Autor Wątek: Rover - 1.6 lub 1.8 w miejsce GLI  (Przeczytany 26472 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Rover - 1.6 lub 1.8 w miejsce GLI
« Odpowiedź #80 dnia: Czerwiec 05, 2006, 20:27:16 pm »

Offline AndrewS#100

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 973
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO 125p 1.4 16V MPI
    • http://www.roverki.pl
zastosowanie cewek zamiast kopulki jest stosowane w nowszych roverach z silnikami serii K i to chyba nawet tych z 1.4 na pokladzie
widzialem juz wiele takich na necie
w tym rowniez na stronie www.roverki.pl
a konkretnie tu
http://www.roverki.pl/modules.php?op=modload&name=Nasze_Galerie&file=index&do=showpic&pid=2876&orderby=dateD
Pozdrawiam Andrzej
FSO 125p 1.4 16V MPI
Rover 800 2.0 16V MPI
Jawa TS 350

Rover - 1.6 lub 1.8 w miejsce GLI
« Odpowiedź #81 dnia: Czerwiec 05, 2006, 22:01:17 pm »

Offline Elwood#1887

  • Moderator
  • Wiadomości: 2725
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wujek Samo Zlo
Calkiem niezle to wygl?da .Szkoda ze 1,6 osi?ga tylko 109 Km  :?  Cholerna ekologia i normy spalin :twisted:
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti  '98 No LPG
BMW E82 125i   '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG

Rover - 1.6 lub 1.8 w miejsce GLI
« Odpowiedź #82 dnia: Czerwiec 05, 2006, 22:29:59 pm »

Offline AndrewS#100

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 973
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO 125p 1.4 16V MPI
    • http://www.roverki.pl
ano wlasnie przeciez kiedys podawali 111 KM
sprawdzilem tez na stronie powertraina i jest
109 KM przy 6000 rpm
138Nm przy 4500 rpm

i znalazlem tez 1.4 bez kopulki
zreszta w broszurce powertraina fotka odnosi sie do wszystkich modeli serii K i tam nie ma kopulki
Pozdrawiam Andrzej
FSO 125p 1.4 16V MPI
Rover 800 2.0 16V MPI
Jawa TS 350

Rover - 1.6 lub 1.8 w miejsce GLI
« Odpowiedź #83 dnia: Czerwiec 06, 2006, 09:22:47 am »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7254
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Pozwolę sobie na taki mały OT.

http://www.roverki.pl/modules.php?op=modload&name=Nasze_Galerie&file=index&do=showpic&gid=214&pid=2879&orderby=dateD

Sk?d ja znam ten filtr powietrza, hmmmm,  :lol:  :lol:  :lol: .
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Rover - 1.6 lub 1.8 w miejsce GLI
« Odpowiedź #84 dnia: Czerwiec 06, 2006, 13:45:41 pm »

cichociemny

  • Gość
I w tym oto momencie rodzi sie w mojej głowie szalony pomysł :mrgreen: wlasnie wysłalem brata na zwiady po angielskich szroteksach :mrgreen:

Rover - 1.6 lub 1.8 w miejsce GLI
« Odpowiedź #85 dnia: Czerwiec 06, 2006, 13:47:19 pm »

Offline Senn#1869

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1388
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1500C Rover 820Si MG ZS180
Jak znajdzie 1.8 non VVC 117 KM to ma u mnie flaszeczke
Były: C+1.4 K16 DOHC C1.6 K16 DOHC C+1.8 K16 DOHC Jest Polonez 1500C
Rover 820Si LPG
MG ZS180 PB
Renault Espace IV Pb

Rover - 1.6 lub 1.8 w miejsce GLI
« Odpowiedź #86 dnia: Czerwiec 06, 2006, 13:49:05 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7254
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
To ja zamawiam 1,8 jaki b?d? moze być i z VVC a jak jeszcze dorzuci do tego sterownik i okablowanie to ma u mnie dwie flaszki gratis  :lol:  :lol:  :lol: .
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Rover - 1.6 lub 1.8 w miejsce GLI
« Odpowiedź #87 dnia: Czerwiec 06, 2006, 19:44:44 pm »

Offline Van

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1714
  • Płeć: Mężczyzna
    • LANOS 00 1.4 16v
To moze odrazu ustawić kolejkę po te silniki :)

Rover - 1.6 lub 1.8 w miejsce GLI
« Odpowiedź #88 dnia: Czerwiec 06, 2006, 19:49:51 pm »

Offline -Marcin-

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1566
    • PN 3.0 24v, PN Truck 1.6E
ja tez biore (jak cena bedzie odpowiednia ;) :) )
to ja, byly Marcin#839

