Autor Wątek: 2.0 DOHC jak dobrać turbo  (Przeczytany 28696 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

2.0 DOHC jak dobrać turbo
« Odpowiedź #100 dnia: Styczeń 24, 2010, 17:25:18 pm »

Michael

  • Gość
przy 0.4 bara wypadałoby by delikatnie odprezyc motor bo moze tego nie wytrzymac ja bede w swojego dohca dmuchał 1 bar i to juz obowiazkowo trzeba motor odpowiedni przygotowac mysle ze przy 0.4 takze wypadałoby motor odprezyc

2.0 DOHC jak dobrać turbo
« Odpowiedź #101 dnia: Styczeń 24, 2010, 22:04:51 pm »

JohnyWalker

  • Gość
No rover w serii względnie wysokie sprężanie ma, to i by wypadało. Ale mnie się po prostu nie chce po to głowicy ściągać :mrgreen: Bo w roverze operacja i energochłonna i wiem że mnie zaraz coś podkusi żeby kanały polerować, kolektor przerabiać... Tak będzie lepiej- dla wszystkich...

2.0 DOHC jak dobrać turbo
« Odpowiedź #102 dnia: Styczeń 24, 2010, 22:08:43 pm »

Offline BARTEK1925

  • Sympatyk
  • Wiadomości: 4228
  • Płeć: Mężczyzna
  • 000086
    • Laguna I kombi 1.8 + sekwencja 2000 r.
JohnyWalker, jak chcesz porządnie, to ściągnij czapkę, przy okazji zobaczysz jak wyglądają zawory, dotrzesz i wymienisz w razie czego te, które nadgryzł (dosłownie) ząb czasu i przy okazji poprawisz fabrykę.
W kwestii uszczelki, zawsze możesz zrobić "kanapkę" z dwóch uszczelek i przekładki.
Paździoch 2.0 OHC ford 1990 r - 2003/2016 r. auto odjechało 14.05.2016 do nowego domu.
A codziennie granatowe Mondeo kombi MK1 1.6 + LPG - zwany też czołgiem-sprzedany wrzesień 2017
Obecnie: Laguna 2000 r. kombi 1.8 + sekwencja
             Berlingo 2008 r. I lift 1.6 + sekwencja

2.0 DOHC jak dobrać turbo
« Odpowiedź #103 dnia: Styczeń 24, 2010, 22:21:06 pm »

JohnyWalker

  • Gość
Jeśli w ogóle się uda to najpierw turbo wejdzie. Pospawa się kolektor, zbuduje cały osprzęt, uruchomi, wstępnie zestroi. Jeśli pojawi się stukowe to obniżę na 0.3 na przykład. Pojeżdżę, zobaczę jak zachowuje się cały układ. Jeśli okaże się że jest ok i droga do większego ciśnienia stoi otworem, wtedy zleci głowica :P A jak na wstępie wyjdą jakieś jaja nie do ominiecia... turbo tanio sprzedam :mrgreen:

[ Dodano: 07 Lut 2010 21:12 ]
A jednak :!: uszczelka pod głowicą mi się poddaje, więc wychodzi na to że i tak muszę głowicę zwalić :?  :mrgreen: I teraz zastanawiam się o ile unieść głowicę. Dla pewności zejdę ze sprężaniem chyba do 8.5. To daje około 2 dodatkowych milimetrów. Ktoś wie jaką grubość ma zwykła uszczelka?