21
instrukcji nie studiowałem, bo jest po niemiecku. Będę musiał przetłumaczyć.Zorganizuj to sobie - będzie tam opisane przy jakiej temperaturze dokonać odczytu. U siebie w Volvie(Aisin) mam np. miarkę skalibrowaną dla dwóch temp. - 40 i 80 stopni celcjusza. Przypilnuj tego bo ATF mocno się rozszerza ze wzrostem temperatury o to też może wprowadzać w błąd. Do tego pomiar robisz na odpalonym silniku przy skrzyni ustawionej na P.
Przybyć to ciężkoOleju owszem, ale cieczy w skrzyni już potrafi przybyć - w niektórych autach chlodzenie oleju do ASB rozwiązane jest zwykłym wymiennikiem olej/woda i jak taki puści to potrafi dorzucić płyn chłodniczy do skrzyni. Ale wtedy to demolka następuje bardzo szybko bo glikol nie za bardzo lubi się z klejem używanym do osadzania okładzin na tarczkach.