Rover - 1.6 lub 1.8 w miejsce GLI
« Odpowiedź #89 dnia: Czerwiec 06, 2006, 20:09:39 pm »

tomallus1

  • Gość
Tak kto da więcej flaszek :D

Rover - 1.6 lub 1.8 w miejsce GLI
« Odpowiedź #90 dnia: Czerwiec 06, 2006, 20:31:10 pm »

Offline -Marcin-

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1566
    • PN 3.0 24v, PN Truck 1.6E
daje 5 flaszek i prince polo  :mrgreen:
to ja, byly Marcin#839

Rover - 1.6 lub 1.8 w miejsce GLI
« Odpowiedź #91 dnia: Czerwiec 06, 2006, 20:42:56 pm »

Offline mastah22

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1450
A ja nawet byłbym gotów zapłacic,tak wiec jestem pierwszy w kolejce :D
  • Jef
  • Czaku

Rover - 1.6 lub 1.8 w miejsce GLI
« Odpowiedź #92 dnia: Czerwiec 06, 2006, 20:46:03 pm »

Offline -Marcin-

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1566
    • PN 3.0 24v, PN Truck 1.6E
zycze powodzenia  :lol:  :lol:  :lol:

poza tym jk juz to ja jestem pierwszy ;) ;) ;) :mrgreen:
Cytuj (zaznaczone)
ja tez biore (jak cena bedzie odpowiednia Wink Smile )
  :mrgreen:  :mrgreen:  (patrz moj post wyzej  :twisted: )
to ja, byly Marcin#839

Rover - 1.6 lub 1.8 w miejsce GLI
« Odpowiedź #93 dnia: Czerwiec 07, 2006, 08:38:10 am »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7254
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
:roll:
Widzę że muszę sobie szukać jednak alternatywnego ?ródła bo tym to kolejki mi zabraknie ;) :lol: .

NO ale to by było moze na tyle z OT więc panowie koniec dyskusji niezwi?zanej z tematem.
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Rover - 1.6 lub 1.8 w miejsce GLI
« Odpowiedź #94 dnia: Czerwiec 07, 2006, 09:03:11 am »

cichociemny

  • Gość
To ja tylko wtr?ce w sprawie tej kolejki: jezeli juz brat znajdzie takowe piece bedziemy zalatwiac takie tranzakcje w sposob demokratyczny(jak samoobrona i LPR)-czyli kto ma wieksze znajomosci ze mn? i kto juz był moim klientem :lol:

Rover - 1.6 lub 1.8 w miejsce GLI
« Odpowiedź #95 dnia: Czerwiec 07, 2006, 09:22:33 am »

Offline Senn#1869

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1388
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1500C Rover 820Si MG ZS180
W moim roverku 1.6 wystepuja problemy z obrotami. Otoz czasami zostaje na 2, 3 krpm albo czasami trzyma za male obroty i gasnie. Czasem pomaga odpiecie kostki  tej z tylu przepustnicy. Generalnie zgaszenie silnika i odpalenie pomaga. Gdzie moze lezec przyczyna. Zamieszczam to tutaj bo dyskusja na ten temat moze byc pomocna przy swapie. Jak wiadomo moj silnik jest od 416 wiec w orginale komp pracowal z przepustnica bez krokowca na gorze. Byc moze soft kompa nie potrafi grac z ta przepustnica i wyjsciem bylby powrot do plastikowego kolektora odwroconego w druga strone z przepustnica orginalna.
Czy waszym zdaniem mozliwy jest taki scenariusz?
Były: C+1.4 K16 DOHC C1.6 K16 DOHC C+1.8 K16 DOHC Jest Polonez 1500C
Rover 820Si LPG
MG ZS180 PB
Renault Espace IV Pb

Rover - 1.6 lub 1.8 w miejsce GLI
« Odpowiedź #96 dnia: Lipiec 10, 2006, 17:14:43 pm »

Offline -Marcin-

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1566
    • PN 3.0 24v, PN Truck 1.6E
Wie ktos moze co by trzeba przerobic w silniku 1.8 aby dzialal zamiast 1.4 (oprocz wsadzania nowej instalacji elektryczniej; lepiej zeby fungowal na inst. z 1.4)??? :twisted:  :twisted:  bo z tego co widze to te nowsze 1.8 sa bez kopulki, cewki czy bez czegos tam.  
jak by dalo rade (ale kurde na 100%, czego raczej nikt pewnie nie bedzie mogl zapewnic) to kto wie...  8)  8)  :twisted: moze juz niedlugo by....  :twisted:  :twisted:  :twisted:

[ Dodano: 2006-07-10, 19:22 ]
Cytat: "Senn#1869"
W moim roverku 1.6 wystepuja problemy z obrotami. Otoz czasami zostaje na 2, 3 krpm albo czasami trzyma za male obroty i gasnie.

