wiksa
Polonez jest wybitnie zdatny to tunningu
mozna poprawic wszystkie wazne podzespoly i to wcale nie drogo ,czyli silnik i zawieszenie
a nawet trzeba je stunningowac ,zeby nie odstawaly od konkurencji
dla ciebie widze ,ze tunning oznacza glownie wyglad zewnetrzny - bryla pojazdu jaka jest kazdy widzi ,moim zdaniem na tle dzisiejszych vanowatych przezywa druga mlodosc
w PLUSie angole odwalili kawalek dobrej roboty ,choc przedni zderzak moglby siegac nizej (no i klamki spartolili)
co do sylwetki to z racji ,ze kola sa za male ,a zawieszenie za wysokie to zmieniajac felgi i obnizajac nadwozie uzyskujemy calkiem przyjemny efekt ,dla mnie tyle wystarczy ,bo sylwetka caro ma naprawde dobre proporcje
AndrewS#100,
wykonanie dystansu z duza dokladnoscia nie jest trudne ,bo mozna to zlecic do zrobienia na tokarce numerycznej ,a dobry tokarz nawet sobie na zwyklej poradzi
pozniej i tak trzeba wywarzyc cale kolo z dystansem