.6E
Cytat: "Bocian_s#313"
na allegro jest 1,8 za 2500 i to w wawie więc może marcin to jest okazja ;). No ta tylko to wersja bez kopółki. Ciekawe ile by chciał za silnik z wi?zk?, sterownikiem i immo...

Marcin obadaj sprawę;) Albo kto? inny z wawki.

Tu link:
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=114339379


o tym silniku wlasnie wczesniej pisalem. jade teraz do londynu i jak wroce to zobaczymy czy bedzie mnie stac na jakis drozszy, lub czy bede ewentualnie bede bral (jak mnie bedzie stac, bo mam troche na razie mniej kasy niz 3400) tego z allegro (tylko boje sie tego, ze pold bedzie stal miesiacami podczas wkladania tego silnika, a tak nie moze byc, dlatego wolalbym zeby byl na kopulce). w sumie 3400 za silnik z osprzetem to w sumie chyba nie drogo. zobaczymy ile bede mial jeszcze kasy, pogadam dokaldniej z moim szwagrem-mechanikiem i zobaczymy..

jest jeszcze jedne (ale tez bez kolpulki :/ )
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1426115
chloerny artbizar, strasznie drogie maja te swoje silniki :/
to ja, byly Marcin#839

Rover - 1.6 lub 1.8 w miejsce GLI
« Odpowiedź #128 dnia: Sierpień 12, 2006, 09:39:14 am »

Cycu_E30

  • Gość
bylem wczoraj na szrocie, pomine fakt ze jakis idiota wydał ustawe ze szroty maj? zakaz sprzedawania ukł. wydechowych i ich czę?ci...  stal Rover dokladnie taki
http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=120211725 bez wypadku ładny tyle ze byl juz dany na plac gdzie nei wolno bylo mi wchodzic :/ jestem ciekaw jaka cena by za niego byla? moja uwage zwrocil w fajnym stanie pn truck z przodem od akwarium  :)

[ Dodano: 2006-08-12, 09:40 ]
aha i jaki silnik to nie wiem  :oops:

Rover - 1.6 lub 1.8 w miejsce GLI
« Odpowiedź #129 dnia: Sierpień 13, 2006, 00:30:48 am »

Offline AndrewS#100

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 973
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO 125p 1.4 16V MPI
    • http://www.roverki.pl
jesli to rover 414 to ma silnik 1.4 16V

kolektor jak widac metalowy oczywiscie wlot z drugiej stronu w poronaniu do poldorovera
podobny do ojcowego 214 z tym ze ten to jest 414 czyli sedan i starszy 2 lata
Pozdrawiam Andrzej
FSO 125p 1.4 16V MPI
Rover 800 2.0 16V MPI
Jawa TS 350

Rover - 1.6 lub 1.8 w miejsce GLI
« Odpowiedź #130 dnia: Sierpień 13, 2006, 14:38:00 pm »

Cycu_E30

  • Gość
nie widzialem bo stal przodem , minimalnie bok widzialem , mial spoilerek na tlynej klapie, kolor ten sam  :)

Rover - 1.6 lub 1.8 w miejsce GLI
« Odpowiedź #131 dnia: Sierpień 15, 2006, 00:17:34 am »

Online -Marcin-

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1565
    • PN 3.0 24v, PN Truck 1.6E
Senn, a ty cos chyba kiedys pisales mi, ze twoj kolega ma jakis silnik 1.8 na sprzedaz. Dobrze pamietam??
to ja, byly Marcin#839

Rover - 1.6 lub 1.8 w miejsce GLI
« Odpowiedź #132 dnia: Sierpień 16, 2006, 10:17:58 am »

Offline Senn#1869

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1388
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1500C Rover 820Si MG ZS180
Marcin#839, jezeli dobrze pamietam to nie kolega, ale anonimowy znajomy z grupy dyskusyjnej klubu roverki.pl Duzo chcial za niego. Silnik pochodzil z MGFa wiec idealny bo 117 konny, ale za drogo bo 4000 z osprzetem :(
Były: C+1.4 K16 DOHC C1.6 K16 DOHC C+1.8 K16 DOHC Jest Polonez 1500C
Rover 820Si LPG
MG ZS180 PB
Renault Espace IV Pb

