Autor Wątek: Rover - 1.6 i turbosprężarka  (Przeczytany 13399 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Rover - 1.6 i turbosprężarka
« Odpowiedź #40 dnia: Marzec 03, 2006, 19:21:14 pm »

wiksa

  • Gość
Jestescie dziwni po co inwestowac w taki samochod??? Sam mam 1,4 rovera i wkladam w niego tyle zeby jezdzil! Polonez jest wybitnie nie tuningowalny!!! Tego samochodu nie da sie przerabiac bo wyglada potem gorzej niz standart!!!

Rover - 1.6 i turbosprężarka
« Odpowiedź #41 dnia: Marzec 03, 2006, 19:24:19 pm »

Offline -Marcin-

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1575
    • PN 3.0 24v, PN Truck 1.6E
(akcja dzieje sie podczas pobytu na terapii) Dzien dobry. Nazywam sie Marcin i jestem dziwny.  :mrgreen:  :mrgreen:  :mrgreen:
to ja, byly Marcin#839

Rover - 1.6 i turbosprężarka
« Odpowiedź #42 dnia: Marzec 03, 2006, 19:33:39 pm »

Offline AndrewS#100

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 973
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO 125p 1.4 16V MPI
    • http://www.roverki.pl
kolego wiksa chyba nie zapoznales sie dokladnie z tematem
po pierwsze
czy wlozenie silnika 1.8 do poldka ktory ma juz 1.4 rovera az tak popsuje jego wyglad ?? :lol:
po drugie ja znam ludzi ktorzy nie sprzataja w samochodzie po 5 lat tez im sluzy tylko do jezdzenia  :lol:
po trzecie chyba nie widziales dobrze zrobionego poloneza
Pozdrawiam Andrzej
FSO 125p 1.4 16V MPI
Rover 800 2.0 16V MPI
Jawa TS 350

Rover - 1.6 i turbosprężarka
« Odpowiedź #43 dnia: Marzec 03, 2006, 19:35:56 pm »

Lodówa#1826

  • Gość
po 4 nalac mu vódki bo dobrze mówi. AndrewS#100 - tobie oczywiscie  :mrgreen:

Rover - 1.6 i turbosprężarka
« Odpowiedź #44 dnia: Marzec 03, 2006, 19:41:40 pm »

Offline Van

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1713
  • Płeć: Mężczyzna
    • LANOS 00 1.4 16v
Marcin#839,  ja tez uczęszczam na takie terapie  :lol:
jestem dziwny bo nie chce jezdzić samochodami takimi jak wszyscy  :mrgreen:

Rover - 1.6 i turbosprężarka
« Odpowiedź #45 dnia: Marzec 03, 2006, 22:44:10 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13965
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
wiksa
Polonez jest wybitnie zdatny to tunningu
mozna poprawic wszystkie wazne podzespoly i to wcale nie drogo ,czyli silnik i zawieszenie
a nawet trzeba je stunningowac ,zeby nie odstawaly od konkurencji

dla ciebie widze ,ze tunning oznacza glownie wyglad zewnetrzny - bryla pojazdu jaka jest kazdy widzi ,moim zdaniem na tle dzisiejszych vanowatych przezywa druga mlodosc
w PLUSie angole odwalili kawalek dobrej roboty ,choc przedni zderzak moglby siegac nizej (no i klamki spartolili)
co do sylwetki to z racji ,ze kola sa za male ,a zawieszenie za wysokie to zmieniajac felgi i obnizajac nadwozie uzyskujemy calkiem przyjemny efekt ,dla mnie tyle wystarczy ,bo sylwetka caro ma naprawde dobre proporcje

AndrewS#100,
wykonanie dystansu z duza dokladnoscia nie jest trudne ,bo mozna to zlecic do zrobienia na tokarce numerycznej ,a dobry tokarz nawet sobie na zwyklej poradzi
pozniej i tak trzeba wywarzyc cale kolo z dystansem
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Rover - 1.6 i turbosprężarka
« Odpowiedź #46 dnia: Marzec 03, 2006, 23:08:01 pm »

Offline Elwood#1887

  • Moderator
  • Wiadomości: 2725
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wujek Samo Zlo
Cytuj (zaznaczone)
Elwood sie spuszcza mowiac o 1.8 DOHC Fiata


Jezeli chodzi o takie "dohc" :twisted:  to tak  :roll:

http://www.magnecor.com.au/images/jpeg/twinblow.jpg
Obecny park maszynowy :
Ford Granada 4.0 '82 "No replacement for displacement "
BMW E36 323ti  '98 No LPG
BMW E82 125i   '10 "Ferrero Rocher Złoty Miesiąc"& No LPG

Rover - 1.6 i turbosprężarka
« Odpowiedź #47 dnia: Marzec 04, 2006, 11:30:31 am »

Offline -Marcin-

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1575
    • PN 3.0 24v, PN Truck 1.6E
Elwood, wejdzie to to polda??  :roll:  :roll:  :roll:  :roll:  :roll:  :roll:  ;)  ;)  ;)
to ja, byly Marcin#839

Rover - 1.6 i turbosprężarka
« Odpowiedź #48 dnia: Marzec 06, 2006, 09:52:38 am »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7253
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Cytat: "Marcin#839"
Elwood, wejdzie to to polda??  :roll:  :roll:  :roll:  :roll:  :roll:  :roll:  ;)  ;)  ;)

EEE i jeszcze wspomaganie spokojnie założy  :lol:  :lol:  :lol: .
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Odp: Rover - 1.6 i turbosprężarka
« Odpowiedź #49 dnia: Wrzesień 23, 2012, 16:07:46 pm »

Offline mateo#1939

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 1340
  • Płeć: Mężczyzna
    • C22XE
odgrzebie kotleta żeby nie zakładać nowego tematu,

Sprawy wydechy i dolotu już mam ogarnięte w 90%. Zasilanie w paliwo będzie bazować na wtrysku lpg, jeśli znajdzie się jakaś używana świnka to wtedy będziemy się bawić w strojenie go na benzynie.

Pozostaje kwestia podłączenia wspomagania hamulców, możne mi ktoś przedstawić jak rozwiązał to rover w uturbionych 1.8, sadziłem ze jest tam altek z vacu ale się chyba rozczarowałem, a było by to najprostsze rozwiązanie.
Cytat: Senn#1869
A to SS-man sie nam pojawil