Autor Wątek: Rover - 1.6 lub 1.8 w miejsce GLI  (Przeczytany 26411 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Rover - 1.6 lub 1.8 w miejsce GLI
« Odpowiedź #160 dnia: Wrzesień 27, 2006, 14:12:47 pm »

Offline Van

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1714
  • Płeć: Mężczyzna
    • LANOS 00 1.4 16v
A ja dzi? znalazłem takie oto fotki silnika 1,8 k16


oraz link do całej aukcji.
http://cgi.ebay.co.uk/Rover-Freelander-1800cc-K-Series-Reconditioned-Engine_W0QQitemZ150037026957QQihZ005QQcategoryZ10414QQrdZ1QQcmdZViewItem
Jak widac ma pełne mokre tuleje. I rozwiercić to juz się tego nie da :P
Że też to uszczelki nie wywala co drugi dzień to ja nie wiem

Rover - 1.6 lub 1.8 w miejsce GLI
« Odpowiedź #161 dnia: Wrzesień 27, 2006, 14:37:51 pm »

Offline KGB

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 13865
  • Płeć: Mężczyzna
  • Antypartyzant
    • Plus Srebrne Caro
nie wywala uszczelki bo narazie nie jezdzi  :P
aleprezentuje sie swietnie tak sie blyszczy ,ze az szkoda zakladac do auta ;)
Cytat: Senn#1869
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.

Rover - 1.6 lub 1.8 w miejsce GLI
« Odpowiedź #162 dnia: Wrzesień 27, 2006, 15:22:27 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7254
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Cytuj (zaznaczone)
Tak BTW budowa tego silnika wydaje sie prosta jak budowa cepa

To jed? do domu i poszukaj kawałków kija i se zbudujesz ceposilnik ;)...
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Rover - 1.6 lub 1.8 w miejsce GLI
« Odpowiedź #163 dnia: Październik 12, 2006, 08:20:19 am »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7254
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Niestety prawdopodobnie mam oba bloki jak na pierwszej focie :(.

Z tego wniosek że lipton z przekładki bebechów. Kto? spostrzegawczy zauważy z pewno?ci? inne tłoki które też zostały zmienione przy okazji modyfikacji bloku.
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Rover - 1.6 lub 1.8 w miejsce GLI
« Odpowiedź #164 dnia: Październik 12, 2006, 08:39:16 am »

Offline Van

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1714
  • Płeć: Mężczyzna
    • LANOS 00 1.4 16v
Bocian_s#313, Zawsze możesz kupić goły blok od uszkodzonego silina z allegro :) Nie powinien kosztowac maj?tku :P Tylko czy jest sens bawić sięw przekł?dki bebechów zamiast całego silnika?? toż to raczej taniej nie wyjdzie (moze bedziemy pewniejsi co w silniku jest ale to tylko tyle)

Rover - 1.6 lub 1.8 w miejsce GLI
« Odpowiedź #165 dnia: Październik 12, 2006, 13:15:38 pm »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7254
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Zabawa na maxa to tłoki i tuleje z 1,6 a wał korbowy z korbowodami z 1,8 reszta z nowszego 1,4  :lol:  :lol:  :lol: . Ciekawe ile by takie cudo kosztowało do złozenia i czy by ?migało  :lol:  :lol:  :lol: .
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Rover - 1.6 lub 1.8 w miejsce GLI
« Odpowiedź #166 dnia: Październik 12, 2006, 17:52:38 pm »

Offline mastah22

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 1450
takie OT w "Czasie tuningu" bodajrze na Turbo był rover 114 na 1.4 16v ale po lekkiej modyfikacji :) Pruł wszystkich w 1/4 :)
  • Jef
  • Czaku

Rover - 1.6 lub 1.8 w miejsce GLI
« Odpowiedź #167 dnia: Październik 12, 2006, 18:01:28 pm »

Cycu_E30

  • Gość
mastah22#1900, nawet zalozylem gdzies temat o nim ;) 700kg wagi niecale,152km,148momentu.....  :D

Rover - 1.6 lub 1.8 w miejsce GLI
« Odpowiedź #168 dnia: Październik 12, 2006, 18:02:37 pm »

Offline AndrewS#100

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 973
  • Płeć: Mężczyzna
    • FSO 125p 1.4 16V MPI
    • http://www.roverki.pl
ten kolega wypowiadal sie kiedys na forum roverkow :-)
Pozdrawiam Andrzej
FSO 125p 1.4 16V MPI
Rover 800 2.0 16V MPI
Jawa TS 350

Rover - 1.6 lub 1.8 w miejsce GLI
« Odpowiedź #169 dnia: Październik 13, 2006, 09:11:53 am »

Offline Bocian_s#313

  • Klubowicz
  • Wiadomości: 7254
  • Płeć: Mężczyzna
    • Borostworek niepospolity 1,8 16V
Cytuj (zaznaczone)
po lekkiej modyfikacji  

 :lol:  :lol:  :lol: Lekki to on moze i był ale modyfikacje raczej nie. z tego silnika nie da się lekko wyci?gn?ćsięcej jak 110KM. Na więcej trzeba totalnie przebudować dolot głowicę i wydech ot i cała zabawa.
Pozdrawiam
Bocian_s#313
POLONEZ nie umiera nigdy!!
Wycisnąłem silnik jak cytrynę: 136.9KM@5140RPM i 198,1Nm@4268RPM  <shock> :d
Cytat: snikers
wierz mi, z perspektywy kogoś kto kilka lat jest na forum, męczące jest ciągłe czytanie o tym samym.

Rover - 1.6 lub 1.8 w miejsce GLI
« Odpowiedź #170 dnia: Październik 13, 2006, 22:17:35 pm »

Arnold

  • Gość
Ja tylko po tłokach poznałem, że mam ten silnik z 2 fotki.
Chodzi Wam o Rovera z Zastec Tuning?
On ma ok. 150 KM, ale to ciężko powiedzieć dokładnie, bo tak naprawdę silnik w nim wymieniaj? dosyć często (co najmniej raz w sezonie). Jeden był rozwiercony do 1550 ccm, ale podobno już się skończył, a teraz jest o zwykłej pojemno?ci. Jak kto? był na Bemowie to wie, że słychać "toto" z daleka, cztery przepustnice itd.
Co tam taki Roverek skoro wolnoss?ca Astra Mielcarka robi 1/4 mili w 10.8 s, podczas gdy nowiusieńki Lancer Evo IX robi 12.5-12.7, a Imprezy i Porsche z reguły nie schodzi poniżej 13... :mrgreen:  :roll: