Autor Wątek: Za wysoka temperatura...  (Przeczytany 22232 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Za wysoka temperatura...
« Odpowiedź #100 dnia: Maj 04, 2009, 21:41:01 pm »

szczaw

  • Gość
Ja mam cały czas założony.

Za wysoka temperatura...
« Odpowiedź #101 dnia: Maj 04, 2009, 21:50:31 pm »

Offline Excalibur#1937

  • Administrator
  • Wiadomości: 1908
  • Płeć: Mężczyzna
    • Kilka ich było ;)
    • http://www.intermediaservice.pl
Ja również. Fabryka przewidziała to niech będzie. Wymieniony aż raz. Za to czujnik od wentylatora chyba z pięć razy z czego 3 pod rząd dupnięte były...

Za wysoka temperatura...
« Odpowiedź #102 dnia: Maj 04, 2009, 21:54:39 pm »

Offline Stingerek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6139
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1.4
    • http://www.thg.pl
Wogóle wyciąganie termostatu to partyzantka :) Nie wiem jak ktoś może się biedaczyć za 11zł....

Gdzieś głęboko pod Moimi i Twoimi powiekami, tam gdzie czarów jest miasteczko spotkasz mnie...

Za wysoka temperatura...
« Odpowiedź #103 dnia: Maj 04, 2009, 22:02:04 pm »

Offline śledzik

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2895
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Accord CL9 05r +200KM
Wyjecie termostatu to rozwiazanie na szybko aby silnik sie nie gotował
Był: PN Caro 95r 1.6 OHV -> 1.4 16V -> 1.4 16V -> 1.6 16V PN Caro 96r 1.8 16V -> 2.9 12V V6 PN Caro Plus 01r 1.6 16V -> 1.8 16V VVC 160KM
PN Caro 96r 1.6 8V + LPG -> 1.4 16V
Jest: PN Caro 96r 1.8 16v - Big valve i ostre walki. Nie długo dostanie turbo :)

Za wysoka temperatura...
« Odpowiedź #104 dnia: Maj 04, 2009, 22:08:07 pm »

Offline Stingerek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6139
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1.4
    • http://www.thg.pl
To swoją drogą.. ja mówie o wyjęciu termostatu na stałe :) np "na lato" :D

Gdzieś głęboko pod Moimi i Twoimi powiekami, tam gdzie czarów jest miasteczko spotkasz mnie...

Za wysoka temperatura...
« Odpowiedź #105 dnia: Maj 04, 2009, 22:12:24 pm »

Offline śledzik

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2895
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Accord CL9 05r +200KM
ee tam :D czasem lepiej go wyjac :D zalezy od zasyfienia ukladu chlodzacego :P
Był: PN Caro 95r 1.6 OHV -> 1.4 16V -> 1.4 16V -> 1.6 16V PN Caro 96r 1.8 16V -> 2.9 12V V6 PN Caro Plus 01r 1.6 16V -> 1.8 16V VVC 160KM
PN Caro 96r 1.6 8V + LPG -> 1.4 16V
Jest: PN Caro 96r 1.8 16v - Big valve i ostre walki. Nie długo dostanie turbo :)

Za wysoka temperatura...
« Odpowiedź #106 dnia: Maj 04, 2009, 22:13:36 pm »

Offline Stingerek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6139
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1.4
    • http://www.thg.pl
wszystko w polonezie "zależy" my jakoś laski poprostowali młotkiem na krawężniku w polu, zmienili pasek rozrządu i hajda dalej na rajd :D
Innym razem , nogę od śmietnika upier... i zastosowali jako mocowanie resoru do mostu :D

Gdzieś głęboko pod Moimi i Twoimi powiekami, tam gdzie czarów jest miasteczko spotkasz mnie...

Za wysoka temperatura...
« Odpowiedź #107 dnia: Maj 04, 2009, 22:16:19 pm »

Offline śledzik

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 2895
  • Płeć: Mężczyzna
    • Honda Accord CL9 05r +200KM
no wlasnie wiec nasza dyskusja na temat wyjmowania termoforu  :mrgreen:  jest zbedna :D
Był: PN Caro 95r 1.6 OHV -> 1.4 16V -> 1.4 16V -> 1.6 16V PN Caro 96r 1.8 16V -> 2.9 12V V6 PN Caro Plus 01r 1.6 16V -> 1.8 16V VVC 160KM
PN Caro 96r 1.6 8V + LPG -> 1.4 16V
Jest: PN Caro 96r 1.8 16v - Big valve i ostre walki. Nie długo dostanie turbo :)

Za wysoka temperatura...
« Odpowiedź #108 dnia: Maj 06, 2009, 22:36:33 pm »

Offline pawlack

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 231
  • Płeć: Mężczyzna
    • 850 2.5 TDI
Witam! A ja mam trochę inny problem. Obecnie mam zamontowany termostat zimowy, temperatura trzyma się w przedziale 82-90 stopni tak więc tu jest wszystko ok, problem leży w czym innym. W związku z tym, że na dworze jest już ciepło i z racji zamontowanego termostatu wentylator chłodnicy bardzo często się załącza podczas jazdy w korkach, problem w tym, że tylko jeden. I teraz moje pytanie: czy wentylatory powinny pracować równocześnie, czy ten drugi załącza się w dużo wyższej temperaturze? Niestety w książce Trzeciaka nie udało mi się zdobyć tych informacji. Po spięciu przewodów drugi wentylator się załącza się bezproblemowo tak więc wykluczam uszkodzenie wiązki albo silnika.  Jeśli chodzi o czujnik w chłodnicy to chodzi mi o ten, który jest bliżej akumulatora.
Istnieją tylko trzy obiektywne przyczyny, by nie kupować samochodu: nie jest bezpieczny, jest absurdalnie drogi, jest Oplem Astrą.

Za wysoka temperatura...
« Odpowiedź #109 dnia: Maj 06, 2009, 22:38:58 pm »

Offline Stingerek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6139
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1.4
    • http://www.thg.pl
Ten drugi załączy się w wyższej temperaturze jeśli czujnik jest sprawny.

Gdzieś głęboko pod Moimi i Twoimi powiekami, tam gdzie czarów jest miasteczko spotkasz mnie...

Za wysoka temperatura...
« Odpowiedź #110 dnia: Maj 07, 2009, 12:04:41 pm »

szczaw

  • Gość
Cytat: "Stingerek"
załączy się w wyższej temperaturze
dokładnie. Niektórzy stosują patent, że robią sobie go na osobny włącznik i w mieście w większych temperaturach jak widzą, że silnik ma za ciepło, to sobie go włączą.

Za wysoka temperatura...
« Odpowiedź #111 dnia: Maj 07, 2009, 12:10:11 pm »

Offline Stingerek

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 6139
  • Płeć: Mężczyzna
    • Caro 1.4
    • http://www.thg.pl
Pełna dowolność, można nawet spiąć oba jednocześnie. FSO wiedziało co robi :)

Gdzieś głęboko pod Moimi i Twoimi powiekami, tam gdzie czarów jest miasteczko spotkasz mnie...

Za wysoka temperatura...
« Odpowiedź #112 dnia: Maj 07, 2009, 18:41:07 pm »

Offline pawlack

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 231
  • Płeć: Mężczyzna
    • 850 2.5 TDI
Ok, dzięki bardzo za pomoc, w takim razie nic nie ruszam skoro FSO wiedziało co robi:) Pozdrawiam!
Istnieją tylko trzy obiektywne przyczyny, by nie kupować samochodu: nie jest bezpieczny, jest absurdalnie drogi, jest Oplem Astrą.