Rover - 1.6 lub 1.8 w miejsce GLI
« Odpowiedź #133 dnia: Sierpień 16, 2006, 10:27:40 am »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7254
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
to ja jeszcze długo postoję zanim się dotupię takiego motorka  :cry:  :cry:  :cry: .
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Rover - 1.6 lub 1.8 w miejsce GLI
« Odpowiedź #134 dnia: Sierpień 17, 2006, 10:32:09 am »

Online -Marcin-

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1565
    • PN 3.0 24v, PN Truck 1.6E
hmm, a bez osprzetu nie wiesz czy nie dalo by rady kupic?? na dzien dzisiejszy moglbym dac powiedzmy 3000zl. a jezeli w super stanei to moooooooze 3500zl (ale jeszcze tego nie wiem). chociaz wolalbym oczywiscie dac mniej (tak kolo 2500 :mrgreen: ), bo radio chcialem sobie kupic jeszcze jakies, jakies bajerki dodatkowe itp itd :mrgreen: .
a w sumie w tym londynie mniej zarobie niz myslalem, ale tez dosyc krotko bede tu siedzial (z jednej strony dobrze, z drugiej zle)
to ja, byly Marcin#839

Rover - 1.6 lub 1.8 w miejsce GLI
« Odpowiedź #135 dnia: Sierpień 18, 2006, 14:11:13 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7254
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Wczoraj uderzyła mnie jedna rzecz. Powiedzmy sobie szczerze czy warto płacić 1000zł za skromne 6KM. Przecież 1,6 ma 111KM i koszci 2500zł a 1,8 ma w najprostrzej wersji 117km i koszci 3500zł. Jak 1,8 to tylko bardziej zaawansowane jest sens kupować z pełn? elektronik?.

Za różnicę cen między 1,6 a 1,8 można spokojnie wycisn?ć z 1,6 więcej jak 117KM więc może jednak warto pomy?leć nad 1,6 i podrasowaniu go...
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Rover - 1.6 lub 1.8 w miejsce GLI
« Odpowiedź #136 dnia: Sierpień 18, 2006, 14:25:25 pm »

Offline Senn#1869

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1388
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1500C Rover 820Si MG ZS180
Mysl mysl kolego bo niedlugo pojdzie :)
Były: C+1.4 K16 DOHC C1.6 K16 DOHC C+1.8 K16 DOHC Jest Polonez 1500C
Rover 820Si LPG
MG ZS180 PB
Renault Espace IV Pb

Rover - 1.6 lub 1.8 w miejsce GLI
« Odpowiedź #137 dnia: Sierpień 18, 2006, 15:32:01 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7254
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Zawsze jak trafia się okazja to mam co innego na głowie  :sad: . NO ale my?lem my?lem.
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Rover - 1.6 lub 1.8 w miejsce GLI
« Odpowiedź #138 dnia: Sierpień 18, 2006, 16:48:47 pm »

Arnold

  • Gość
Bociu?, mówisz jakby? zapomniał, że na odej?cie największy wpływ maj? Nm. A tych 1.8 ma spoooooooro :)

Rover - 1.6 lub 1.8 w miejsce GLI
« Odpowiedź #139 dnia: Sierpień 18, 2006, 16:52:49 pm »

Online KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13866
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
Cytat: "Arnold#1910"
Bociu?, mówisz jakby? zapomniał, że na odej?cie największy wpływ maj? Nm. A tych 1.8 ma spoooooooro :)

i ma jednoczesnie sporo mniej niz 1.8 bmw  :evil:
zwykle 1.8 jakos nie zachwyca parametrami
a 1.6 jakos trzymal sie w czolowce silnikow tej pojemnosci
JA bym chyba wolal 1.6 i nad nim popracowac - zawsze to mniej spali ,a moc mozna ciagnac z obrotow (roverek ladnie sie kreci)
moment obrotowy sam sie znajdzie jak przelozenia beda odpowiednie
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.