0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.
Nie odpowiadasz za forum, nie moderujesz go, nie masz statusu klubowicza wiec Twoje zdanie jest nic nie warte.
wtedy moze okazac sie ,ze pelno Nm ,a jakoby zadnego nie bylo - jedna malutka przekladnia ,tak wiele ubylo ...
Kolejny update - wtryski siedzą na swoim miejscu, silnik dostał nowy stożek simoty - nieco lepiej wykonany i większy niż poprzedni, zmieniłem w układzie chłodzenia przepływ wody przez termostat, został dołożony zawór odcinający nagrzewnicy , obizolowałem rurkę wody idącą nad turbiną, pojawiło się więcej silikonowych węży, megasquirt steruje teraz dodatkowo wentylatorem chłodnicy - szybciej załącza wentylator - na wskaźniku pojawiły się mniejsze skoki temperatury.Tak wygląda teraz komora:tutaj przerobiona obudowa termostatu by motoweld oraz zawór odcinający nagrzewnicę:został jeszcze aktywowany boost controller więc podczas kolejnego strojenia postaramy się zrobić 2 mapy - soft do jazdy na codzień i hard żeby zobaczyć co to naprawdę ma do powiedzenia