u mnie tez cos takiego bylo. pomogla (oczyiwscie tylko na za duze obroty) sprezynka odciagajaca wajche przepustnicy z linka gazu    :mrgreen: bylo tez tak ze obroty spadaly do mniej niz 500 i za chwile gasl, no a to samo sie pojawia i samo znika. aczkolwiek ciagle mam tak ze na luzie, spada lekko z 1000-900 na mnijesze oborty (i jakby chcial zgasnac) i slychac cos takiego jakby zostawal pobudzony do zycia i oboroty rosna, maleja rosna. a gdy obroty maleja, to telepie dosyc mocno silnikiem. ogolnie lipa  :mrgreen:  :mrgreen:
a moze ja tez mam 1.6  :mrgreen: kij wie co tam siedzi w koncu  :smile:
to ja, byly Marcin#839

Rover - 1.6 lub 1.8 w miejsce GLI
« Odpowiedź #97 dnia: Lipiec 11, 2006, 23:20:43 pm »

mariusz wawa

  • Gość
Ja z tym kurde rok walczyłem. Pozwólcie, że pominę opis moich perypetii z serwisami Daewoo, czy jak się to tam pisze. Cało?ć można w skrócie opisać HWDD  :mrgreen:
W końcu sobie poradziłem. Winę u mnie ponosiło zabrudzenie przepustnicy, poł?czone z niudolnymi próbami regulowania przez "mechaników" obrotów z pomoca wszystkich ?rób jakie im w łapy wpadły.
Tak więc należy:
-wyj?ć przepustnicę
-bardzo dokładnie j? wymyć i oczy?cić (ma chodzić jak w zegarku, a nie trochę lepiej niż przed chwil?). Szczególn? uwagę należy po?więcić kanałowi obej?ciowemu.
-przesmarować trzpień przepustnicy, sprężyny, krzywkę silnika krokowego i trzpień z ni? współpracuj?cy)
- wszystko składamy dbaj?c o szczelno?ć poł?czeń
Następnie przeprowadzamy regulacje opisanę przez Bociana
U mnie problem polegał na tym, że kretyni za bardzo wykręcili za bardzo ?róbkę pod przepustnic? i silnik nie był w stanie cofn?ć odpowiednio krzywki. Podczas regulacji wymagana jest precyzja - 1/6 obrotu ?róby, to dużo. Podobnie jest ze ?róbk? w kanale obej?ciowym.
Inne hipotezy odno?nie głupich obrotów to:
- zacina się linka gazu
- pancerz linki wyskoczył z mocowania przy pedale (ćwiczyłem na własnej skórze)
- nieszczelno?ci w układzie dolotowym (podstawowa sprawa)
- nieszczelno?ci w układzie powi?zanym z dolotowym (odma itp. sprawd?cie opaski na przewodach - te samozaciskowe czasem trzymaj? się sił? woli)
- uszkodzony czujnik temperatury silnika, b?d? niekontakt w jego obwodzie
- na koniec najbardziej wredna sprawa - sparciały wężyk pomiędzy kolektorem, a czujnikiem podci?nienia w kompie - je?li przez jakie? mikroszczeliny zacznie łapać lewe powietrze, to silnik będzie pracował jak po...lony.
To tyle tak na szybko. Ja teraz obroty mam OK, więc mam nadzieję, że czę?ć moich rad się przyda.

Rover - 1.6 lub 1.8 w miejsce GLI
« Odpowiedź #98 dnia: Lipiec 11, 2006, 23:41:25 pm »

maras

  • Gość
Z moich do?wiadczeń, to kluczow? spraw? jest odpowiedni naci?g spręzynek, czyli dociskanie d?wigni przepustnicy do trzpienia krokowca, je?li nie jest doci?nięta, to krokowiec przechodzi w "stan spoczynku". Inaczej, nie powinno być możliwe ręczne przymknięcie przepustnicy.

Rover - 1.6 lub 1.8 w miejsce GLI
« Odpowiedź #99 dnia: Lipiec 12, 2006, 07:54:45 am »

Offline Senn#1869

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1388
  • Płeć: Mężczyzna
    • Polonez 1500C Rover 820Si MG ZS180
Hmm, u mnie jak wejdzie na wieksze obroty to nawet dociskanie przepusticy nic nie daje. Moze Mariusz ma racje i gdzies dostaje lewego powietrza. Innego sposobu na wysokie obroty z maksymalnie przycieta przepustnica nie widze. Czy to moze miec wplyw tez na wolne obroty?
Były: C+1.4 K16 DOHC C1.6 K16 DOHC C+1.8 K16 DOHC Jest Polonez 1500C
Rover 820Si LPG
MG ZS180 PB
Renault Espace IV Pb