Ostatnie wiadomości

Strony: 1 ... 7 8 [9] 10
81
CAŁA POLSKA / Odp: ----==== Co zrobiłem dziś w moim aucie **2025** ====----
« Ostatnia wiadomość wysłana przez banned dnia Listopad 05, 2025, 14:35:05 pm »
Przede wszystkim bolle i inne takie marki krzak to są produkty albo dla handlarzy, albo dla dusigroszy.

Z tego co zaobserwowałem u siebie, to idzie właśnie głównie Boll i akcje typu remont/wymiana jednego zacisku na osi w aucie bez ABSu. Policja po każdym niewyjaśnionym zjeździe z pasa ruchu, powinna rozbierać zaciski hamulcowe w samochodach i dojeżdżać właścicieli za oszczędzanie kilkudziesięciu złotych i wydawanie na "Żubra".
82
AUTA SYMPATYKÓW KLUBU / Odp: Polonez 1.8 Caro Coupe "Quattro" Turbo Plus
« Ostatnia wiadomość wysłana przez banned dnia Listopad 05, 2025, 14:23:44 pm »
Są i E30 które mają +1000KM, Misha nawet czymś takim jechał.

Tylko że samochód to powinien być jednak jakiś balans właściwości który czyni je dobrym. Choć akurat 400KM w Polonezie to jeszcze jest sensowna wartość. Ale czy ktoś by się zdziwił? Raczej by nie poznał że to Polonez, za to stwierdził że jest to jakaś dziwaczna pokraka i tylko utwierdził się w przekonaniu o własnej wyższości. Przepraszam, ale ten samochód wygląda po prostu paskudnie, i niemal odrażająco.
83
CAŁA POLSKA / Odp: ----==== Co zrobiłem dziś w moim aucie **2025** ====----
« Ostatnia wiadomość wysłana przez jacek2 dnia Listopad 05, 2025, 11:00:49 am »
Uzupełniłem trutkę na gryzonie w bagażniku, pod maską i pod fotelami wewnątrz auta, bo szybciej myszy mi pier**olą auto niż ruda   <lol> <mysli> <uoee>
84
Mechanika / Odp: Problemy z temperaturą i odpalaniem 1.6 Bosch
« Ostatnia wiadomość wysłana przez mruk1313 dnia Listopad 05, 2025, 10:55:40 am »
Ten termostat powietrza na patelni chyba działa w co 10 polonezie

A u mnie w 125p działa, o dziwo, tam jest prosty patent-psuje się mocowanie klapki i urywa mocowanie takiego bolczyka i pręcik wylatuje. Wystarczy dać śrubę 3mm i delikatnie dokręcić i działa, oczywiście pod warunkiem że sprawny jest bimetal, ale jego można potraktować dla sprawdzenia opalarką czy suszarką i wtedy widać że klapka się przesuwa w stronę zamknięcia wlotu gorącego powietrza.
85
CAŁA POLSKA / Odp: ----==== Co zrobiłem dziś w moim aucie **2025** ====----
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Tomasz#1969 dnia Listopad 05, 2025, 10:20:40 am »
Taki urok fiatów, ja chciałem odbudować tylne końcówki progów i jak zacząłem drzeć to skończyłem pod nogami kierowcy hehe niestety ocynkowali wszystko oprócz podłogi.
86
CAŁA POLSKA / Odp: ----==== Co zrobiłem dziś w moim aucie **2025** ====----
« Ostatnia wiadomość wysłana przez sova dnia Listopad 05, 2025, 09:52:33 am »
u mnie Poldas sobie stoi bez prądu a ja się szykuję na wylewkę pod wiatą bo brakuje miejsca na robotę przy autach, garaż jeden, średniej wielkości ale zapełniony rowerami , hulajnogami  i cokolwiek zrobić nawet przy Punto to przemeblowanie.
no właśnie apropo korozji to ostatni w punto tylne koło w negatyw staneło bo się okazało że wahacz/belke zhrupało i się lekko załamała :-) No i miałem zmieniać dla wprawy progi w tym punto ale zrobiłem inspekcje podwozia no i to nie ma sensu :-D 
Polonezy to porządne auta były,  gniły równomiernie, wiadomo że jaki na zewnątrz taki pod spodem. A takie Punto zewnętrznie całkiem sie trzyma a podłoge można potargać rękami :-P
87
AUTA SYMPATYKÓW KLUBU / Odp: Polonez 1.8 Caro Coupe "Quattro" Turbo Plus
« Ostatnia wiadomość wysłana przez sova dnia Listopad 05, 2025, 09:18:33 am »
Niejeden właśnie po to kupuje, żeby korzystać z przyspieszenia  i wrzuca filmy jak mu idzie audi na autobahnie. To taki by się zdziwił  jakby go poldas  na światłach zostawił :)
A K16 w GB to szaleńcy robili chyba ponad  500 koni w autach drogowych :)
88
Mechanika / Odp: Problemy z temperaturą i odpalaniem 1.6 Bosch
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Tales dnia Listopad 04, 2025, 21:55:20 pm »
Najsampierw wymiana termostatu (od układu chłodzenia) i dobry odkamieniacz w układ.
Ten termostat powietrza na patelni chyba działa w co 10 polonezie (zblokować na zimne). Podobnie jak hydroregulacja reflektorów.
89
Mechanika / Odp: Problemy z temperaturą i odpalaniem 1.6 Bosch
« Ostatnia wiadomość wysłana przez KGB dnia Listopad 04, 2025, 18:08:08 pm »
termostat powietrza po dekadach juz nie dziala chyba w zadnym  egzemplarzu - nie ma to znaczenia, najlepiej zablokowac recznie na zawsze zimne,
termostat cieczy nie powoduje problemow z rozruchem,

problemy z rozruchem na cieplo to moze byc padajacy CPWK, jednak w OHV on jest najlepszym mozliwym miejscu, wiec nie jest poddawany dzialaniu wysokich temp. i to bedzie bardzo rzadka usterka (w innych autach czesto wiaze sie z temp.)
bardziej prawdopodobne jest uszkodzenie czujnika temp. silnika z ECU (wtyczka z dwoma przewodami) - ECU mysli, ze silnik jest zimny i daje zbyt duza dawke paliwa, jednak przy takim uszkodzeniu ssanie mogloby nie wylaczyc sie nigdy, wiec ciagle mialbys wolne obroty podwyzszone, nawet powyzej 2000rpm,
jezeli ssanie wylacza sie i silnik pracuje normalnie na 900rpm, to czujnik raczej jest dobry,

jezeli silnik nie odpala z powodu zbyt ubogiej mieszanki (latwo sprawdzic plakiem lub startem) to moze byc zbyt niskie cis. paliwa,
ale na poczatku i tak warto sprawdzic swiece i przewody
90
Mechanika / Odp: Problemy z temperaturą i odpalaniem 1.6 Bosch
« Ostatnia wiadomość wysłana przez mareks#1181 dnia Listopad 04, 2025, 17:05:06 pm »
A przewody i świece dawno wymieniane, czujnik położenia wału może już szwankuje. Ale najlepiej zacząć od wymiany termostatów i przywrócenia stanu fabrycznego w ogrzewaniu.
Strony: 1 ... 7 8 [9] 10