1
CAŁA POLSKA / Odp: ----==== Co zrobiłem dziś w moim aucie **2024** ====----
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Buźka dnia Dzisiaj o 17:15:45 »Widzę, że zrobiłeś jednak według mojego pomysłu? To jak chcesz sobie to ogarnąć jak należy, to zrób na wspomie JKC, jak ja miałem. Alternator na dole, w fabrycznym miejscu, a pompa nad alternatorem i napęd z drugiej bieżni koła kompresora. U mnie to działało bezproblemowo. Potrzebujesz wspornik alternatora z rovera w wersji bez klimy, a że jest ponoć ciężko dostępny, to sobie po prostu dorób i osadzisz sobie wszystko na jednej śrubie. I tak masz drugą bieżnię na kompresorze wolną, więc co ci szkodzi? Pasek dajesz normalnie 13 mm i wszystko działa, nie tnie go itd. Koło na wspomie miałem odwrócone w drugą stronę i wszystko się ładnie zgrało.
Na razie utknąłem na montażu alternatora. 100A jakie do tej pory miałem w kombi i 70A z rovera nie pasuje w żadną stronę.Ja mam 90 A z alfy jakiś tam. Pisałem am wcześniej, co to dokładnie za model. Kupiłem go do GSI i szlifowałem nieco mocowania, by siadło ładnie na fabrycznym wsporniku, a później bezproblemowo siadł na wsporniku z rovera. Ale jak mówię, wyspawaj sobie wspornik do alternatora jaki potrzebujesz posadzić i po problemie.